Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Wymiana silnika w miśku - opinie
Autor Wiadomość
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 28-02-2010, 13:33   [E32A 1.8] Wymiana silnika w miśku - opinie

Witam,

mam okazję wymienić silnik w moim miśku 1.8 na gaźniku na 1.8 z mazdy 323 F 1.8, 130 km na wielopunkcie.
Co o tym sądzicie ? czy taka operacja jest warta zachodu ? :D
_________________
Tomek
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-02-2010, 18:52   

Krótko i na temat: nie ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
MZKTROLOWNIA 
Nowy Forumowicz

Auto: galant GLX SOHC 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: DOLNYSLASK
Wysłany: 30-04-2010, 10:29   

A coś z podobnej dziedziny.Silnik 4G63 8 zaworowy,jakie problemy wystapią przy zamontowaniu 16zaworowego też 4g63.Mój pada a z 8 z 92 roku jakoś problem.Jeżeli ktoś chętny z radą to moje gg11583393.Dzięki.
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-04-2010, 14:40   

Przede wszystkim wiązka elektryczna od komputera do silnika.
Inny komputer, łapa przy rozrządzie, przednia łapa, master relay. To tak z podstaw na szybko ;)
Jak chcesz szczegóły to dzwoń: 510 607 035. Ja zrobiłem u siebie takiego swapa i teraz kończę silnik.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2010, 18:48   

Jeżeli masz finanse , zapał i chcesz mieć jedynego w swoim rodzaju Galanta to czemu nie.
Uważam że zrobił byś coś ciekawego. Mój kuzyn pare lat temu też został napiętnowany by nie przerabiać
garbusa koszty ... ble ble ble niby nie wart ble ble kto ci za niego później zapłaci blee i inne takie ale on sie uparł wsadził do garbusa silnik od audi 2.8 v6 zrezygnował z tylnych siedzeń wpompował kupe kasy i swojego cennego czasu ale efekt był porażający. vWozidełko nie dawało i nie daje do tej pory nikomu szans na światłach :) Więc chlopie przerabiaj daj nowe życie tej furze wsadź kupe kasy i bądź dumny ze swojego dzieła ;) ps: nie zapomnij zmienić hamulce bo te stare miśki mają raczej spowalniacze niż hebelki ;P
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 05-05-2010, 18:14   

cenne jest orginalne,ale coś nowego w misku i niepowtarzalnego to znów satysfakcja
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
oran 
Forumowicz
Mitsu


Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 47
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 05-05-2010, 21:18   

Jakbyś przeszczepił jakieś monstrum do niego to by było zacnie, tak to wiesz, fajnie ale nie zupełnie. Z drugiej strony pewnie na takim czymś (jak dobry silniczek akurat) to dłuuugo pośmigasz, a i możesz sobie go wyremontować i wszystko co chcesz, bo masz go przecież "na widelcu".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.