Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jak rozebrać beben
Autor Wiadomość
Cytrus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 90 Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-12-2010, 09:38   jak rozebrać beben

Witam. Mam kłopoty z tylimi hamulcami , mimo naciśnięcia pedału lub zaciągnięcia ręcznego koło się kręcą . Chciałem dobrać się do bębna i zobaczyć co jest w środku nie tek , ale nie bardzo wiem jak go rozebrać. Po zdjęciu koła na środku bębna jest jakaś dziwna śruba , nie wiem jak ją odkręcić i zdjąć bęben .
 
 
 
waclaw2727 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 166
Skąd: międzyrzecz
Wysłany: 21-12-2010, 20:52   Re: jak rozebrać beben

Cytrus napisał/a:
Witam. Mam kłopoty z tylimi hamulcami , mimo naciśnięcia pedału lub zaciągnięcia ręcznego koło się kręcą . Chciałem dobrać się do bębna i zobaczyć co jest w środku nie tek , ale nie bardzo wiem jak go rozebrać. Po zdjęciu koła na środku bębna jest jakaś dziwna śruba , nie wiem jak ją odkręcić i zdjąć bęben .


jaka śruba ?
powinieneś mieć dwa otwory na przeciwko siebie, otwory są gwintowane i wkręcasz 2 śruby 8 (klucz 13) i bęben powinien sam schodzic ściągnięcie bębna to 2 góra 3 minuty jak się bawisz kluczem zwykłym
_________________
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 21-12-2010, 20:55   

Cytrus bęben jest na pewno zapieczony i będzie schodził powoli i ciężko. Ale zdejmuje się go tą metodą, którą podał waclaw2727, czyli:
waclaw2727 napisał/a:
powinieneś mieć dwa otwory na przeciwko siebie, otwory są gwintowane i wkręcasz 2 śruby 8 (klucz 13) i bęben powinien sam schodzic
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Cytrus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 90 Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2010, 15:28   

Dzięki sprawdzę ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.