Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Problem z ciepłym silnikiem
Autor Wiadomość
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 02-05-2010, 17:40   [E57A 2.0D] Problem z ciepłym silnikiem

Witam ,drodzy koledzy mam ostatnio pewien problem z jednym z moich galantów dokładnie w 2,0 td ponieważ miał już trochę przejechane i duże przedmuchy wymieniłem pierścienie i panewki efekt końcowy ,bardzo dobry koniec z dymieniem nie dolewam oleju w aucie obudziło sie kilkanaście koników wszystko ładnie i pięknie gdyby nie pewien problem na zimnym silniku autko pięknie zapala natomiast jak śie zagrzeje jest problem z zapaleniem w pierwszej chwili myślałem ze to świece żarowe bo zapala jak by na 2 cylindry a potem stopniowo wchodzi na obroty jak juz zapali chodzi jak trzeba .
Dodam ze przed naprawa nie było problemów z zapalaniem ,w pierwszej kolejności sprawdziłem rozrząd no i jest ok ,świece grzeją wszystkie wiec co by go mogło jeszcze boleć może ktoś z was ma jakiś pomysł.
Za podpowiedzi bardzo dziękuję
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 15-05-2010, 11:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kuba18 
Forumowicz

Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 02-05-2010, 18:24   

Witam... Swiece żarowe tak naprawde nie ingerują w odpalanie cieplego silnika, wg mnie strawdz spreżanie na cieplym silniku, moze byc jeszvcze cos nie tak z pompa wtryskowa
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 02-05-2010, 18:56   

tylko czemu przed remontem palił elegancko po mimo ze nie miał prawie pierścieni a teraz przy tej kompresji ma jakis problem no i jak by pompa to na zimnym też by miał problem a pali ładnie tylko jak sie zagrzeje to są problemy
 
 
Dziadek2
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2010, 20:12   

Witam. Kompresje to on ma ale na zimnym silniku. Uszczelnia gęsty olej z nowych pierścieni olejowych i gładzie cylindrowe są spryskane gęstym olejem. Na ciepło ma przedmuchy pierścienie są nie dotarte do zużytych gładzi cylindrowych. Może docieranie coś pomoże.Pozdrawiam.
 
 
PiterK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-05-2010, 23:31   

Jak czytam twój post to jakby o moim było. Dokładnie takie same objawy. I faktycznie mechanik powiedział że gładzie zużyte i nowe tłoki trzeba. Jak się tego nie spasuje do końca to zawsze będzie kicha. Jednym słowem remont generalny plus regeneracja turbiny. To chyba już jakiś standard w galach TD po przebiegu "200 kkm" :roll:
 
 
 
norbereto 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD e57a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 42
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-05-2010, 10:26   

PiterK rozumiem że remont turbiny jest konieczny po przebiegu 200kkm ale generalka silnika po tam niewielkim przebiegu jest chyba zbędna ?
_________________
backstroke lover always hidin' 'neath the covers
till I talked to your daddy, he say
he said "you ain't seen nothin' till you're down on a muffin
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 03-05-2010, 10:36   

PiterK napisał/a:
To chyba już jakiś standard w galach TD po przebiegu "200 kkm" :roll:
A skąd masz pewność, że rzeczywiście auto ma przejechane 200 tys. DAREX2006 pojeździj trochę może wszystko się ładnie ułoży i będzie palił dobrze na ciepłym. Jakim olejem masz zalany silnik?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
qattro18 
Forumowicz

Auto: E32A
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 03-05-2010, 11:59   

Na początek to co nie kosztuje - sprawdż jak jest ustawione wyprzedzenie wtrysku moze jest zbyt póżny i odpala zimny ok a ciepły nie
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 03-05-2010, 12:13   

Witam więc tak ma przejechane 230 tysi chyba trochę sie w życiu naciągnoł przyczep o dziwo gładzie były w idealnym stanie co nie można powiedziec o pierścieniach a ze miałem wszystko rozebrane wymieniłem panewki i małe uszczelnienie turbiny po zmontowaniu zalany nowym olejem mineralnym no i naprawde nie to auto czuc moc silnik pracuje naprawde ładnie gdyby nie to zapalanie na ciepłym .
Od remontu przejechane jakieś 700 km i to bardzo delikatnie nie bierze oleju nie robi zasłony dymnej za sobą po prostu rewelka .
Jedno co mi chodzi po głowie to zawory ustawiłem luzy na 0,20 na gorącym silniku i czy to nie jest przyczyna moich problemów .
Czy możecie skorygować moje dane od nosnie regulacji zaworów
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-05-2010, 13:12   

Na 99% należy właściwie wyregulować luzy zaworowe.
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 03-05-2010, 13:24   

to wiem tylko czy wartosc 0,20 na cieplym silniku jest dobra
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-05-2010, 14:33   

DAREX2006, no to masz rozwiazanie problemu
oslabiles kompreje, bo na cieplym luzy zaworowe na:
- zawory ssace 0.35mm
- zawory wydechowe 0.45mm
to powinno rozwiazac twoj problem
Powodzenia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11159
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-05-2010, 14:36   

To ja już nie wiem co myśleć.Wszędzie podają inaczej.


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 03-05-2010, 14:43 ]
Autodata pokazuje tak samo


Uploaded with ImageShack.us
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-05-2010, 14:50   

jacek11, uzyj przycisku na klawiaturze print screen (PrtScr) nastepnie wklej do Paint i zapisz jako jpg
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11159
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-05-2010, 16:44   

robertdg napisał/a:
jacek11, uzyj przycisku na klawiaturze print screen (PrtScr) nastepnie wklej do Paint i zapisz jako jpg

Albo coś źle robię,albo jest zabezpieczone jakoś :?:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.