Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SKRZYNIE BIEGÓW W OII 2,2DID
Autor Wiadomość
wierzbi 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-06-2009, 17:47   SKRZYNIE BIEGÓW W OII 2,2DID

NIe znalazłem na forum więc może jestem wyjątkiem. Wolę jednak się zapytać czy ktoś ma podobny problem zanim powalczę z serwisem.
W moim outku 2 bieg wchodzi może nie ze zgrzytem ale z oporem (co najmniej jak w starym kamazie ;-) )
To tylko moje spostrzeżenia czy ktoś ma podobnie?
PS. Testówka miała podobnie.
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-06-2009, 23:29   

niestety wyglada na to ze powiedzonko ten typ tak ma, znalazlo w tej skrzynce swoje odzwierciedlenie...widzialem juz tu na forum kilka opinii o haczacej skrzynce na 2 biegu (wcodzi z takim oporem jakby walczyla z jakimis nierownosciami....)
U mnie jest taki sam efekt :? rowniez wsteczny nie wchodzi jak w maselko - sa lekkie problemy z jego wbiciem, ie raz musialem cofnac na luz i probowac go wbic ponownie :?
Poczekam, moze sie skrzynka ulozy po kilku tys km....
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
bosak 
Forumowicz

Auto: OutlanderII 2.0 DiD
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-06-2009, 11:17   

Powiem tylko tak- taka jakość skrzyni.
 
 
wierzbi 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-06-2009, 14:35   

Obawiam się tylko, że można się domagać naprawy ale będzie tak, że zabiorą auto na tydzień i dalej będzie to samo. Niestety jeżeli większość outków tak ma to raczej wada konstrukcyjna i jej naprawa może mijać się z celem.
 
 
bosak 
Forumowicz

Auto: OutlanderII 2.0 DiD
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-06-2009, 15:07   

MITSUBISHI_GT napisał/a:
dab napisał/a:
powiedzonko ten typ tak ma

Jeden z przedstawicieli VW, powiedział że nie istnieje coś takiego jak ''ten typ tak ma''.
Mechanicy w ASO, mają naprawić daną usterkę, a jak twierdzą że tttm, to oznacza że są do niczego. :wink:
I powinni się zająć czymś innym a nie naprawianiem samochodów, pozdrawiam.


Tak ale to był VW a nie serwis Mitsu oraz MMC
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 06-06-2009, 17:52   

MITSUBISHI_GT napisał/a:
Mechanicy w ASO, mają naprawić daną usterkę
Pod warunkiem, że jest to usterka. ;)
Haczenie może też wystąpić w przypadku, gdy noga jest szybsza od ręki, tzn. gdy sprzęgło już jest puszczane a bieg jeszcze nie wskoczył. :P
Wiem, bo samemu mi się zdarzyło raz czy dwa przy szybkim ruszaniu i próbach bardzo szybkiej zmiany biegów. :oops:
Przy normalnej jeździe to się nie zdarza. Ani w jednym ani w drugim, a mają już po 100 tys. km.
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
jachupda 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 86
Skąd: Dziki Zachod
Wysłany: 06-06-2009, 20:14   

dab napisał/a:
niestety wyglada na to ze powiedzonko ten typ tak ma, znalazlo w tej skrzynce swoje odzwierciedlenie...widzialem juz tu na forum kilka opinii o haczacej skrzynce na 2 biegu (wcodzi z takim oporem jakby walczyla z jakimis nierownosciami....)
U mnie jest taki sam efekt :? rowniez wsteczny nie wchodzi jak w maselko - sa lekkie problemy z jego wbiciem, ie raz musialem cofnac na luz i probowac go wbic ponownie :?
Poczekam, moze sie skrzynka ulozy po kilku tys km....


Mam podobnie i mam nadzieje ze z liczba kilometrow sytuacja sie poprawi :(
_________________
pozdrawiam
Jachu
 
 
bosak 
Forumowicz

Auto: OutlanderII 2.0 DiD
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 61
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-06-2009, 21:06   

Moim zdaniem nie, ja juz mam chyba 16tys. i jest tak samo
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 06-06-2009, 21:30   

Hiszpan napisał/a:
Przy normalnej jeździe to się nie zdarza
U mnie też skrzynia chodzi bez zarzutu
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 07-06-2009, 03:04   

Ja mam juz takie przyzwyczajenie z Opla (w Corsach skrzynie nie są zbyt precyzyjne) ale to chyba jest ogólna zasada ,że jak nie wchodzi czy też "haczy" to wbijam przeciwległy (góra-dół) i powrót na właściwy... Najbardziej przydatne jak na postoju do zblokowania skrzynie nie chce wejść ale w czasie jazdy też już praktykowałem. Robię to juz na tyle automatycznie,że nawet mogę być nieświadomy czy rzeczywiście mam problem ze skrzynią jakiś czy nie... :lol:
Dokadnie na budowie samochodowych się nie znam (sam pracuję na takich wielkości całego Outlandera :biggrin: ,ale to są przekładnie redukcyjne z niejako jednym biegiem...) ale to chyba jest sprawa synchronizatorów (dlatego częściej się zdaża poprawka na postoju bo wtedy skrzynia się "nie kręci"), ale niech mnie ktoś poprawi i rozwinie ten wątek-chętnie się czegoś nauczę.

Pozdro.
BTW czy może ktoś wie jaka jest wytrzymałość skrzyń na ewentualną "szybszą nogę od ręki" jak wspomniał Hiszpan... Zdarzy się ,że ręka mocniejsza jest i próbuje wbić bieg przy czym klekot pompowtrysków i wycie turbiny to pierdnięcie komara w porównaniu z dźwiękiem wydobywającym się ze skrzynki :oops:
 
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 07-06-2009, 09:25   

Ja się nie wypowiadam bo we wszystkich trzech Subaru jakimi jeździłem skrzynia chodziła ciężko i nieprecyzyjnie.
Outlander więc wypada na korzyść i nie narzekam, choć kilka razy musiałem "poprawiać" wsteczny bieg. Nie jest źle :)
Miesiąc temu w Swifcie przy przebiegu 6tys.km naprawiali mi na gwarancji zewn.mechanizm skrzyni biegów.
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 07-06-2009, 11:46   

Mont napisał/a:
Miesiąc temu w Swifcie przy przebiegu 6tys.km naprawiali mi na gwarancji zewn.mechanizm skrzyni biegów.


To podobnie jak w Corsach-po roku do wymiany.Powód-przeguby były z jakiegoś lichutkiego materiału i zużywały sie ekspresowo(w mieście szczególnie bo sporo pracy ręcznej) i wbić 2 i wstecznym mogło być wielkim wyzwaniem.GM miało na to nawet jakiś specjalny fundusz-podjeżdżało sie taki Opelkiem do ASO,krótka wymiana zdan i nawet bez sprawdzania (tylko w książce czy było wcześniej wymieniane) i po jakiejś niespełna godzince auto do odbioru ze świeżutkim mechanizmem zewnętrznym...
Trochę może OT ale nadal w temacie sprzęgła :mrgreen:
A dopiero niedawno się dowiedziałem ,że sportowe skrzynie biegów (nie wiem czy jeszcze dzisiaj ) ale kiedyś były robione na prostych zębach-chodzi o możliwość szybkiego wbicia bez użycia sprzęgła-tyle,że parę w łapach trzeba było mieć :badgrin:
 
 
 
wierzbi 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-06-2009, 13:09   

Czyli reasumując trzeba mieć nadzieję, że albo z upływem km się poprawi albo rozsypie się jeszcze w okresie gwarancji ;-) . Tylko ten drugi warunek musi jeszcze być poparty uznaniem gwarancji przez serwis :-)
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 07-06-2009, 15:16   

mam 4 outki z silnikami 2.2 ale żaden nie ma żadnych problemów ze skrzynia i 2 biegiem... także wątpie że to wada konstrukcyjna...
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 07-06-2009, 17:02   

karol_alasz napisał/a:
To podobnie jak w Corsach-po roku do wymiany.


w Corsie też to przerabiałem :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.