Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.8 nie odpala na ciepło...
Autor Wiadomość
czargrze 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 94 2.8 ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: zielona góra
Wysłany: 19-04-2010, 12:09   2.8 nie odpala na ciepło...

na zimno i letnio pali na strzał
po rozgrzaniu rozruszik nie kreci/kreci wolno z oporem
aku nowe klemy nowe
rozruszik PODOBNO rozkrecany i sprawdzony
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 19-04-2010, 14:30   

czargrze napisał/a:
po rozgrzaniu rozruszik nie kreci/kreci wolno z oporem
po rozgrzaniu wszystko w silniku zwiększa swoją objętość->> naturalne prawo fizyki to i wtedy rozrusznik ma większe opory jak coś nie tak z silnikiem. Miałem coś takiego z Nissanem (a było to spowodowane bardzo złej jakości paliwem) i niestety silnik był do roboty. Oby u Ciebie tak nie było bo koszt jest nie lichy. Nie masz możliwości pożyczenia od kogoś rozrusznika i sprawdzenia jak na pożyczonym kręci??->> warto poszukać.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
chudyone 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 209
Skąd: Straszyn
Wysłany: 22-04-2010, 10:59   

ja mialem taka sama dolegliwos i skonczylo sie remontem silnika bo byl przegrzany:/ ale przed podjeciem decyzji o rozbieraniu silnika lepiej sprawdz wszystko dookola. sprawdz czy przez przypadek nie masz wywalonej uszczelki pod glowica bo to tez moze byc przyczyna. warto pojechac tez na sprawdzenie kompresji. a przedewszystkim tak jak Waldek napisal sprawdz rozrusznik. Pozdrawiam :)
_________________
Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 
 
 
chudyone 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 209
Skąd: Straszyn
Wysłany: 22-04-2010, 11:01   

ja mialem taka sama dolegliwos i skonczylo sie remontem silnika bo byl przegrzany:/ ale przed podjeciem decyzji o rozbieraniu silnika lepiej sprawdz wszystko dookola. sprawdz czy przez przypadek nie masz wywalonej uszczelki pod glowica bo to tez moze byc przyczyna. warto pojechac tez na sprawdzenie kompresji. a przedewszystkim tak jak Waldek napisal sprawdz rozrusznik. Pozdrawiam :)
_________________
Gdyby Bóg wolał napęd na przód chodzilibyśmy na rękach
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.