 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zapytanie o możliwości silnika |
Autor |
Wiadomość |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 15-03-2010, 22:53 zapytanie o możliwości silnika
|
|
|
Witam Kolegów,
pytanie może nie za ciekawe, ale może ktoś wie ile można wyciągnąć KM (w ramach rozsądku i funduszy) z silnika z vr-4 ewe. czy któryś z was ma może modzone 3000GT i moc powyżej standardowego 320KM ?? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 16-03-2010, 07:41
|
|
|
Witam, już samym mbc za 80-90zł można podnieść ciśnienie doładowania do 0.95bar i przy zdrowym silniku jest ok 360 koni na seryjnych wtryskach i pompie, jak odetkasz wydech i zrobisz dolot będzie ok 370km to tyle po taniości hehe, następnie można dać większa pompe paliwa, większe wtryski coś do strojenia i można dmuchnąć ok 1,2bar moc powinna być wtedy w okolicach 420 koni dalej to już gruba kasa zmiana turbin, zakucie silnika, obróbka głowic itd. w usa z tych silników wyciągają nawet ok 1400 koni, ja mam u siebie ok 370 a sławek miał chyba 420 teraz pewnie już więcej bo coś dłubał ostatnio |
Ostatnio zmieniony przez n3000 29-04-2010, 14:48, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 16-03-2010, 08:14
|
|
|
ja to ciagle cos dlubie...w sumie wiece auto stoi niz jezdzi.. wiec tak
o k1,2-1,3 bara ten silnik powinien spokojnie zniesc...jesli bedzie dobrze wystrojony na paliwie ze stacji.... u siebie nawet na 1,5 bara jezdzilem z wtryskiem metanolu.....i silnik zyje bez problemu. ile to jest 1,5 bara....konic moz 450hp moze 500hp...ciezko powiedziec nigdy nie bylem na hamowni.
ostatnio mialem ustawienia na 1.3 bara gdyz zrywa mi obejmy od IC .. jak tylko poprawie dolot wracam na 1,5 bara wraz z metanolem...
poki co mam 100% seryjny silnik , Jesli masz jakies urzadzenie ktore zmierzy ilosc stukow i jesli bedziesz trzymal auto bez spalania stukowego i w miare niskim EGT (warto kupic ten wskaznik) to raczej nei zabijesz tego silnika , Zreszta seryjnymi turbinami go nie zabijesz nawet podkreconymi na maxa... jedyne co cie ogranicza to wydech i uklad paliwowy.
wiadomo kazde auto jest inne i nie wiadomo jak poprzedni wlasciciel go traktowal , ale patrzac na moje doswiadczenie z tym silnikiem oraz setupy innych w usa to do 25psi seryjny silnik da sobie rade. jesli kreci go wiecej to tylko na bardziej oktanowym paliwie , paliwo rajdowe , metanol....paliwo ze stacji do tego nie bardzo nadaje sie.
[ Dodano: 16-03-2010, 08:20 ]
n3000 te 1400hp to mogles troche kolege nakrecic...hehe... dodam tylko ze na strokerze na 3,5 litra kutymi tlokami oraz korbami....walem 6g74...... mnostwo $$$
z seri to tam tylko blok pewnie zostal. chcoiaz to tez nie jest pewne bo byc moze juz byl zalozony od pajero 3,5 v6 no i na paliwie rajdowym
[ Dodano: 16-03-2010, 08:28 ]
frost.
rozmawialiem z kolesiem w norwegii ktory ma pzrelozony silnik od vr4 wlasnie do galanta w twojej budzie z przerobionym napedem od 3000gt vr4 , zrobionym tylko na tyl..koles wydal juz ponad 60 tys usd ..... |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 16-03-2010, 09:13
|
|
|
W usa jest sporo 3000gt mających ok 1000hp ale tak jak sławek napisał to kupa kasy władowana, tu masz filmik jak hamują takiego 1300hp potwora http://www.youtube.com/watch?v=R0GUXinsh20 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 16-03-2010, 13:13
|
|
|
slawekpurc napisał/a: | rozmawialiem z kolesiem w norwegii ktory ma pzrelozony silnik od vr4 wlasnie do galanta w twojej budzie z przerobionym napedem od 3000gt vr4 , zrobionym tylko na tyl..koles wydal juz ponad 60 tys usd ..... |
ooooooo, to juz coś dla mnie, ja planuje własnie montaż silnika od 3k vr4 do swojego Gala i moc - bez przesady ok.400KM. Fundusz jaki dam rade na to wydać to w granicach 40tys, tylko że AWD zostaje i podejrzewam że chcąc nie chcąc będzie trzeba przełożyć napęd i skrzynie z 3k tylko czy automat czy manual (osobiście wole manual)
O możliwą moc pytam orientacyjnie - 1000KM to juz bym nie chciał bo fajnie jest pojeżdzić czasem w weekend a nie tylko od zlotu do zlotu.
Sławku - mniej więcej liczyłeś ile juz w swojego kaski zainwestowaleś ?? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 16-03-2010, 13:30
|
|
|
nie ma automatu w wersji twin turbo tylko manual 5 lub 6 biegowy. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 16-03-2010, 13:31
|
|
|
n3000 napisał/a: | nie ma automatu w wersji twin turbo tylko manual 5 lub 6 biegowy. | wybornie
czyli jest do zrobienia Galuś E88A VR-4 manual i kwotowo powinienem się zmieścić i bez kłopotów i mega modzenia osiągnąć wstępne >400KM |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 16-03-2010, 21:02
|
|
|
niestety frost nie moge powiedziec ile juz wydalem...ale jeszcze do 60 usd nie doszedlem:)...jeszcze...
jesli operujesz troche angielskim moge dac ci namiary do tego kolesia ktory wlasnie przelozyl sobie silnik i reszte z 3000gt do galanta.mysle ze na temat tej przekladki to idealna osoba ktorej mozna sie cos poradzic. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 17-03-2010, 11:26
|
|
|
chętnie skorzystam Sławku, angielskim władam w miare dobrze ale jak swój swojego pozna to i tak dogada się bez słów hehehe |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 05-04-2010, 00:13
|
|
|
n3000 a powiedz mi co to jest za mbc o ktorym pisałeś w 2 poście |
|
|
|
 |
white90
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 608 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: 05-04-2010, 00:29
|
|
|
MBC - Manual Boost Controler
chyba dobrze napisalem
sluzy do regulowania doladowania czyli tzw boosta
jesli sie myle to poprawcie mnie |
_________________ Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 05-04-2010, 11:46
|
|
|
juz dosc dlugo przerabialem temat MBC i mialem pare modeli. ogolnie jako rozwiazanie tymczasowe jest oki, ale elektroniczny to duza duza wygoda , zwlaszcza jesli zamierzasz bawic sie autem troszke....
proponuje ci kupic odrazu EBC, kupilem uzywke HKS EVC 4 i powiem ci ze warto zaplacic za to.
MBC musisz tez trafic na dobry ktory ci nie przeladowuje,niby proste urzadzeneie ale tyle co ja sie z tym nameczylem to zeby ustawic to szkoda gadac. no ale zalezy to juz od twoich funduszy |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 05-04-2010, 12:45
|
|
|
a co to ten EBC ? bo jak na allegro wpisuje to tylko tarcze wyskakuja
Szukalem na allegro tez tego MBC elektronicznego ale nic nie widze, gdzie to znajde ? |
|
|
|
 |
|
|