Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB0] Jak zdjąć pasy bezpieczenstwa?
Autor Wiadomość
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-03-2010, 12:15   [CB0] Jak zdjąć pasy bezpieczenstwa?

Witam.
Przeszukałem forum za pomocą szukajki i nie znalazlem odpowiedzi.
Od razu zaznaczam ze rysunek z manuala nic mi nie mowi :D
Jak zdjąc pasy z przodu? Chce je wyprac i przeczyscic ich uklad by sie ladnie zwijaly.
Co i jak po kolei zrobic aby sie do nich dobrac i nic nie popsuc?
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 23-03-2010, 12:34   

j-rules, chcesz 1) tylko je wykrecic z auta i wyprac np. recznie - tylko rozwiniete :?:
2) Czy moze chcesz je rozpruc :?: MOzna je jeszcze rozebrac ale to tylko na swoja odpowiedzialnosc (bolec, sprężynki) ...
Jak to drugie to mogę ci przesłać na PW info
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-03-2010, 12:39   

j-rules, stawiasz flaszkę :P

http://forum.mitsumaniaki...+bezpieczenstwa

W razie czego secki pomoże ;)
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-03-2010, 12:45   

stary alfer, no to ja nie ogarniam tej szukajki juz.
Dzieki.
Cytat:
stawiasz flaszkę

oj, Tobie to juz ze trzy conajmniej
KaWu, na bank opcja nr 1 bo opcja 2 brzmi sadystycznie :P

[ Dodano: 23-03-2010, 17:10 ]
ok, zdaje relacje :
Generlanie udało sie wszystko wymontowac, pas wyprac i zamontowac. Wiele to nie dalo, chociaz teraz przynajmniej pas wraca na swoje miejsce (leniwie bo leniwie ale zawsze)
Problem tkwi w tej pierwszej prowadnicy, bo gdy pociagne za pas z jej pominięciem i puszcze to CHLAST i w ulamku sekundy pas wskakuje spowrotem. A gdy przyjdzie przejechac przez ta przelotke to wyraznie go ona hamuje. Jezdzilem po niej papierem sciernym i nie dalo to efektu, dalej hamuje ona pas.
Nie wiem co z tym fantem zrobic. Jeszcze mnie czeka operacja taka u pasazera bo pas tez nie chce wracac ;P

Dzieki za pomoc koledzy i ewentualnie czekam na dalsze wskazówki co z tym fantem zrobic ;)
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-03-2010, 19:40   

j-rules napisał/a:
Problem tkwi w tej pierwszej prowadnicy, bo gdy pociagne za pas z jej pominięciem i puszcze to CHLAST i w ulamku sekundy pas wskakuje spowrotem. A gdy przyjdzie przejechac przez ta przelotke to wyraznie go ona hamuje. Jezdzilem po niej papierem sciernym i nie dalo to efektu, dalej hamuje ona pas.
Pas musi dokładnie wyschnąć. Poczekaj kilka dni.
 
 
j-rules 
Mitsumaniak
devil inside


Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1422
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25-03-2010, 00:00   

Cytat:
Pas musi dokładnie wyschnąć. Poczekaj kilka dni.
Wydawal sie byc suchutki. Suszyl sie najpierw na wiosennym sloneczku a gdy sie pochmuralo przeszedlem na reczne : stara suszarka rodem z peerelu ;p
Chociaz wydaje sie ze rzeczywiscie np dzis jest juz ciut lepiej niz bylo. Nie denerwowal mnie pas dzis ani razu - czyli chyba sie zwijal jako tako :)
_________________
Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 29-03-2010, 10:52   

stary alfer napisał/a:

W razie czego secki pomoże ;)


Pomoc widze juz nie potrzebna.
Ale proces jest banalnie prosty, najtrudniejsze jest chyba ściągniecie plastików co by nic nie połamać.
A tak w ogóle to czeka mnie kolejna wymiana pasów (zdolnego mam jednak psa - tym razem zjadł wszystkie 4, plus trochę swojego pokrowca na siedzenia. Poza tym byl miły dla reszty samochodu ;)
Tak w ogolę wymieniałem już z kolega tez pasy w Montero (tez przez psy - ta sama rasa - pasorzercy).
Także wymieniam je już z zamkniętymi oczami ;)

S.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.