| [E32A 1.8] Wymiana silnika w miśku - opinie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Shadow_28   Nowy Forumowicz
 Galant
 
 Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Cze 2007
 Posty: 22
 Skąd: Mysłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-02-2010, 13:33   [E32A 1.8] Wymiana silnika w miśku - opinie |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 mam okazję wymienić silnik w moim miśku 1.8 na gaźniku na 1.8 z mazdy 323 F 1.8, 130 km na wielopunkcie.
 Co o tym sądzicie ? czy taka operacja jest warta zachodu ?
   |  
				| _________________ Tomek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-02-2010, 18:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Krótko i na temat: nie   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MZKTROLOWNIA   Nowy Forumowicz
 
 Auto: galant GLX SOHC 2
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 29 Gru 2009
 Posty: 11
 Skąd: DOLNYSLASK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-04-2010, 09:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | A coś z podobnej dziedziny.Silnik 4G63 8 zaworowy,jakie problemy wystapią przy zamontowaniu 16zaworowego też 4g63.Mój pada a z 8 z 92 roku jakoś problem.Jeżeli ktoś chętny z radą to moje gg11583393.Dzięki. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-04-2010, 13:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przede wszystkim wiązka elektryczna od komputera do silnika. Inny komputer, łapa przy rozrządzie, przednia łapa, master relay. To tak z podstaw na szybko
   Jak chcesz szczegóły to dzwoń: 510 607 035. Ja zrobiłem u siebie takiego swapa i teraz kończę silnik.
 |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pem77 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-05-2010, 17:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli masz finanse , zapał i chcesz  mieć jedynego w swoim rodzaju Galanta to czemu nie. Uważam że zrobił byś coś ciekawego. Mój kuzyn pare lat temu też został napiętnowany by nie przerabiać
 garbusa koszty ... ble ble ble niby nie wart ble ble kto ci za niego później zapłaci blee i inne takie ale on sie uparł wsadził do garbusa silnik od audi 2.8 v6 zrezygnował z tylnych siedzeń wpompował kupe kasy i swojego cennego czasu ale efekt był porażający. vWozidełko nie dawało i nie daje do tej pory nikomu szans na światłach
  Więc chlopie przerabiaj daj nowe życie tej furze wsadź kupe kasy i bądź dumny ze swojego dzieła  ps: nie zapomnij zmienić hamulce bo te stare miśki mają raczej spowalniacze niż hebelki ;P |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | oran   Forumowicz
 Mitsu
 
  
 Auto: Galant 4G63 SOHC Automat
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Paź 2009
 Posty: 47
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-05-2010, 20:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jakbyś przeszczepił jakieś monstrum do niego to by było zacnie, tak to wiesz, fajnie ale nie zupełnie. Z drugiej strony pewnie na takim czymś (jak dobry silniczek akurat) to dłuuugo pośmigasz, a i możesz sobie go wyremontować i wszystko co chcesz, bo masz go przecież "na widelcu". |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |