Zamknięty przez: lukasz12 29-04-2010, 14:10 |
błąd 41 |
Autor |
Wiadomość |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-04-2010, 09:51 błąd 41
|
|
|
Witam, wyskoczył mi błąd 41 co to jest? skasowałem i już go nie ma, czy to może mieć wpływ na ostatnio słabe odpalanie? Kręcę i kręcę i po dłuższym czasie jakoś odpali jak dodam gazu na maxa. Dzieje się to jak sigma postoi parę dni, na ciepłym silniku odpala na dotyk. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 29-04-2010, 14:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 26-04-2010, 11:03 Re: błąd 41
|
|
|
Rajek napisał/a: | Witam, wyskoczył mi błąd 41 co to jest? skasowałem i już go nie ma, czy to może mieć wpływ na ostatnio słabe odpalanie? Kręcę i kręcę i po dłuższym czasie jakoś odpali jak dodam gazu na maxa. Dzieje się to jak sigma postoi parę dni, na ciepłym silniku odpala na dotyk. |
To wszystko jest dostępne na forum. Czy wyszukiwarki wyłączyli ???
http://tinyurl.com/2f4376r |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-04-2010, 08:09
|
|
|
Dzięki....
Niedługo to forum przestanie być potrzebne, wszystkie tematy będą wyczerpane, a resztę informacji można będzie uzyskać poprzez wujka google ,
a nie temat swap jest jak rzeka ,
pozdrawiam wszystkich pomocnych |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3555 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 28-04-2010, 11:59
|
|
|
Te zasady obowiązują chyba nasz wszystkich? (tych co swapują i tych co nie swapują)
Przynajmniej tak mi się wydawało do tej pory. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-04-2010, 19:07
|
|
|
Na podparcie tego co napisałem:
http://forum.mitsumaniaki...p=666975#666975
Temat założony całe 35 dni temu... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2010, 06:48
|
|
|
lukasz12, Proponuje zamknąć ten temat i usunąć go bo to tylko powielanie tematów !!!!! Porządek jakiś musi być i to dotyczy wszystkich!!!!!!!!! |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-04-2010, 14:09
|
|
|
Porządek musi być zatem ten temat ZOSTANIE, jako przykład CZEGO NIE NALEŻY robić. Najwyżej zostanie opisany. Temat zamykam. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|