Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty po czyszczeniu przepustnicy i
Autor Wiadomość
Wojtas24 
Forumowicz
Wojtek


Auto: Mitsu Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Solec Kujawski
  Wysłany: 11-05-2010, 21:40   [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty po czyszczeniu przepustnicy i

Mianowicie sciągnełem kolektor i przepustnice i wyczyściłem niom i po założeniu obroty podchodzą do 2 tysięcy i dopiero jak prze gazuje spadają do tysiąca dzieje się tez tak jak jadę samochodem i w czasie biegu wcisnę sprzęgło obrotomierz wskazuje 2 tysiące nie czaje co się stało :roll: :roll: Silniczek po czyszczeniu lepiej się zbiera i spalanie spadło ale nie czaje co jest z obrotami :?: :?: Mam jeszcze jedno pytanko co to jest takie czarne pudełeczko pod kolektorem połączone ze sobą czy to jakiś filtr?? Proszę o Pomoc :| :|
Ps : nic nie przestawiałem przy przepustnicy nic nie kręciłem tak jak ja zdjąłem tak założyłem tylko że wyczyszczoną.
_________________
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-05-2010, 21:55   

Proponuje zrobić to http://forum.mitsumaniaki...nauka+obrot%F3w
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wojtas24 
Forumowicz
Wojtek


Auto: Mitsu Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 11-05-2010, 22:05   

Dzięki Bardzo jutro sprawdze i napisze jak poszło :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 12-05-2010, 19:53 ]
Niom niestety nic nie pomogło jest tak samo jak było więc może to coś innego??

[ Dodano: 12-05-2010, 22:05 ]
Mam jeszcze jedno pytanko z kolektora po lewej stronie nad obudową rozrządu wychodzi taki mały zakręcony przewód gumowy i wchodzi parę centymetrów dalej w silnik i ma taką okrągłą gumową uszczelkę która mi pękła i wydostaje się stamtąd olej a na tym wężyku jest nadruk 7H4 czy wie ktoś co to jest i czy przez to mogą wariować obroty?? :?: :?:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.