[E54A 2.0 V6] szarpanie podczas jazdy |
Autor |
Wiadomość |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 02-06-2010, 07:26 [E54A 2.0 V6] szarpanie podczas jazdy
|
|
|
witam ma problem a mianowicie dzieje sie cos takiego najczesciej na 2ce, przy obrotach 2,5tys jezdzac po miescie jak delikatnie dodaje gazu to nim szarpie tak jakby przygasal ;/, co to moze byc ?
i druga sprawa co znaczy EKO w klimatroniku ?bo jest zwykla klima a jeszcze jest eko. |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-06-2010, 07:29
|
|
|
Szarpaniu towarzyszą stuki?
zajrzyj tu jest ładnie opisane, stukanie pukanie, szarpanie. zawieszenie albo poduszka silnika. |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 02-06-2010, 14:16
|
|
|
zadnych stukow nic, tylko takie cos jakbys sprzeglo za szybko puszczal |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-06-2010, 22:25
|
|
|
sekiwc napisał/a: | zadnych stukow nic, tylko takie cos jakbys sprzeglo za szybko puszczal |
miałem coś takiego 2 miesiące temu, później była cisza a dziś na szarpakach 2 dolne wachacze + 2 drążki kierownicze. Warto zapłacić 20 zł za sprawdzenie i będziesz miał pewność. |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
radwach
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 16 Skąd: świdnica
|
Wysłany: 02-11-2010, 08:25 [E54A 2.0 V6] szarpie podczas jazdy
|
|
|
Witam forumowiczów, mam pewien problem, podczas jazdy autem (na gazie) przy niskich obrotach gdy zaczynam przyśpieszać szarpie mi autem. Postanowiłem wymienić świece i przy demontażu kolektora z jednego przewodu wydobywał się olej. po zamontowaniu świec było jak ręką odjął ale tylko przez jeden dzień, więc moje pytanie brzmi co teraz mam robić ? czy wymienić też przewody? i czy ten olej na przewodzie może mieć coś wspólnego z tym szarpaniem silnika? proszę o pomoc
[ Dodano: 02-11-2010, 08:27 ]
zapomniałem dodać że objawy te ustępują gdy przełączę auto z gazu na benzynę |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-11-2010, 10:40
|
|
|
Musisz wymienić uszczelnienia pokrywy zaworów w miejscu gniazd świec zapłonowych, oraz na samej pokrywie, nestepnie jezeli swiece dostaly przebicia to je wymienic, oraz przewody , jezeli dostaly przebicia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
i_Lolek
Mitsumaniak

Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 02-11-2010, 22:05
|
|
|
może szarpanie jakie miałem w moim Wagonie miało inne przyczyny. ale też pojawiało sie przy dodawaniu gazu (na gazie, na benzynie było ok).
problem mojego wagona polegał na tym, że w instalacji zainstalowano emulator, który miał oszukiwac komputer (jako dodatkowe oszustwo, bo sterownik też ma tą funkcję)
by nie zapalała sie kontrolka "check engine".
efektem tego nieudanego podwójnego oszustwa było to, że podczas jazdy na gazie, komputer podawał również benzyne.
kiedy odłączyłem pompę paliwa, bo mam taki wyłącznik, to wracało wszystko do normy po kilkuset metrach.
odłączyłem wtyczkę emulatora i jest ok. nawet podczas włączonej pompy paliwa.
czasami jak sie chce przedobrzyc to takie klocki wychodzą. tak to jest jak sie chce miec w samochodzie tip-top. jeśli chodzi o mnie, to kontrolka check engine mogłaby sobie świecić.
p.s. problem ten pojawiał się po kilku kilometrach od przełączenia się na gaz.
instalacja sekwencyjna. |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 09-11-2010, 21:47
|
|
|
Mój galant też mi często szarpał tak jak napisał kolega sekiwc, u mnie przyczyną tego była dość mocno brudna przepustnica , po jej wyczyszczeniu środkiem do czyszczenia gaźników itp. i zamontowaniu spadło mi troszkę spalanie a obroty z 750/min podniosły się do 2300/min i musiałem wyregulować obroty , sam ten skok obrotów pokazał mi jak była brudna , a po zamontowaniu jej i małej przejażdżce czułem jakbym kupił nowy samochód albo co najmniej nowy silnik |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-11-2010, 00:00
|
|
|
Ja miałem coś takiego że szarpał przy mocniejszym dodaniu gazu na benzynie i na gazie, po przeczyszczeniu aparatu zapłonowego ustało szarpanie na benzynie lecz na gazie dalej szarpało tak jakby gubił iskrę, działo się to po rozgrzaniu silnika. Wina temu okazała się cewka zapłonowa, do gazu muszą być idealne warunki. |
_________________ S7  |
|
|
|
 |
Spox_2
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 24V EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 135
|
Wysłany: 14-11-2010, 23:39
|
|
|
Markus6 napisał/a: | Wina temu okazała się cewka zapłonowa, do gazu muszą być idealne warunki. |
Cewkę wymieniałeś czy może czyściłeś, jeżeli tak to w jaki sposób i czym
Pytam, poniważ mam ten sam problem, auto szarpie na benzynie i gazie (gen II).
Stoję przed zakupem kabli WN i z tego co widzę to może na razie się wstrzymam... |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-11-2010, 08:59
|
|
|
przeczyszczał mi mechanik a czym to nie wiem, mówił że jakimś specjalnym płynem popsikał przewody itp. po tym zabiegu ustało szarpanie na benzynie ale gaz dalej szarpał. Kazał mi kopułkę wymienić co nic nie dało, potem przewody, świece ale ja olałem to bo były w dobrym stanie a przewody podmieniałem z innego auta. Pojechałem do kolegi podpiąć gaz do kompa żeby się upewnić że nic z gazem i gaz był ok więc że byłem blisko sklepu to rozebrałem aparat wyjąłem cewkę i poszedłem zamówić nową (sklep Niedziałek 125pln) na drugi dzień odebrałem wymieniłem i śmiga jak trzeba. (wg objawów podejrzewałem albo cewka albo moduł i trafiłem) |
_________________ S7  |
|
|
|
 |
Spox_2
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 24V EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 135
|
Wysłany: 16-11-2010, 14:10
|
|
|
Przewody WN firmy JL zamówiłem w all-parts za 170 pln.
Jeżeli chodzi o środek do szyszczenia to nazywa się ISOL
Cena śmieszna, bo 7 pln.
Dzisiaj kupie i raczej już jutro przeczyszcze co się da.
Mam nadzieję że u mnie nie poszła cewka.
Dzięki za sugestie
Update :
Wymiana przewodów zapłonowych pomogła, szarapanie ustało zarówno na gazie jak i na benzynie, tak więc problem zażegnany |
|
|
|
 |
|