Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Przekładka silnika z 3000GT
Autor Wiadomość
Frędzel 
Forumowicz
tylko wysokie obroty


Auto: ACCORD CL7 K20A6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 39
Skąd: Władysławowo
  Wysłany: 04-05-2010, 12:05   [1G 90-94] Przekładka silnika z 3000GT

Witam! Tak jak w temacie i w opisie. Chcemy z kumplem zrobić 2 projekty: mój eclipse ma być potęgą mocy a jego astra mieć [edit] wygląd i też żeby nie brakło mocy. Wracając do eclipsa chcieliśmy pierw wstawić mu turbo i 4x4 od GSX, ale wpadłem na pomysł żeby spróbować przełożyć VR4 do niego. Czy silnik wraz ze skrzynia z napedem 4x4 zmieści się i czy będzie trzeba mocno przerabiać poduszki wraz z mocowaniem silnika. z góry dzięki!

Pozdrawiam

Na forum nie używamy wulgaryzmów!
Ostatnio zmieniony przez londolut 04-05-2010, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 04-05-2010, 17:27   

Frędzel napisał/a:
Czy silnik wraz ze skrzynia z napedem 4x4 zmieści się i czy będzie trzeba mocno przerabiać poduszki wraz z mocowaniem silnika. z góry dzięki!

to byłby drut jakich mało, poza tym ze nie wejdzie to duzo wiecej wazy niz 4g63T ,wiec prowadzenie takiego eclipse bylo by tragiczne, poza tym z 4g63T na mocniejszej turbinie bez kucia robi sie 300 koni,jak masz duzy potrfel to bez problemu dochodzi sie do 600koni ale juz z powaznym kuciem wszystkiego...

naped z gsx mozna włożyć ale jest to droga impreza i wiele zabawy ze wzgledu na troche inna budowe tylnego zawieszenie i innych jego elementów

swap v6 zGTO nie ma sensu , lepiej zostań przy tym co jest
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 04-05-2010, 23:48   

Frędzel napisał/a:
Czy silnik wraz ze skrzynia z napedem 4x4 zmieści się i czy będzie trzeba mocno przerabiać poduszki wraz z mocowaniem silnika. z góry dzięki!

niewiele tam zostanie z ori podłużnic co o poduszkach nie wspomne
pozatym cena silnika 3000gt bedzie taka jak doprowadzic silnik 4g63t do super kondycji


MATi1G napisał/a:
naped z gsx mozna włożyć ale jest to droga impreza

wiem gdzie jest taki cały z wałem i skrzynia jak ktos potrzebuje niech napisze na priw
 
 
 
LowRider 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1G 4g63 NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 7
Skąd: Z daleka
Wysłany: 05-05-2010, 16:23   

Silnik od VR4 jest dużo cięższy więc Eclipsik będzie szurał mordą po podłodze ;p
Myślę ,że za te fundusze , które musiał byś włożyć w tą żeźbę , z 4G63T wyciśniesz dużo więcej , + do tego napęd z GSX-a i jest już grubo :twisted: Powodzenia w modach ;)
 
 
 
yama 
Nowy Forumowicz

Auto: GS 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 26
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-05-2010, 18:50   

jak nie masz budy 4x4 to nawet w gsx sie nie pchaj tyl do przerobki zaczynajac od zbiornika paliwa az do krawedzi zderzaka-> a to akurat najmniejszy klopot
wsadzaj GST i modz
z glupszych pytan nie pekla ci przypadkiem tarcza sprzegla ??? hehe taki smaczki wychodza a niestety kosztuja
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 07-05-2010, 06:48   

Kolego Frędzel, ten temat już był poruszany http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48532 proponuje korzystać z czegoś takiego jak wyszukiwarka na forum nie ma sensu powielać tematy.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-05-2010, 09:04   

Kolego kosior1975, nie każdy jest na tyle mądry, żeby wiedzieć, że silnik z 3000GT to silnik 6G72, pozatym przekładka to część pytania i tematu, a od upominania użytkowników na tym forum są Admini, Jradmini i Moderatorzy.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 11-05-2010, 19:39   

Witam podłączę się do tematu, też zastanawiam się nad takim swapem gdyż mój silniczek 4g63t odmówił posłuszeństwa na panewce 2 korbowodu :-X ale cóż bywa, no i na tym drugim temacie odeszli panowie trochę od tematu :mrgreen: i piszecie że przekładka taka to duża rzeźba, że się nie zmieści itp itd, ale jak poszukać na necie to raczej się mieści ( http://www.youtube.com/watch?v=6qeJxxq3_Y0 ), a co do łap silnika to widać że ktoś zapomniał iż w eclipsie (no chyba że tylko w mojej GST) silnik trzyma się na 1 :!: poduszce reszta (czyli 3) są zamontowane na skrzyni biegów, która jak jest napisane na drugim temacie: "wiele rzeczy podejdzie z 3000gt do Eclipse a to dlatego ze skrzynia tak samo umiejscowiona pól osie pasują bo w obu skrzyniach jest ten sam układ różnicowy Eclipse ma skrzynkę F5M31 3000 gt i sigma ma skrzynkę F5M33 różnica tylko w łożyskach w środku, mowa oczywiście o skrzynkach manual" więc praktycznie powinno pasoać tym bardziej, że silnik 6G72TT nie powinien być dłuższy niż rzędówka 4G63T która jak mi się zdaje po instrukcjach umieszczonych na forum powinna mieć mocowanie łapy silnika praktycznie w tym samym miejscu. To że silnik więcej waży to się zgodzę ale ta waga 500kg :shock: to szacowana czy ktoś był tak miły i go zważył :?: . Cóż poprosił bym o żetelne zweryfikowanie moich wypocin gdyż mam dylemat czy bawić się w przekładkę czy po prostu remoncik silnika i zakucie go, bo wiem że taka przekładka wiąże się ze zmianą amortyzatorów (a na pewno sprężyn), no i najgorszym czyli zmianą środka ciężkości, który częściowo można by było zniwelować montowaniem napędy na 4 łapki co niestety było by znacznym obciążeniem budżetu. Więc chyba raczej zostanę przy 4G63T 7bolt :-X
 
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 11-05-2010, 20:06   

ale po co ładować v6 TT do eclipse, chyba tylko do zawodów w dragu jak ktoś kasy nie ma i kupuje OEM silnik wybebesza wszystko to tak, ale do normalnej jazdy...?? Kazda wieksze predkość ostrzejszy zakret i lecisz przodem równo, problem z hamowaniem bo waga tez jest wieksza , wieksze dociazenie przodu auta ktory i tak ma juz ciezki.. takim swap'em psuje sie to nad czym inżynierowie Mitsubishi myśleli pewnie przez 2-3 lata projektując auto..

4g63 to jest co tygrysy lubia najbardziej.... reanimuj swój silnik zakładaj kucizne Big16g EVO III dmuchnij bardziej męsko i masz ponad 300 kucyków gdzie na przedniej osi w eclipsie wiecej nie potrzeba bo auto i tak gubi trakcje(znam pare takich eclipsów)nawet na semi slickach....


jest jeszcze opcja alternatywna ,silnik Hondy k20a zmieści sie w komorze bez problemu ale gorzej z montazem ,wiec tanio nie bedzie

do eclipse tylko 4g63, ewentualnie 420a ale to w 2g
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.