  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Air Ride | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-03-2017, 21:50   Air Ride
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ma ktoś może albo widział takie zawieszenie pneumatyczne w galancie? 
 
 
Czy można zrobić miechy an standardowych amorkach? | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 larelijux  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: - 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-03-2017, 22:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Lasek | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 milo  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2.0 td 2001r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-03-2017, 07:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jest dostępna pneumatyka do Galanta, tylko że cena to ~ 8-9tyś zł za taki najprostszy zestaw
 
Miech osadzony jest na amortyzatorze, podparty na tulei cisnieniowej, osłaniajacy i wspólpracujacy razem z trzonem/tłoczyskiem amora, zasilanie wyprowadzone od góry, w zestawie jest zbiornik z pompką, przewody, zegar i normalia niezbedne do montażu.
 
Zdjecia nie mam, ale przykładowo wyglada to bardzo podobnie, tylko trzeba to odniesc do skali rzeczywistekj wymiaru amora w galancie:
 
  
 
Zestawy gdzie można sterowac z pilota to już 2500zł drozej
 
 
Nie wiem czy miechy na standardowych amortyzatorach sie sprawdzą, bo kupne amortyzatory wydawały sie masywniejsze | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-03-2017, 14:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jezeli sam budujesz aira i nie kupujesz fantów od mapeta i innych "znanych" to caly air wyjdzie Cie ok 2,5-3 kpln. warunkiem jest posiadanie gwintowanego zawieszenia,chociaz na zwyklych amorkach również mozna zrobic pneumatyke .
 
sterowanie z pilota to centralka 4ro kanalowa - koszt ok 150 pln
 
 
lepsze od rekawow ( ktore zaproponowal Robert ) są bałwanki | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-03-2017, 16:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Rafal_Szczecin napisał/a: | 	 		  | lepsze od rekawow ( ktore zaproponowal Robert ) są bałwanki | 	  
 
Widziałem to własnie u szwagra do passata. Muszę zapytać bo on to gdzieś dorabiał. 
 
Coś w ten deseń..
 
http://www.airride-system...rki_e46_mts.jpg | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-03-2017, 21:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie musisz pytać, proszę 
 
 
http://allegro.pl/poduszk...6759229738.html
 
 
ta sama poduszka np u mapeta kosztuje 79pln , wiec przebitki sa konkretne. tak samo jest ze wszystkim - zlaczki , zbiorniki na powietrze, kompresory, zawory sterujace, piloty, manometry itd 
 
 
występują jeszcze z 3 bałwankami i jednym. najczesciej stosuje sie jak pokazane, z trzema czesto do polonezow, jedno balwankowe sa rzadko dostepne, i z wlasnego doswiadczenia powiem, ze lepiej ich nie uzywac    
 
robisz rysunek techniczny okuc,ktore nastepnie wykonujesz u tokarza . sa dwie metody uszczelniania tloczyska albo kilka orignów ( najczęsciej 2 lub 3 ) lub uszczelniacz . | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-03-2017, 21:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Rafal_Szczecin napisał/a: | 	 		  |  zlaczki , zbiorniki na powietrze, kompresory, zawory sterujace, piloty, manometry itd  | 	  
 
To bym sam ogarnał. Mam dostęp do penumatyki... jedynie te bałwanki zrobić | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rafal_Szczecin  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-04-2017, 10:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jezeli masz dostep do pneumatyki ...    
 
 
problem potrafi byc zima przy duzych mrozach (-15), ale Ty masz garaż wiec spoko    
 
 
 	  | Marcino napisał/a: | 	 		  | jedynie te bałwanki zrobić | 	  
 
kupic    aukcje juz masz    wazne,zeby brac 130stki, bo sa tez spotykane 150tki
 
dodatkowo pomiedzy balwankami musi byc pierscien,wazne, zeby byl zaokraglony - ale tego chyba nie musze Ci mowic    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |