[EAxA] Gasnie przy hamowaniu z duzych predkosciach. 2.5 v6 a |
Autor |
Wiadomość |
emarcinpl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.5 2002 avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: lublin
|
Wysłany: 23-09-2014, 21:28 [EAxA] Gasnie przy hamowaniu z duzych predkosciach. 2.5 v6 a
|
|
|
Witam, mam taki problem w moim galancie 2.5 z 2002 roku w automacie, ze przy ostrym hamowaniu z duzych predkosciach to znaczy 110 km/h i wiecej auto czasami zgasnie, albo ma obroty ok 300 i mniej i gdyby nie dodac gazu to zgaslo by. jak sie hamuje normalnie to wszystko jest dobrze. czekam na wasze pomysły i pomoce;P Pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-09-2014, 21:58
|
|
|
U mnie jest coś podobnego ale tylko na gazie, na benzynie nie gaśnie. Mam tak że jak jadę i hamuję silnikiem i nagle wcisnę sprzęgło to obroty spadają na 0 i silnik się dławi i gaśnie. 2 lata temu zdarzyło się takie coś 2x ale winą był przerwany wężyk od podciśnienia bo po wymianie wężyka na nowy już więcej się nie zdarzyło. Często gasł gdy jechałem autostradą i przy zatrzymaniu przy bramkach gasł... |
_________________
 |
|
|
|
 |
emarcinpl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.5 2002 avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: lublin
|
Wysłany: 23-09-2014, 22:21
|
|
|
ale ja mam skrzynie automatyczna... watpie zeby byl to wezyk ale jutro posprawdzam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-09-2014, 22:26
|
|
|
Silnik na benzynie czy gazie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
emarcinpl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.5 2002 avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: lublin
|
Wysłany: 23-09-2014, 22:43
|
|
|
silnik na gazie ale dopiero 5 tys km przelatane na nim, to dzieje sie na gazie ale na benzynie nie sprawdzilem tego jeszcze |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10660 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-09-2014, 00:55
|
|
|
Jak na LPG to masz pewnie przerosty ciśnienia i wtryski nie są się w stanie podnieść. Chyba w stagu można włączyć opcje, dokładnie nie wiem jak się to nazywa ale eliminuje problem wysokich ciśnienie po butowaniu kiedy zdejmujemy nogę z gazu |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-09-2014, 07:40
|
|
|
Sprawdź na benzynie, jak będzie dobrze to do gazownika na regulacje |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24-09-2014, 18:07
|
|
|
odpinałeś akumulator ostatnio ? |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-09-2014, 08:07
|
|
|
Ja odpinałem i to dość często przez ostatni czas... przy zmianie dolotu, przy montowaniu UKP, przy konserwacji blachy pod podstawką akumulatora... ma to znaczenie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10660 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-09-2014, 08:31
|
|
|
Jak odpinałem swój to musiałem czasem trochę na PB pojeżdzić, bo wtedy też na LPG nie trzymał obrotów, i jak się ułozył to wsztko wracało do normy |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-10-2014, 17:45
|
|
|
Temat chyba ogarnięty Okazało się, że wężyk podciśnienia idący do reduktora był pęknięty na króćcu reduktora. Uciąłem wężyk 2cm, nałożyłem i ścisnąłem trytytką. Przez 10km jazdy zmuszałem go żeby zgasł a on nic Ładnie podbijał obroty gdy wciskałem sprzęgło |
_________________
 |
|
|
|
 |
|