Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak ciśnienia oleju w silniku 4g37
Autor Wiadomość
maxter
[Usunięty]

  Wysłany: 21-09-2006, 11:57   Brak ciśnienia oleju w silniku 4g37

Witam , w pewnym momencie w moim silniku spadło ciśnienie oleju . Przy zimnym silniku jest ok ale gdy silnik się nagrzeje to ciśnienie spada do zera (w Eclipsie jest wskaźnik ciśnienia oleju) na wolnych obrotach zaczynają bardzo chałasować zawory , głośniej niż w starym dizlu , prawopodobnie z braku ciśnienia chydrauliczne regulatory nie dają rady , i auto robi się słabe i gaśnie. Głowicę naprawiałem 2 miesiące temu calutką także z tej strony o usterce mowy raczej nie ma , jeden mechanik powiedział że najszybciej to panewki na korbowodach lub pompa olejowa . Proszę o pomoc.
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 21-09-2006, 20:01   Brak ciśnienia oleju

Witam. Podejrzewam ,że to może być wina zaworu przelewowego przy pompie . Niestety bez zdięcia miski się nie obejdzie.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 25-09-2006, 15:54   

stawiam na panewki ale miske itak bym odkrecil i poogladal. Sprawdz pompe szczelinomierzem w dokumentacji powinna byc podana wartosc /szczeliny miedzy zebami pompy sprawdz sam filtr jezeli jest zatkany to kalibrowany otwor obejscia nie da wystarczajaco duzo oleju i nie zarzynaj motoru szkoda

[ Dodano: 25-09-2006, 15:55 ]
uwaga na sitko przy pompie!!!
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.