Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Łożyska kół
Autor Wiadomość
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 28-02-2010, 10:47   [E33A 2.0] Łożyska kół

Witam.

Przeglądając ostatnio starsze posty wpadł mi w oko jeden mówiący o wymianie łożysk w piastach kół. Mam w związku z tym pytanie czy rzeczywiście na tylnej osi jeżeli są hamulce tarczowe trzeba wymienić całe piasty łącznie z łożyskami, a dlaczego nie można wybić łożysk z piast i wymienić tylko łożyska. Jeżeli ktoś już przeprowadzał taką operację to proszę o wskazówki.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 28-02-2010, 13:08   

Przy hamulcach tarczowych tylna piasta jest kompletnym zespołem a łożysko jest niewymienne, inaczej obudowa piasty jest łożyskiem. Łożyska są kulkowe a nie stożkowe i nie ma możliwości regulacji luzu. Trzeba wymieniać cały kompletny element.
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 28-02-2010, 13:37   [E33A 2.0]

A jak się ma sprawa z piastami przednimi :?: Jakie są objawy luzu na łożyskach :?: Czy jest słyszalny "świst" jak by leciach odrzutowiec i są odczuwalne lekkie wibracje.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 01-03-2010, 22:00   

wibracje nasilają się na zakrętach a świst przechodzi w terkot? -> przeguby zewnętrzne
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 23-03-2010, 08:09   

Okazało się że łożyska w tylnych piastach były już zużyte i miały luz. Dlatego występowały drgania i dźwięk (jakby się siedziało na silniku odrzutowym). Po wymianie piast nastąpiła cisza i nic już nie drży. :) :D
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.