 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: zenek_bb 22-02-2011, 23:12 |
[1G 90-94] Problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
Spasi
Forumowicz
Auto: 3000GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 31 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-02-2011, 13:42 [1G 90-94] Problem z odpaleniem
|
|
|
Witam wszystkich,
Mam taki problem. Nie moge odpalic swojego Eclipse 1G. Problem polega na tym ze auto czasami zapali, pochodzi 3-5 sekund i gasnie, zaraz po tym nie moge wogole jej odpalic,po przekreceniu stacyjki autem podrzuci kilka razy, chodzi znowu kilka sekund ale tak jakby chcial a nie mogl, podrzuca calym silnikiem. Gdy odlaczylem akumulator auto zapalilo odrazu, pochodzilo dosyc dlugo, nagrzalem go, nie bylo rzadnego problemu, chodzil sobie z 15 min. jak go zgasilem pojawil sie znowu ten sam problem. Robilem w nim regeneracje glowicy jakies 4miesiace temu, wymienilem swiece i przewody od swiec. |
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 22-02-2011, 23:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-02-2011, 23:36
|
|
|
Odłaczenie aku resetuje kompa wiec moze cos nie tak z nim, co z check engine pali sie i gasnie ? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-02-2011, 23:12
|
|
|
Przenoszę do Eclipse - Techniczne
Powtórzę odpowiedź, problem leży w przekaźniku pompy paliwa, lub w jej sterowaniu (ECU)
w razie potrzeby wytłumaczę dlaczego... podmień i sam zobaczysz
spróbuj awaryjnego uruchomienia pompy poprzez złącze pompy paliwa znajdujące się na ścianie grodziowej za akumulatorem, na zdjęciu widoczna czarna kostka z jednym konektorem po lewej (to po prawej to złącze ustawiania zapłonu)
jak to zrobić? bierzesz kabelek, ale nie za cienki (minimum 1,5mm²) podłączasz jeden koniec do klemy plusowej, drugi koniec z konektorkiem wsadzasz do złącza pompy paliwa, powinieneś usłyszeć pompę, wsiadasz do auta i odpalasz, idziesz spowrotem, odłączasz kabelek, jak zgaśnie to wiadomo o co chodzi
[ Dodano: 22-02-2011, 23:22 ]
dobra, przeczytaj sobie ten temat, wkleiłem do niego fotkę schematu elektrycznego z przekaźnikiem pompy paliwa, ma ona dwie cewki, jedna włącza pompę z rozrusznikiem, druga (sterowana ECU) utrzymuje ją włączoną kiedy silnik odpali, jest to parę sekund kiedy pracuje na cewce z rozrusznika, przerabiałem to kiedy montowałem sterowanie czasowe pompy paliwa u siebie |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|
|