Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxA] Gasnie przy hamowaniu z duzych predkosciach. 2.5 v6 a
Autor Wiadomość
emarcinpl 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.5 2002 avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 16
Skąd: lublin
Wysłany: 23-09-2014, 21:28   [EAxA] Gasnie przy hamowaniu z duzych predkosciach. 2.5 v6 a

Witam, mam taki problem w moim galancie 2.5 z 2002 roku w automacie, ze przy ostrym hamowaniu z duzych predkosciach to znaczy 110 km/h i wiecej auto czasami zgasnie, albo ma obroty ok 300 i mniej i gdyby nie dodac gazu to zgaslo by. jak sie hamuje normalnie to wszystko jest dobrze. czekam na wasze pomysły i pomoce;P Pozdrawiam:)
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-09-2014, 21:58   

U mnie jest coś podobnego ale tylko na gazie, na benzynie nie gaśnie. Mam tak że jak jadę i hamuję silnikiem i nagle wcisnę sprzęgło to obroty spadają na 0 i silnik się dławi i gaśnie. 2 lata temu zdarzyło się takie coś 2x ale winą był przerwany wężyk od podciśnienia bo po wymianie wężyka na nowy już więcej się nie zdarzyło. Często gasł gdy jechałem autostradą i przy zatrzymaniu przy bramkach gasł...
_________________


 
 
emarcinpl 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.5 2002 avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 16
Skąd: lublin
Wysłany: 23-09-2014, 22:21   

ale ja mam skrzynie automatyczna... watpie zeby byl to wezyk ale jutro posprawdzam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-09-2014, 22:26   

Silnik na benzynie czy gazie :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
emarcinpl 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.5 2002 avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 16
Skąd: lublin
Wysłany: 23-09-2014, 22:43   

silnik na gazie ale dopiero 5 tys km przelatane na nim, to dzieje sie na gazie ale na benzynie nie sprawdzilem tego jeszcze
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10660
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-09-2014, 00:55   

Jak na LPG to masz pewnie przerosty ciśnienia i wtryski nie są się w stanie podnieść. Chyba w stagu można włączyć opcje, dokładnie nie wiem jak się to nazywa ale eliminuje problem wysokich ciśnienie po butowaniu kiedy zdejmujemy nogę z gazu
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-09-2014, 07:40   

Sprawdź na benzynie, jak będzie dobrze to do gazownika na regulacje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-09-2014, 18:07   

odpinałeś akumulator ostatnio ?
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-09-2014, 08:07   

Ja odpinałem i to dość często przez ostatni czas... przy zmianie dolotu, przy montowaniu UKP, przy konserwacji blachy pod podstawką akumulatora... ma to znaczenie?
_________________


 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10660
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-09-2014, 08:31   

Jak odpinałem swój to musiałem czasem trochę na PB pojeżdzić, bo wtedy też na LPG nie trzymał obrotów, i jak się ułozył to wsztko wracało do normy
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-10-2014, 17:45   

Temat chyba ogarnięty :) Okazało się, że wężyk podciśnienia idący do reduktora był pęknięty na króćcu reduktora. Uciąłem wężyk 2cm, nałożyłem i ścisnąłem trytytką. Przez 10km jazdy zmuszałem go żeby zgasł a on nic :) Ładnie podbijał obroty gdy wciskałem sprzęgło :)
_________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.