2.8 nie odpala na ciepło... |
Autor |
Wiadomość |
czargrze
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II 94 2.8 ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 19-04-2010, 12:09 2.8 nie odpala na ciepło...
|
|
|
na zimno i letnio pali na strzał
po rozgrzaniu rozruszik nie kreci/kreci wolno z oporem
aku nowe klemy nowe
rozruszik PODOBNO rozkrecany i sprawdzony |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-04-2010, 14:30
|
|
|
czargrze napisał/a: | po rozgrzaniu rozruszik nie kreci/kreci wolno z oporem | po rozgrzaniu wszystko w silniku zwiększa swoją objętość->> naturalne prawo fizyki to i wtedy rozrusznik ma większe opory jak coś nie tak z silnikiem. Miałem coś takiego z Nissanem (a było to spowodowane bardzo złej jakości paliwem) i niestety silnik był do roboty. Oby u Ciebie tak nie było bo koszt jest nie lichy. Nie masz możliwości pożyczenia od kogoś rozrusznika i sprawdzenia jak na pożyczonym kręci??->> warto poszukać. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 22-04-2010, 10:59
|
|
|
ja mialem taka sama dolegliwos i skonczylo sie remontem silnika bo byl przegrzany:/ ale przed podjeciem decyzji o rozbieraniu silnika lepiej sprawdz wszystko dookola. sprawdz czy przez przypadek nie masz wywalonej uszczelki pod glowica bo to tez moze byc przyczyna. warto pojechac tez na sprawdzenie kompresji. a przedewszystkim tak jak Waldek napisal sprawdz rozrusznik. Pozdrawiam |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
chudyone
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2007 Posty: 209 Skąd: Straszyn
|
Wysłany: 22-04-2010, 11:01
|
|
|
ja mialem taka sama dolegliwos i skonczylo sie remontem silnika bo byl przegrzany:/ ale przed podjeciem decyzji o rozbieraniu silnika lepiej sprawdz wszystko dookola. sprawdz czy przez przypadek nie masz wywalonej uszczelki pod glowica bo to tez moze byc przyczyna. warto pojechac tez na sprawdzenie kompresji. a przedewszystkim tak jak Waldek napisal sprawdz rozrusznik. Pozdrawiam |
_________________ Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 |
|
|
|
 |
|