 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
jak rozebrać beben |
Autor |
Wiadomość |
Cytrus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I 90 Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-12-2010, 09:38 jak rozebrać beben
|
|
|
Witam. Mam kłopoty z tylimi hamulcami , mimo naciśnięcia pedału lub zaciągnięcia ręcznego koło się kręcą . Chciałem dobrać się do bębna i zobaczyć co jest w środku nie tek , ale nie bardzo wiem jak go rozebrać. Po zdjęciu koła na środku bębna jest jakaś dziwna śruba , nie wiem jak ją odkręcić i zdjąć bęben . |
|
|
|
 |
waclaw2727
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 166 Skąd: międzyrzecz
|
Wysłany: 21-12-2010, 20:52 Re: jak rozebrać beben
|
|
|
Cytrus napisał/a: | Witam. Mam kłopoty z tylimi hamulcami , mimo naciśnięcia pedału lub zaciągnięcia ręcznego koło się kręcą . Chciałem dobrać się do bębna i zobaczyć co jest w środku nie tek , ale nie bardzo wiem jak go rozebrać. Po zdjęciu koła na środku bębna jest jakaś dziwna śruba , nie wiem jak ją odkręcić i zdjąć bęben . |
jaka śruba ?
powinieneś mieć dwa otwory na przeciwko siebie, otwory są gwintowane i wkręcasz 2 śruby 8 (klucz 13) i bęben powinien sam schodzic ściągnięcie bębna to 2 góra 3 minuty jak się bawisz kluczem zwykłym |
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 21-12-2010, 20:55
|
|
|
Cytrus bęben jest na pewno zapieczony i będzie schodził powoli i ciężko. Ale zdejmuje się go tą metodą, którą podał waclaw2727, czyli: waclaw2727 napisał/a: | powinieneś mieć dwa otwory na przeciwko siebie, otwory są gwintowane i wkręcasz 2 śruby 8 (klucz 13) i bęben powinien sam schodzic |
|
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Cytrus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I 90 Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-12-2010, 15:28
|
|
|
Dzięki sprawdzę |
|
|
|
 |
|
|