Swap v6 do MSW czy możliwe? |
Autor |
Wiadomość |
szewa21
Nowy Forumowicz
Auto: SpaceWagon 99 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Szreńsk
|
Wysłany: 17-05-2010, 18:27 Swap v6 do MSW czy możliwe?
|
|
|
Witam serdecznie, z góry przepraszam, za to jesli temat się powieli, ale na temat nie znalazlem nic konkretnego..mianowicie może orientujecie sie drodzy koledzy czy taka operacja jest mozliwa, i jak bardzo kosztowna? Szykuje mi się wymiana calego rozrządu, to koszt ok 1000zl plus mechanik, gdyby udalo sie sprzedac silnik moj obecny może koszty by zmalaly, jesli oczywiscie jest mozliwe przelozenie v6 z jakiegoś gala, 2.5 litra, wtedy mozna by zagazowac i osiągnąc wiecej dynamiki, bo to moje GDI na piątece przy ponad 2 tys obrotów nie jezdzi:/ chodz z przeglądu wyszlo mi 118 kw ( co daje 160 km) Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-05-2010, 19:06
|
|
|
szewa21, uderz do usera Bartek. On zrobił takiego swapa i teraz ma MSW V6 |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-05-2010, 20:55
|
|
|
"Szukałem" najczęstsze kłamstwo for internetowych.
Swap kosztuje tyle co mechanika dawcy - silnik, skrzynia, osprzęt, elektronika, wiązki włącnoe z główną wiązką Galanta - najprościej mieć anglika kompletnego + ok 500 zł dorabiane elementy (2 łapy silnika, miska olejowa, przewody wodne) + robocizna - realnie patrząc 3-4 dni pracy.
Efektem jest auto dające niesamowitą wygodę podróży w lekkim szumie wiatru na paliwie za pól ceny |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
szewa21
Nowy Forumowicz
Auto: SpaceWagon 99 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Szreńsk
|
Wysłany: 17-05-2010, 21:07
|
|
|
Bartek czy mogłbys mi bliżej przestawic spalanie takiego MSW? czy jest roznica w jedzie mocy, itp.elastycznosci, bo wiadomo , ze GDI mtrzeba dobrze wkręcać zeby latalo, mialem kiedys 626 gt 92 r. v6 2.5 litra poprostu latala i ten dzwiek..mmm...a tak w moim misku do 3 tys slychac popychacze zaworów i to mnie tak drazni ze szok! teraz szykuje sie rozrzad, ile mozna zrobic na jednym tysięcy?
ps. Pomimo wad GDI, brak gazu...nie zamienilbym na zadnego scharana czy galaxy...:) |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 18-05-2010, 08:35
|
|
|
Mam automat, więc GDi spalał ok. 13l/100 po Warszawie - V6 podobnie, natomiast gazu pali ok. 15, ale who cares.... niech pali i 20 . W mamualu pewnie Vka będzie paliła ok. 1-2 więcej niż GDi. Popychacze pod koniec oleju odzywają się, ale jest to NIC w porównaniu do GDi. Rozrząd tak samo - 90 000 km na ori lub porównywalnych z oryginałami podróbach, 60 000 km na pozostałych |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
skull
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 614 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 18-05-2010, 11:32
|
|
|
Bartek napisał/a: | Swap kosztuje tyle co mechanika dawcy - silnik, skrzynia, osprzęt, elektronika, wiązki włącnoe z główną wiązką Galanta - najprościej mieć anglika kompletnego + ok 500 zł dorabiane elementy (2 łapy silnika, miska olejowa, przewody wodne) + robocizna - realnie patrząc 3-4 dni pracy.
Efektem jest auto dające niesamowitą wygodę podróży w lekkim szumie wiatru na paliwie za pól ceny |
ja się często zastanawiałem nad tym zabiegiem,ale jakby nie liczył to za koszt takiego używanego Wagona+swap silnika można kupic innego Vana pomijając oczywiście takie galaxy czy sharany,ale np. Honde Odyssey też V6 i na gaz można przerobic. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2010, 23:12
|
|
|
Jakoś nie widze Bartka w Hondzie Fordzie ani VAGu |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
skull
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 614 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 19-05-2010, 10:44
|
|
|
nie no wiadomo Bartek to Guru Mitsubishi takiego swapa to może cyknąć na śniadanie ale taki przeciętny użytkownik jak ja;) do głupich popychaczy nie mogę się zabrać zajrzeć,to co tu myśleć o swap na V6 tak na poważnie jest zawsze ryzyko,że coś nie tak pójdzie,że później mogą wychodzić ciągle jakieś poprawki,trzymam się starego powiedzenia: to robiła fabryka tego się nie dotyka |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 20-05-2010, 02:50
|
|
|
skull napisał/a: | trzymam się starego powiedzenia: to robiła fabryka tego się nie dotyka |
to zadnej vr4 by nie bylo, zadnych zawodow, driftow chip tuningow itp i podrozwanie bylo by nudne i polowa facetow nie realizowalaby swoich marzen - ja swoje spelnilem VR LHD mam:) |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
skull
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 614 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 20-05-2010, 10:29
|
|
|
dla VR4 to ja Wielki szacuneczek składam takie marzenia warto mieć ale jak się nie ma kasiory.... to się sprzedaje nawet takiego Space Wagona GDI,żeby kupić mniejszego diesla albo nie duży benzynowy z gazem |
|
|
|
 |
pe emazed
Forumowicz
Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-05-2017, 13:09
|
|
|
Siema. Temat stary ale ciekawy. Bartek a jak wyglada sprawa przeglądów? Diagnosci sie nie orientują że to nie oryginał? |
|
|
|
 |
banger95
Nowy Forumowicz

Auto: Space Wagon N83W 2.0 16v B/G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2016 Posty: 20 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-05-2017, 15:34
|
|
|
Raczej problemu nie powinno być przecież silnik to część zamienna samochodu w tej chwili |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21007 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-05-2017, 18:15
|
|
|
Tylko chyba musi to być potwierdzone poprzez zmianę w DR.
Oczywiście mówię o zamianie silnika powiedzmy z GDi na 2.5V6 . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 04-05-2017, 13:18
|
|
|
Silniki można zmieniać tylko na te fabrycznie montowane w danym modelu.
NP w Galu 2.0 , 2,4 i 2,5.
W MSW nie było 2,5 v6, co oznacza że karoseria nie ma homologacji na taki silnik a to oznacza brak możliwości legalizacji w DR.
Nie można również z diesla zmienić na pb i odwrotnie. |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-05-2017, 13:53
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Tylko chyba musi to być potwierdzone poprzez zmianę w DR |
Nie musi. Silnik jest traktowany jako część zamienna, już od ładnych kilku lat w DR nie wpisuje się numeru silnika.
Cytat: | Silniki można zmieniać tylko na te fabrycznie montowane w danym modelu |
Ale że bo niby dlaczego ?
patrycjuszek napisał/a: | Nie można również z diesla zmienić na pb i odwrotnie. |
Jak wyżej - dlaczego niby ? |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
|