Koszty wymiany paska rozrządu Outlander 2.0 TDI |
Autor |
Wiadomość |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-09-2010, 11:23 Koszty wymiany paska rozrządu Outlander 2.0 TDI
|
|
|
Czy ktoś z kolegów forumowiczów wymieniał już pasek rozrządu w 2.0 TDI (z rolkami i pompą wody o ile się nie mylę)? Jeżeli tak to jakie były koszty całości (materiały + robocizna)?
bonito |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 09-09-2010, 17:10
|
|
|
Bonito.
U Plichty wołaja 3200 zeta.I nic cie nie obchodzi..
Ja bede robił u kolegi.Mam u niego zrobiony rozrzad pare razy.(INNE AUTA)Wszystko było oki.
koszt robocizny u niego to 350zł.(900 aso )Jesli chodzi o czesci to no problem.ma swoj warsztat i po dobrych cenach sciaga orginalne czesci w 2 dni.Obliczyłem wstepnie ze ok.800zł zostanie w kieszeni-wiec daje do myslenia. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
Grzesq
Forumowicz

Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-09-2010, 22:36
|
|
|
2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi... |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 09-09-2010, 22:42
|
|
|
Grzesq napisał/a: | 2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi... |
Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
jaskozbochni
Nowy Forumowicz
Auto: OUTEK 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 2 Skąd: Uć
|
Wysłany: 10-09-2010, 00:17
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Grzesq napisał/a: | 2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi... |
Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km. | to jest bardzo ciekawe i obliczają to chyba na francuskie oko gdyż np w pugu jest co 120kkm a w volvo co 160 kkm ford jest mądrzejszy i mówi o stówce |
|
|
|
 |
K.K
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Stargard SZczeciński
|
Wysłany: 10-09-2010, 07:14
|
|
|
jaskozbochni napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Grzesq napisał/a: | 2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi... |
Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km. | to jest bardzo ciekawe i obliczają to chyba na francuskie oko gdyż np w pugu jest co 120kkm a w volvo co 160 kkm ford jest mądrzejszy i mówi o stówce |
2.0 jest na pasku, a 2.2 prawdopodobnie na łańcuszku rozrządu, stąd ta różnica w ilości przejechanych km |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-09-2010, 08:28
|
|
|
Gunner - dziękuję za informację, mnie u Plichty powiedzieli 2700, ale i tak uważam że to za dużo... Autoryzowane serwisy VW, Skody na ogół nie biorą się za Mitsubishi (inne numery części), pozostają nieautoryzowane warsztaty.
A co do częstotliwości wymiany - nie ma tutaj wielkiej reguły, w starszych Oplach zdarzało się co 60 tys, w niektórych silnikach VW jest to 180 tys.
Pewnie nie byłoby problemem zrobić pasek wytrzymujący 500 tys., ale producent musi też przecież coś zarobić na częściach (roczne obroty centralnego magazynu części koncernu VAG w Niemczech w Baunatal to około 4,5 mld (miliarda!) EURO rocznie)...
bonito |
|
|
|
 |
janekzpolic
Forumowicz

Auto: Outek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 181 Skąd: ten błąd
|
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 11-09-2010, 20:01
|
|
|
bonito napisał/a: | Pewnie nie byłoby problemem zrobić pasek wytrzymujący 500 tys |
Ale on się zużywa ,rozciąga i chyba to jednak nie jest takie proste. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 11-09-2010, 20:32
|
|
|
Masz przecie "łańcut" |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 12-09-2010, 08:46
|
|
|
a jaki przebieg sugeruje mitsu do wymiany paska ? |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 12-09-2010, 16:44
|
|
|
120t/km
Ale jesli jest motor podkrecony to moze warto wczesniej. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 12-09-2010, 17:21
|
|
|
Gunner napisał/a: | 120t/km
Ale jesli jest motor podkrecony to moze warto wczesniej. |
DZIĘKI ZA INFO |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
|