Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] Zapłon
Autor Wiadomość
sianes 
Nowy Forumowicz

Auto: colt cj0 96r 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: bystrzyca
Wysłany: 20-01-2011, 21:52   [CJ4A 1.6] Zapłon

witam! chcialbym sie dowiedziec jak dlugo u was w coltach trwa zaplon. u mnie kreci pare sekund niezaleznie czy jest +30 czy -20. dodam ze czekam az zgasna wszytskie kontrolki swiece mam nowki, filtr paliwa tez. czy to jest normalne?
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-01-2011, 22:02   

u mnie odpala od kopa, tzn... powiedzmy po dosłownie 1 sekundzie, a czasami mnie tak skurczybyk zaskoczy, że tylko raz machnie rozrusznikiem i już jest odpalony, a ja zanim zareaguję, by puścić kluczyk, to jeszcze go machnie ze 2 razy :) .

Ile to jest to kilka sekund?
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-01-2011, 22:07   

sianes a akumulator w jakim masz stanie? Proponuję podładować prostownikiem i później go spróbować odpalić, będzie widać czy pomogło. Wydaję mi się, że to raczej stan akumulatora jest za to odpowiedzialny :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
sianes 
Nowy Forumowicz

Auto: colt cj0 96r 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: bystrzyca
Wysłany: 20-01-2011, 22:17   

mystek, okolo 3 max 4sekundy
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 20-01-2011, 22:54   

No to coś słabo pali :lol: Mój odpala poniżej 3 sekund, max 2-3 obroty silnikiem.I mam to samo co Mystek, jak nie odpuszczę kluczyka to tak 1-2 razy obkręci na odpalonym.Przyzwyczajenia z poprzednich gratów.
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21938
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-01-2011, 23:05   

Powinien odpalać "na dotyk". Max. 2 obroty wału silnika.
 
 
sianes 
Nowy Forumowicz

Auto: colt cj0 96r 1.6 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: bystrzyca
Wysłany: 21-01-2011, 06:38   

powiem tak, nie przeszkadza mi to wogole, bo ngdy mnie nie zawiodl nawet przy -27 pytalem jednak z ciekawosci. a ma ktos jakies sugestie co mozna wymienic aby to poprawic
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-01-2011, 12:00   

#Andrew - zmieniałem pod koniec grudnia akumulator i szczerze nie zauważyłem różnicy między prędkością odpalania samochodu. Natomiast odpala zawsze, w każdych warunkach - to wiadomo.

No i też wiadomo, że jak samochód postoi noc na mrozie -15st C, to rano gorzej mu idzie rozruch i pokręci go trochę dłużej i słychać, że jest bardziej przymulony przy rozruchu, bo musi to wszystko zamarznięte poruszyć.
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 21-01-2011, 12:04   

mystek u mnie też po nocy dłużej kręci, ale powiem Ci, że po naładowaniu aku jak zapalam to pali od strzała. Wydaję mi się, że u mnie przy mała moc rozruchowa jest i dlatego tak jest. Z tego względu też zasugerowałem to powyżej :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 21-01-2011, 13:39   

Mystek napisał/a:
bo musi to wszystko zamarznięte poruszyć.

Co? tłoki przymarznięte do cylindrów? :lol: :lol:
U mnie jest tak, że na rozgrzanym silniku odpala na strzał-tzn kluczyk w prawo i pali, natomiast na zimnym silniku trwa to 1-2 sekund, raz mi się nawet zdarzyło że znacznie dłużej, nie wiem czy to było spowodowane:/
Zależność temperaturowa (silnika) jest dla mnie zrozumiała, bo przecież zawory się rozszerzają pod wpływem ciepła i na zimnym może nie trzymać idealnie takiej jak powinien kompresji (po rozgrzaniu już tak).
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-01-2011, 15:33   

#Idas - myślałem tutaj o gęstym oleju zwłaszcza :)
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.