Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Oryginalny alarm.
Autor Wiadomość
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2010, 16:05   Oryginalny alarm.

Witam. Po doprowadzeniu do porządku elektryki pod kokpitem, pojawił się oryginalny i działający alarm z modułu ETACS. W żadnych instrukcjach nie mogę znaleźć jego obsługi. Może coś wiecie na temat? Bo ja już się pogubiłem. Niczym nie mogę go wyłączyć, ani przekręcanie stacyjki, ani naciskanie sprzęgła czy hamulca nie pomaga. Pomaga tylko odłączenie akumulatora. Nie umiem go również aktywować, on żyje własnym życiem. Już zacząłem podejrzewać Zielone Ludziki, ale to chyba nie to.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29-05-2010, 16:12   

U mnie jest to samo jak zacznie wyć to tylko odłączenie klemy pomaga, podobno jest do tego pilot a programuje sie go tak: najpierw przestawiasz przełącznik rejestracji na centralce w pozycję SET 1, następnie naciskasz LOCK albo UNLOCK na pilocie, teraz przestawiasz przełącznik rejestracji w pozycję FIX i sprawdzasz czy wszystko poszło dobrze naciskając LOCK albo UNLOCK na pilocie. Ja pilota nie miałem i dołożyłem drugi alarm już z pilotem i domykaniem szyb ale zdaża się i tak że zaczyna wyć sam z siebie i tylko zdjęcie klemy pomaga.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2010, 16:51   

O to właśnie chodzi, że nie mam oryginalnego pilota, znalezienie go to cud. Ale też nie widzę po schematach żadnego nadajnika do pilota.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29-05-2010, 17:07   

Centralka powinna być pod lewym panelem z tyłu koło siedzenia pasażera niedaleko lewego głośnika.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2010, 17:15   

Za cholere, nic takiego nie ma, ani tam, ani gdzieś indziej.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29-05-2010, 17:24   

Ja u siebie nie zdejmowałem tego panelu ale wiem że powinna być właśnie w tym miejscu, wiele osób ma z tym problem niektórzy mają oryginalne piloty a mimo to ten system nie chce działać, najprościej jechać do specjalistów niech dołożą drugi alarm z pilotem i po kłopocie.
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2010, 17:44   

Mam założony drugi z pilotem, tu problemu nie ma. Tylko można się wkurzyć, jak Ci to zaczyna działać po odblokowaniu drzwi pilotem, a nie kluczem. Działa to w ten sposób, że po zamknięciu pilotem nie oryginalnym nie ma żadnych objawów pracy alarmu oryginalnego. Klucza nie używam, ale zamki się zamykają. Po otworzeniu pilotem i otworzeniu drzwi zapala się lampka SECURITY i zaczyna wyć. I jak wcześniej, nic nie daje włożenie klucza do stacyjki, naciskanie sprzęgła itd. Dzieje się to nie za każdym razem, tylko jak mu się chce. Za działanie oryginalnego alarmu odpowiada tylko moduł ETACS.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29-05-2010, 17:50   

Mam to samo ale nie wiem co może być przyczyną, jakiś czas temu w ogóle przestała mi się zapalać lampka security jak uzbrajam alarm ale jesli uzbroje na otwartych drzwiach to sie zapala i cholera wie o co chodzi hehe
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2010, 17:54   

No dobra, jak coś będę wiedział to dam Ci znać, może coś wykombinuję sam. Narazie tematu nie zamykam, może ktoś będzie wiedział, to skorzystamy obaj :mrgreen:
 
 
tabek 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 29-05-2010, 17:56   

ja tez tak mialem i zauwazylem ze przestal wyc, a robie to tak ze jak wysiadam to zamykam auto guzikiem zamkniecia natomiast jak mam otworzyc kluczykiem to najpierw krece kluczykiem tak jak bym go chcial zamknac a potem w strone otwarcia. odkad zaczelem tak robic nie mam juz problemu z wlaczajacym sie w najmniej potrzebnym momencie alarmem/

W moim drugim autku w fordzie mam podobnie tylko ze z uzbrajaniem i w momencie zamykania jak przekrece kluczyk zamykajac to tylko centralny zaskakuje a jak najpierw przekrece tak jakbym chcial go otworzyc a potem zamknac to sie uzbraja alarm.

Zobaczcie u siebie moze tez tak macie
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2010, 18:09   

Jeszcze nie dodałem, że nie mam zamykania centralnego z klucza, a jest z dołożonego alarmu (pilota). A powinno być, ch.... wie co się dzieje, wszystkie sygnały z czujników są prawidłowe.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29-05-2010, 18:50   

znalazłem tą centralkę w serwisówce tak to wygląda

 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 29-05-2010, 19:05   

To ja takiej nie mam. Widzę, że jest to system zamykania bezkluczykowego, a ja takiego nie mam, dlatego i centralki brak :cry: Zdaje mi się, że to było zakładane po '94 roku, w serwisówce do '91 tego nie ma.
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 29-05-2010, 21:39   

To jest ze specjalnej serwisówki do układu elektrycznego.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2010, 07:24   

Chyba w końcu doszedłem jak to z nim jest. Trzeba włożyć kluczyk do stacyjki i nacisnąć sprzęgło, to w kwestii odblokowania, a odwrotnie to jeszcze nie wiem. :lol:
W końcu znalazłem w instrukcji do 3000gt na stronie 7-32, cały opis uzbrajania i rozbrajania tego świństwa. Dzięki za pomoc Panowie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.