Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OVER DRIVE w automacie i przełącznik A/T mode oznaczenie??
Autor Wiadomość
mirek1992 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-04-2010, 10:54   OVER DRIVE w automacie i przełącznik A/T mode oznaczenie??

Witam
Mam takie pytanie... co oznaczają w automacie (silnik 3.5) przycisk na dźwigni od skrzyni Over Drive może on być w dwóch różnych pozycjach ON lub OFF i od czego jest przycisk A/T mode także znajduję się trochę przed skrzynią biegów..??
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-04-2010, 11:14   

Witam. http://www.pocuk.com/faq/atmodeswitch.htm

Aha O/D wyłączasz nadbieg, w czterobiegowej skrzyni nadbiegiem jest czwarty bieg. Nasz włączony Off to znaczy że skrzynia redukuje do trzeciego biegu a over drive masz wyłaczony czyli bieg czwarty.
 
 
mirek1992 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-04-2010, 12:53   

a w jakich warunkach ten czwarty bieg należy wyłączyć?? kiedy lepiej się jeździ tylko do trzeciego biegu?? chodzi o jakieś górki i wzniesienia?? jakie to ma znaczenie..no i to A/T jakby można było w jakimś prostszym języku, wiem już że są trzy pozycje POWER, AUTO i HOLD pierwszy raz mam doczynienia z automatem stad moje pytania... dzięki za odpowiedź
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 28-04-2010, 20:28   

Wylaczanie nadbiedu moze sie przydac przy podjazdach badz wyprzedzaniu. Auto lepiej przyspiesza i przy okazji wiecej pali. Nie polecam wylaczac nadbiedu przy predkosciach ponad 110. Guziczka A/T nigdy nie uzywalem
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-04-2010, 20:43   

Power +D normalna jazda od 1 do 4 jak masz OD na off wtedy od 1 do 3. Power + 2 jazda od 1 do 2, Power + L jazda tylko na 1. Wybierasz to gdy jeździsz w górach i przy stromych podjazdach. Auto wtedy komputer sam dobiera optymalne warunki pracy skrzyni do częstotliwości zmiany obciążeń na poszczególnych biegach. Jak zaczniesz jechać po pagórkach komputer sam będzie zmieniał poszczególne funkcje pozycji power. Hold + D rusza z 2 ( nie jestem pewny jak w pajero jest to rozwiązane, bo symbolem hold określa się kilka funkcji w różnych autach) Hold +2 tylko od 1 do 2, hold +L tylko na 1 biegu, nie przełączy na wyższe. Ja mam do ciebie pytanie. Kupiłeś samochód z automatem i zadajesz to pytanie to co nikt ci nie sprawdzał działania skrzyni? W taki sposób można zapewnić sobie wydatek kilku tysięcy na dzień dobry. Jeżeli kup[owałeś auto z fachowcem to powinien ci sprawdzić skrzynię przede wszystkim i przełożenia odpowiadające opisywanym w tym temacie funkcjom. Pozdrawiam.
 
 
mirek1992 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-04-2010, 23:14   

Dzięki za informacje... już mnie trochę oświeciło nigdy nie jeździłem automatem stąd moje pytania...a co do sprawdzenia to rzeczywiście nie sprawdzane trzeba liczyć że będzie dobrze...:D Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 29-04-2010, 08:19   

Dodam jeszcze, ze te oznaczenia w automatach nie wszędzie są takie same. Np w niektórych Power oznacza jazdę sportową czyli komputer przytrzymuję skrzynię na każdym biegu dłużej, w niektórych jest S a w niektórych jeszcze inaczej jest to oznaczone. Osobiście nawet nie jeździłem takim sprzętem, robię trochę przy automatach, czyli się uczę cały czas, ale już zdążyłem zauważyć jak producenci samochodów z ASB oznaczają poszczególne funkcje skrzyni. W pajero II na 99% jest tak jak opisałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.