Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap v6 do MSW czy możliwe?
Autor Wiadomość
szewa21 
Nowy Forumowicz

Auto: SpaceWagon 99 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Szreńsk
Wysłany: 17-05-2010, 18:27   Swap v6 do MSW czy możliwe?

Witam serdecznie, z góry przepraszam, za to jesli temat się powieli, ale na temat nie znalazlem nic konkretnego..mianowicie może orientujecie sie drodzy koledzy czy taka operacja jest mozliwa, i jak bardzo kosztowna? Szykuje mi się wymiana calego rozrządu, to koszt ok 1000zl plus mechanik, gdyby udalo sie sprzedac silnik moj obecny może koszty by zmalaly, jesli oczywiscie jest mozliwe przelozenie v6 z jakiegoś gala, 2.5 litra, wtedy mozna by zagazowac i osiągnąc wiecej dynamiki, bo to moje GDI na piątece przy ponad 2 tys obrotów nie jezdzi:/ chodz z przeglądu wyszlo mi 118 kw ( co daje 160 km) Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 17-05-2010, 19:06   

szewa21, uderz do usera Bartek. On zrobił takiego swapa i teraz ma MSW V6 ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-05-2010, 20:55   

"Szukałem" najczęstsze kłamstwo for internetowych.

Swap kosztuje tyle co mechanika dawcy - silnik, skrzynia, osprzęt, elektronika, wiązki włącnoe z główną wiązką Galanta - najprościej mieć anglika kompletnego + ok 500 zł dorabiane elementy (2 łapy silnika, miska olejowa, przewody wodne) + robocizna - realnie patrząc 3-4 dni pracy.

Efektem jest auto dające niesamowitą wygodę podróży w lekkim szumie wiatru na paliwie za pól ceny ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
szewa21 
Nowy Forumowicz

Auto: SpaceWagon 99 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 27
Skąd: Szreńsk
Wysłany: 17-05-2010, 21:07   

Bartek czy mogłbys mi bliżej przestawic spalanie takiego MSW? czy jest roznica w jedzie mocy, itp.elastycznosci, bo wiadomo , ze GDI mtrzeba dobrze wkręcać zeby latalo, mialem kiedys 626 gt 92 r. v6 2.5 litra poprostu latala i ten dzwiek..mmm...a tak w moim misku do 3 tys slychac popychacze zaworów i to mnie tak drazni ze szok! teraz szykuje sie rozrzad, ile mozna zrobic na jednym tysięcy?
ps. Pomimo wad GDI, brak gazu...nie zamienilbym na zadnego scharana czy galaxy...:)
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-05-2010, 08:35   

Mam automat, więc GDi spalał ok. 13l/100 po Warszawie - V6 podobnie, natomiast gazu pali ok. 15, ale who cares.... niech pali i 20 ;) . W mamualu pewnie Vka będzie paliła ok. 1-2 więcej niż GDi. Popychacze pod koniec oleju odzywają się, ale jest to NIC w porównaniu do GDi. Rozrząd tak samo - 90 000 km na ori lub porównywalnych z oryginałami podróbach, 60 000 km na pozostałych
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 18-05-2010, 11:32   

Bartek napisał/a:
Swap kosztuje tyle co mechanika dawcy - silnik, skrzynia, osprzęt, elektronika, wiązki włącnoe z główną wiązką Galanta - najprościej mieć anglika kompletnego + ok 500 zł dorabiane elementy (2 łapy silnika, miska olejowa, przewody wodne) + robocizna - realnie patrząc 3-4 dni pracy.

Efektem jest auto dające niesamowitą wygodę podróży w lekkim szumie wiatru na paliwie za pól ceny ;)

ja się często zastanawiałem nad tym zabiegiem,ale jakby nie liczył to za koszt takiego używanego Wagona+swap silnika można kupic innego Vana pomijając oczywiście takie galaxy czy sharany,ale np. Honde Odyssey też V6 i na gaz można przerobic.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2010, 23:12   

Jakoś nie widze Bartka w Hondzie Fordzie ani VAGu 8)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 19-05-2010, 10:44   

nie no wiadomo Bartek to Guru Mitsubishi takiego swapa to może cyknąć na śniadanie :mrgreen: ale taki przeciętny użytkownik jak ja;) do głupich popychaczy nie mogę się zabrać zajrzeć,to co tu myśleć o swap na V6 :biggrin: tak na poważnie jest zawsze ryzyko,że coś nie tak pójdzie,że później mogą wychodzić ciągle jakieś poprawki,trzymam się starego powiedzenia: to robiła fabryka tego się nie dotyka :mrgreen:
 
 
 
marexi 
Mitsumaniak


Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 517
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 20-05-2010, 02:50   

skull napisał/a:
trzymam się starego powiedzenia: to robiła fabryka tego się nie dotyka

to zadnej vr4 by nie bylo, zadnych zawodow, driftow chip tuningow itp i podrozwanie bylo by nudne i polowa facetow nie realizowalaby swoich marzen - ja swoje spelnilem VR LHD mam:)
_________________
92' Colt 1.6 GLXi - :)
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 20-05-2010, 10:29   

dla VR4 to ja Wielki szacuneczek składam :) takie marzenia warto mieć 8) ale jak się nie ma kasiory.... to się sprzedaje nawet takiego Space Wagona GDI,żeby kupić mniejszego diesla albo nie duży benzynowy z gazem :mrgreen:
 
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-05-2017, 13:09   

Siema. Temat stary ale ciekawy. Bartek a jak wyglada sprawa przeglądów? Diagnosci sie nie orientują że to nie oryginał?
 
 
banger95 
Nowy Forumowicz


Auto: Space Wagon N83W 2.0 16v B/G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 20
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-05-2017, 15:34   

Raczej problemu nie powinno być przecież silnik to część zamienna samochodu w tej chwili :)
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21007
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-05-2017, 18:15   

Tylko chyba musi to być potwierdzone poprzez zmianę w DR.
Oczywiście mówię o zamianie silnika powiedzmy z GDi na 2.5V6 :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 04-05-2017, 13:18   

Silniki można zmieniać tylko na te fabrycznie montowane w danym modelu.
NP w Galu 2.0 , 2,4 i 2,5.
W MSW nie było 2,5 v6, co oznacza że karoseria nie ma homologacji na taki silnik a to oznacza brak możliwości legalizacji w DR.

Nie można również z diesla zmienić na pb i odwrotnie.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-05-2017, 13:53   

Bizi78 napisał/a:
Tylko chyba musi to być potwierdzone poprzez zmianę w DR

Nie musi. Silnik jest traktowany jako część zamienna, już od ładnych kilku lat w DR nie wpisuje się numeru silnika.
Cytat:
Silniki można zmieniać tylko na te fabrycznie montowane w danym modelu

Ale że bo niby dlaczego ?
patrycjuszek napisał/a:
Nie można również z diesla zmienić na pb i odwrotnie.

Jak wyżej - dlaczego niby ?
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.