Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
27-09-2006, 09:19
MSR 1.8 1995r problem z obrotami i gaśnięciem
Autor Wiadomość
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 09:13   MSR 1.8 1995r problem z obrotami i gaśnięciem

Mam mały (mam nadzieję) problem z moim rannerkiem. Jestem jego szczęśliwym posiadaczem od wczoraj. Z miejsca zakupu do domu miałem do przejechania ponad 430km... i to była masakra. Jak tylko przekraczałem 4000 obrotów zapalała się kontrolka check, po wysprzęgleniu gasł a na benzynie wogóle wariował(szarpał i się dusił). Mam silniczek 1.8 z 2 letnią instalacją gazową. Czy ktoś ma jakieś pomysły.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2006, 09:19   

Emulatory źle dobrane + zapewne przegląd instalacji.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 09:31   

Dzięki za pomoc właśnie wybieram się do speca od gazu ale najpierw chcę wymienić przewody i świece. Czekam do 10-tej i w miasto 8)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2006, 09:33   

No to jeszcze standardowo czyszczenie przepustnicy i regulacja. Tematy opisywane na forum niejeden raz. I witamy na forum :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 09:37   

Mam nadzieję że spec od gazu wie co robi. Jeszcze jeden problem bo na benzynie też ma za wysokie obroty ok 1500 :shock: Jeszcze raz dzięki za nakierowanie . Również pozdrawiam i mam nadzieję że dołączę do fanów miśków :D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2006, 09:49   

Tomanek75 napisał/a:
szcze jeden problem bo na benzynie też ma za wysokie obroty ok 1500
Regulacja przepustnicy i wolnych obrotów.
Sorry za lamerskie pytanie ale ten silnik to 4G37? Jeżeli tak to polecam stronę www.mitsubishifan.webpark.pl - wszystko opisane krok po kroku :mrgreen: to strona Krzyżaka - napracował się ale efekt jest :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2006, 10:44   

ten MSR się reguluje inaczej - ma silnik 4G93 a więc rodzina jak G13 i G92, i sposobu regulacji tych silników bym szukał - tu na forum jest (Gregorbu przeniósł go z MKP)

ale mam kolegę z MSR i gazem - poprawne ustawienie auta nie jest tam możliwe (zresztą nie tylko u niego - u większości osób z gazem są tylko ciągłe problemy; obrońców gazu proszę o zwrócenie na słowo 'większości' - nie napisałem, że u wszystkich)
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 14:04   

Gazownik trochę się narobił, ale facet zna się na rzeczy. Ponaprawiał troszkę błędów "kowala" który montował tą instalację. Przepustnica wyczyszczona(ale bez regulacji). Fachowcy podejrzewają jeszcze przepływomierz który mógł zostać uszkodzony przy strzale gazu albo silnik krokowy wolnych obrotów, w jego sprawie jestem umówiony z mechanikiem na jutro na 8.00. Dzięki za wszystkie dobre słowa.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2006, 14:56   

To zdejmij puche od filtra i zobacz czy jest dziura, czy jest wkład wprzepływomierzu (taki plaster miodu) i będziesz mniej-więcej wiedział co i jak.
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 15:12   

Wewnątrz obudowy wygląda normalnie. Na Twojej stronce jest super opisany sposób regulacji przepustnicy niestety mój silniczek wygląda trochę inaczej i ni jak Twoich fotek nie mogę dopasować. Martwi mnie jeszcze fakt tych wysokich obrotów na benzynie.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 27-09-2006, 21:50   

Hubeeert napisał/a:
Sorry za lamerskie pytanie ale ten silnik to 4G37?
leżę i kwiczę....
Tomanek75 napisał/a:
niestety mój silniczek wygląda trochę inaczej i ni jak Twoich fotek nie mogę dopasować.
bo przepustnica jest odwrotnie (najprościej mówiąc), jedną śrubkę znajdziesz łatwo, a druga jest pod zaślepką, musisz dokładnie popatrzeć, nie mam zdjęcia tego silnika...
mój teść ma takie autko, mamy do siebie blisko, jak chcesz możesz kiedyś podjechać.

wysłałem Ci tez maila z zaproszeniem do grupy kujawsko - pomorskiej
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2006, 08:02   

tomusn, ja nie wiem wszystkiego na temat Mitsu. :oops: Najwięcej na temat Colta ale też trafiają się "białe plamy".

:mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-09-2006, 08:57   

Opis regulacji tego silnika:

http://www.mitsubishi-gra...&highlight=4g13
 
 
Tomanek75
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 15:49   

Dwa dni walki trochę wydanej kasy i jestem w punkcie wyjścia. Wszystko wskazuje, że szlak jednak trafił przepływomierz. Klapka zabezpieczająca była odwrotnie zamontowana i cały czas leżała. Czyli nic nie zabezpieczała. Dodatkowo jakiś geniusz w miejsce gumki która powinna puścić w razie strzału zamontował sztywną opaskę! Mimo tego że wizulanie wygląda dobrze napewno kilka razy dostał ogniem. Facet z serwisu z Torunia w rozmowie telefonicznej zaproponował 3500 za nowy przepływomierz :? Teraz muszę poszukać gdzieś tańszego. Gdyby któryś z Was miał namiary na przepływomierz nr. 449 w normalnej cenie to proszę o namiary.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 28-09-2006, 16:31   

Pomijam fakt kupna auta z taka usterka, przeciez ten samochod i na benzynie nie powinien jezdzic, nie znam szczegolow, takze nie komentuje.

Ale teraz trzeba to naprawic, przeplywke na allegro mozna kupic w okolicach 500 pln lub na innych szrotach, ale tu znowu mozna sie naciac. Odnosnie gazu to zastanawiam sie jak mozna odwrotnie zalozyc bum-klapke, ale jesli juz to sie komus udalo to powinno dosyc skutecznie blokowac doplyw powietrza, takze samochod nie powinien wlasciwie jezdzic, nawet mimo dobrej przeplywki. Przede wszystkim znajdz kogos kto jest w stanie stwierdzic czy to rzeczywiscie przeplywka, zapomij o gazie i doprowadz samochod do stanu uzywalnosci na benzynie. Dopiero jak juz silnik bedzie chodzil jak zegarek rozejrzyj sie za dobrym gazownikiem.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.