Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Brak dopływu napięcia na 1 i 4 cylindrze
Autor Wiadomość
viceroy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI 98r. 2.0 16V automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: ZGORZELEC
  Wysłany: 19-05-2010, 21:50   [EAx 97-04] Brak dopływu napięcia na 1 i 4 cylindrze

Witam Wszystkich.
Mój Galancik płata mi ostanio figle :( a mianowicie: po przejechaniu ok.50km z prędkością ok. 140km\h (oczywiście na autostradzie) zapala mi się check i odcina napięcie wtryskiwacza paliwa na 1 i 4 cylindrze. Cewka podaje iskrę. Po zatrzymaniu autka oraz ponownym rozruchu check gaśnie i wszystko powraca do normy i tak do następnych 50 kilometrów :( i suma-sumarów na trasie Zgorzelec-Wrocław i z powrotem mam 6 przymusowych kilkusekundowych postoi. Takiego zjawiska nie mam podczas jazdy miejskiej.
Czy ktoś miał już taki lub podobny przypadek?
Bardzo proszę o wszelkie info na ten temat.
Pozdrawiam.
_________________
viceroy
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-05-2010, 22:11   

Wymrugaj bledy, wedle nastepujacej instrukcji http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245 a nastepnie napisz co ci wyszlo i bedziemy myslec, aby nie wrozyc z fusów
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 20-05-2010, 23:02   

viceroy napisał/a:
odcina napięcie wtryskiwacza paliwa na 1 i 4 cylindrze.
zmierzyłeś miernikiem napięcie na wtryskach i nie ma? miałem podobny objaw - jak jechałem spokojnie było ok, jak go zacząłem cisnąć to po krótkiej chwili kontrolka CE i 2 gary wyłączone- z błędem cewki 1 i 4 cylindra, przeczyszczenie złącza cewki zlikwidowało problem i aż do dnia dzisiejszego nie dzieje się nic.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-05-2010, 23:24   

Zamień cewki zapłonowe - jeżeli problem wystąpi na środkowych cylindrach masz winowajcę....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
viceroy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI 98r. 2.0 16V automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: ZGORZELEC
Wysłany: 21-05-2010, 22:46   

Witam Was . Psikus nie mierzyłem napięcia tylko sugeruje się odczytem błędów z kompa gazowego , który mówi o braku zasilania wtrysku 1 i 4, cewka pracuje prawidłowo,czyli silnik kołata na dwóch garnkach i po ściągnięciu fajki słychać wyraźnie "bicie" iskry. Bartek dzięki za podpowiedź ,ale już to próbowałem i bez zmian :-( nadal 1 i 4 wylatuje ,czyli cewki ok. Nie wiem co za "zwierz" mi się wkradł w miśka ,ale myślę ,że go już nie długo znajdę.Po niedzieli wy mrugam kody tak jak sugeruje robertdg i zobaczymy co wyjdzie, ktoś mi podpowiedział ,że może to być wina EGR-u ale nie wydaje mi się ,żeby była to prawda ,bo pracuje moim zdaniem płynnie.
Narka pozdro dla wszystkich.
_________________
viceroy
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 22-05-2010, 11:48   

viceroy, fajnie ze chociaz teraz napisales iz masz lpg :)
Podstawowe pytanie: pewnie masz staga Premium :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 22-05-2010, 12:55   

viceroy, spotkałem się z przypadkiem takim, że komp od gazu kasował parametry autoadaptatywne( z tym że to nie mitsubishi było ) Problem się uspokoił dopiero po usunięciu instalacji elektrycznej gazu z obwodu wtryskiwaczy tj zaczął pracować na benzynie - gaz zostawiliśmy odłączony.
 
 
viceroy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI 98r. 2.0 16V automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: ZGORZELEC
Wysłany: 25-05-2010, 18:12   

Witam
KaWu sorki nie pisałem o instalce ,bo nie ma to raczej wpływu,instalacja jest już od roku a problem zaczął się nie dawno.Instalka jest firmy KME na kompie Diego 3G. Podmieniłem komputer gazowy ,jak i zmieniłem listwe wtryskową gazu tj. miałem taurusa teraz śmigam na Valtekach i bez żadnych efektów. Wymrugałem dziś kody błędu wyszło mi kod nr.34 i 44 i nie moge znaleść znaczenia kodu 34. Po za tym sprawa się pogłębia ,bo w niedziele na odcinku 75km parkowałem przymusowo pięciokrotnie ,a prędkości nie były większe jak 100km/h. w drodze powrotnej tempomat nastawiony na 90km\h i powrót miałem spokojny,bez żadnych postojów. Kod 44 mówi o cewce zapłonowej ,co całkowicie wykluczam i o tranzystorze mocy cyl.1 i 4, czy to to samo? Czy tranzystor to inaczej mówiąc moduł zapłonu?
Pozdrawiam
_________________
viceroy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.