Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Odplaeniem Samochód mojego brata!
Autor Wiadomość
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 15-03-2010, 21:15   Problem z Odplaeniem Samochód mojego brata!

Cytat:
Witam mój brat ma problem z Seatem. O to co napisał. :) Powiedziałem mu, że może liczyć na pomoc od was.



Witam!!!

Dwa dni temu rano nie mogłem odpalić Seata, myślałem że to akumulator, więc zapaliłem na "zapych" ale po przejechaniu kilku kilometrów i zgaszeniu auta znowu nie mogłem zapalić. Próba z kablami nie przyniosła oczekiwanych rezultatów i okazało się że padł mi rozrusznik, który wymieniłem przy okazji dowiedziałem się, że moja 3-miesięcznya bateria nie trzyma prądu więc ją oddałem na gwarancję. Przeprosiłem mój stary akumulator i było wszystko ok do dzisiaj. Rano cała sytuacja się powtórzyła, ale po odpaleniu na "zapych" auto na wolnych obrotach zaczęło się nie miłosiernie dławić i zgasło (tak było za każdym razem kiedy próbowałem go zapalić).

Proszę o jak najszybsza pomoc!!!! Co może być przyczyną mojego problemu?

Sprawdziłem wszystkie kable i świece i było ok aż do dzisiaj wieczora kiedy to chciałem po pracy wrócić do domu. Auto zachowuje się tak jakby miał wyczerpany akumulator. Koleś mnie zaciągnął odpaliłem, dojechałem do domu, wyciągnąłem aku i podłączyłem pod prostownik a tutaj ZONK aku jak nowe w ogóle nie rozładowane!!!! Co się dzieje bo ja nie mam pomysłów a jutro mi bardzo auto potrzebne.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-03-2010, 21:32   

Hmm...nie znam tego silnika, trzeba by się przyjrzeć, ale z takich podstawowych to piszesz że sprawdzałeś już kable i świece(odstęp na elektrodach na pewno dobry?). Możesz jeszcze popatrzyć czy cewka nie pada....ale ogólnie to chyba najlepiej zapytać na forum Seata.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-03-2010, 21:37   

Ale rozrusznik kręci silnikiem i auto nie może odpalić czy rozrusznik wogule nie porusza silnika?
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 15-03-2010, 21:46   

Brat napisał na forum Seata ale tam wolno odpisują :) . Rozrusznik próbuje zakręcić ale tak jakby akumulator był rozładowany. Po podłączeniu pod prostownik okazuje się, że akumulator nie jest rozładowany.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-03-2010, 21:57   

A ten drugi rozrusznik był nowy czy po regeneracji czy urzywany bo to wygląda na awarię rozrusznika lub nie łączy któryś z przewodów od aku do rozrusznika. - od akumulatora do silnika lub + od akumulatora do rozrusznika.
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 15-03-2010, 22:04   

rozrusznik jest założony po regeneracji.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-03-2010, 22:09   

A jak auto odpalisz na zaciąg to teraz normalnie silnik pracuje, nie dławi się jak wcześniej pisałeś?
Ja bym jednak jeszcze raz sprawdził ten rozrusznik i te połączenia jak pisałem wcześniej.
Kiedyś brejdak miałpodobny problem w corsie i okazało się że jeden z magnesów stojana się odkleił i wyjęty z auta niby normaknie się obracał, nawet sprawdzali go pod obciężeniem w serwisie elektrycznym. dopiero jak go rozebraliśmy to się okazało zo mu jest.
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 15-03-2010, 22:19   

Jeśli chodzi o zaciąg to teraz jest ok. Nie dławi się można jechać. Dobrze sprawdzę te kable.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
West-Cbradio
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2010, 07:02   

Kolega plecho1 slusznie zauwazyl ale tez sprawdz i to

przewod plusowy zawsze jest do urzadzenia z minusem -masa jest roznie przypuszczam ze rozrusznik minus bierze z silnika a jezeli tak jest to popatrz czy przypadkiem po zimie nie jest urwany przewod (gruba linka pleciona) laczaca silnik z karoseria i rozrusznik nie ma pelnej masy bo to tez moze byc powodem zlego dzialania rozrusznika
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-03-2010, 08:32   

- idzie z aku do silnika a dopiero od silnika do karoserii lub drudi kabel z aku do karoserii.
Jeśli by było jak pisze West-Cbradio

"z minusem -masa jest roznie przypuszczam ze rozrusznik minus bierze z silnika a jezeli tak jest to popatrz czy przypadkiem po zimie nie jest urwany przewod (gruba linka pleciona) laczaca silnik z karoseria i rozrusznik nie ma pelnej masy bo to tez moze byc powodem zlego dzialania rozrusznika"

to nawet z odpaleniem na zaciąg miałbyś problemy jak i z ładowaniem i z wielona odbiornikami.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 16-03-2010, 11:53   

Obstawiam że okresowo przerywa kontakt na minusie (silnik-nadwozie lub aku-nadwozie). Wtedy auto mimo że pracowało zaczyna się dławić i gasnąć. Tylko że wtedy będą Ci też przygasać światła (duża różnica między świeceniem na wysokich obrotach, a świeceniem na obrotach nominalnych). Prawdopodobnie korozja powoduje że brak jest kontaktu. Jak chcesz to wykluczyć to podepnij gruby kabel spod jakiejś śruby silnika do śruby na nadwoziu i ewentualnie tak samo w przypadku minusowej klemy aku. Jeśli objawy znikną to znaczy że nie masz masy.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 17-03-2010, 20:40   

Dziś podjechaliśmy do elektryka. Obsmarował czymś kable i powiedział, ze jak znów to się stanie aby zadzwonić po niego.


Wczoraj brat jechał do Szczecina. Ode mnie jest to około 100 kilometrów. Rano elegancko zapalił, w Szczecinie tak samo, wrócił. Na następny dzień rano odpalił. I gdzieś kolo 15 znów nie odpalił....
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
hans_1972 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2,5 EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 26
Skąd: kołobrzeg
Wysłany: 18-03-2010, 11:00   

Tak jak napisał cns80... słaba masa, lub tulejka rozrusznika (ta osadzona w skrzyni biegów)
a na przyszłość to napisz coś co to za silnik w tym seacie (przyjąłem i benzyna)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.