 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] maglownica/kolumna |
Autor |
Wiadomość |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 17-05-2010, 21:59 [CA4A 1.6] maglownica/kolumna
|
|
|
witam! do tej pory nie udało mi się usunąć stukania na nierównościach, ale co napewno - przy krótkim szarpaniu lewo prawo kierownicą było słuchać stuki z maglownicy, dokręciłem tę wielką śrubę z tyłu maglownicy, stuki zniknęły (przy ruchach kierą), ale na nierównościach nadal [edit], dodatkowo jak kręcę kierownicą to przed ostatnim pół skrętem kiery w prawo jest głośnu stuk, zawsze? maglownica czy krzyżaki ? |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 23-08-2010, 17:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2010, 08:01 Re: [CA4A] - maglownica/kolumna
|
|
|
Właśnie przerobiłem ten temat w CJ4A. Magiel po regeneracji, a stuki i delikatne luzy podczas przejeżdżania przez nierówności wciąż były. Wczoraj wymieniłem kolumnę kierowniczą i problem zniknął. Okazało się, że były delikatne luzy na krzyżaku. O ile na wymontowanej kolumny te luzy były naprawdę ledwo wyczuwalne, to podczas jazdy czuć je było wyraźnie.
Zanim jednak wymienisz kolumnę, przyjrzyj się śrubie na dolnym wieloklinie (czyli spinającą kolumnę kierowniczą z przekładnią). Jeśli te śruba nie jest do końca dokręcona, również będziesz odczuwął luzy i stuki. I mała uwaga - ciężki dostęp. Musisz mieć nasadkę o cienkich ściankach. |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 18-05-2010, 15:03
|
|
|
a jest do zdobycia taki krzyżak ? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2010, 18:11
|
|
|
maroch napisał/a: | a jest do zdobycia taki krzyżak ? | Jako osobna część - nie. Musiałbyś wymontować swój, pojeździć po sklepach i próbować dobierać. Ale prościej jest kupić całą kolumnę kierowniczą i po prostu wymienić. I tak musisz ją demontować, bo krzyżaków inaczej nie wybijesz. Ja kupiłem od (jak zwykle ) Trawor76 i jestem bardzo zadowolony. |
|
|
|
 |
maroch
Mitsumaniak maroch
Auto: Galant 2.5 swap
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 142 Skąd: Rozprza
|
Wysłany: 19-05-2010, 13:11
|
|
|
ale ftopa! te głośne stukania spowodowane były odkręceniem się śruby górnego lewego wahacza, jednak na prawo - skrętach dochodzi do jednego dość głośnego stuknięcia |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-06-2010, 21:28
|
|
|
Jedź na markową stację diagnostyczną (polecam Auto-Test, w Lublinie mają swoją stację), zrobią Ci szarpaki za 20-30 zł i będziesz znał przyczynę - przy okazji może wyjdą jakieś inne luzy.
Jeśli okaże się, że to magiel to wtedy będziemy radzić. |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
|
|