Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przekaźnik elektryczny do pompy paliwa
Autor Wiadomość
Caramba2010 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Opolskie
Wysłany: 07-04-2010, 11:56   Przekaźnik elektryczny do pompy paliwa

Witam - jestem tu nowy i pozdrawiam wszystkich użytkowników wspaniałych Sigm!
Mam prośbę o wskazanie, gdzie jest położony przekaźnik prądowy do pompy paliwa?
Objawy są takie, że pompa czasem nie dostaje napięcia.
Może jakieś foto?
Pozdrawiam :p
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 07-04-2010, 16:29   

sprawdź złączkę koło pompy paliwa(nad bakiem) lubi zaśniedzieć i wtedy nie masz kontaktu - już to przerabiałem w czarnym. :)

[ Dodano: 07-04-2010, 16:29 ]
a przekaźnik jest od ecu - koło komputera załącza napięcie na pompę.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Caramba2010 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Opolskie
Wysłany: 08-04-2010, 00:03   

Dzięki serdeczne - jutro sprawdzę.
W razie potrzeby wymiany przekaźnika gdzie polecasz zakupić nowy?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 08-04-2010, 00:36   

Ciężko znaleźć nowy, a przekaźnik w ASO Mitsubishi pewnie kosztuje z 300 zł :)
Ogólnie w zależności od rocznika (91-92 lub 93 i nowsze) przekaźnik składa się z 2 przekaźników w jednej obudowie. Jeden z nich to zwykły przekąźnik NO a drugi ma podwójne uzwojenie - można go załączać za pomocą 2 kanałów (jeden idzie ze stacyjki a drugi z ECU - czemu tak dziwacznie to nie wiem ale tak jest w autach 91-92). W nowszych masz 2 zwykłe przekaźniki w jednej obudowie, wiec jak masz minimum pojęcia o elektryce to da się zastąpić to układem 2 przekaźników. Jak chcesz używkę to możesz napisać do gości o nazwie "Janusz 58" albo Slaw. Powinni coś mieć.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.