 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
EGR w carismie 1.9 TD |
Autor |
Wiadomość |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 21:05 EGR w carismie 1.9 TD
|
|
|
Witam mam dwa pytania:
1.Gdzie w carismie 1.9td 1997r jest egr? Czy mozna go zatkac bez obawy ze jakis blad wywali?
2.Czy w dieslu jest katalizator?
Wydaje mi sie ze egr znalazlem ale nie jestem pewny czy to jest to. A nie mam jak zdjecia zrobic. |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 24-09-2006, 03:33
|
|
|
Cytat: | 2.Czy w dieslu jest katalizator? |
kazde auto wyprodukowane od 95 roku musi posiadac katalizator |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-09-2006, 09:55
|
|
|
odnośnie EGR, to może Ci się to przydać :
a co do katalizatora, to nie wszystkie pierwsze egzemplarze posiadały katalizator, ale już w 1996 się poprawili i był w każdym aucie |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2006, 15:03
|
|
|
[img] [/img]
Czy to jest "grzybek" od egr? |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 17:17 egr
|
|
|
Tak to ten grzybek. Możesz go spokojnie zatkać, ktoś w necie nawet oferował specjalne zaślepki do EGR bo te z puszek po piwie przepalały się dość często. A mogę spytać po jasną ciasną cchcesz go zatykać? a może on już dawno nie działa- kwestia w jakim położeniu się przyciął. Jeśli motor zachowuje się poprawnie to nic nie kombinuj, a jak chcesz możesz poprostu zdjąć mu wężyk z podciśnieniem i wsio. Jednakże najpierw sprawdź stan zaworu- bez rewizji można zapodać mu podciśnienie i obserwować czy nie wyrównuje ciśn z atmosferą, jeśli tak to wtedy musisz go zatkać bądź wymienić.
Pozdrawiam
Darek |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 21:04
|
|
|
carisma1 napisał/a: | po jasną ciasną cchcesz go zatykać |
Bo po co auto ma spalac cos co juz spalilo? Lepiej dla silnika i olej nie powinien sie tak brudzic. |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 21:31 ekologia
|
|
|
ekologia chopie ekologia, a tak prawde powiedziawszy to olej i tak masz zasyfiony -jeszcze jak nie zdążysz wyjechać z kanału. To może wytnij katalizator- tez przydławia motor. Ludzie opamiętajcie się, wszystko traktujcie z przymróżeniem oka, jeszcze raz powtarzam: lepsze jest wrogiem dobrego i jeśli coś jest dobrze nie ulepszajmy na siłę.
pozdrawiam
D |
|
|
|
 |
|
|