Mój nowy pojazd |
Autor |
Wiadomość |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2009, 15:32 Mój nowy pojazd
|
|
|
Jako, że dział nieMiśkowy powoli się rozrasta postanowiłem pochwalić się swoim nowym nabytkiem. Od dłuższego czasu chodził mi po głowie zakup motocykla i w końcu się zdecydowałem - wybór padł na Suzuki GSR600 K6 . Nawet nie zdawałem sobie sprawy, że cokolwiek materialnego może przynieść człowiekowi tyle przyjemności (98 KM i 208 kg masy jednak robi swoje...). Pierwsze wrażenia są więc jak najbardziej pozytywne - nowa zabawka jest bardzo zwrotna i w miarę płynnie rozwija moc, co ułatwia naukę takiemu żółtodziobowi jak ja Poniżej kilka fotek:
Oko Cyklopa
A tym pozdrawiam wyprzedzanych...
No i centrum dowodzenia
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 22-08-2009, 17:45
|
|
|
ohoho
Gratulacje dla kolegi motocyklisty
ja takze posiadam swoje 2 kolka Yamahe xj600 D, troszke starsza od Twojej zabawki ale frajda masakra Fabryka adrenaliny
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2009, 19:08
|
|
|
bardzo fajny, ktory rocznik? |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 22-08-2009, 22:42
|
|
|
Widzę, że muszę rozwiać wątpliwości
Motor jest z początku 2006 i miał przejechane 18100 km kiedy go kupowałem - na zdjęciach stan przy 19100.
Dzięki za gratulacje
Robson86, do zobaczenia na asfalcie |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-08-2009, 23:54
|
|
|
Fajny sprzęt
Dużo, dużo zakrętów życzę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-08-2009, 11:05
|
|
|
GSR - moje absolutnie największe motocyklowe marzenie! zazdroszczę |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 23-08-2009, 12:36
|
|
|
Jak to mówią.... marzenia są po to, żeby je spełniać , tylko szkoda, że niektóre takie kosztowne.
Do końca tego sezonu nic nie wymieniam w motocyklu, bo mam faktury z przeglądów, ale początek przyszłego to będzie istny wir w portfelu Żeby zmniejszyć koszty chcę sam regulację luzów zaworowych zrobić. Czy ktoś może się w to bawił? Jakieś rady? Dodam, że regulacja jest płytkami.
Z góry dzięki |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-08-2009, 16:42
|
|
|
Grasshopper napisał/a: | Żeby zmniejszyć koszty chcę sam regulację luzów zaworowych zrobić. Czy ktoś może się w to bawił? Jakieś rady? Dodam, że regulacja jest płytkami. |
Ściągnij sobie manuala z netu. Generalnie trzeba zmierzyć luzy, zdjąć wałki, dobrać właściwe płytki i tyle. Myślę jednak że przy przebiegu jaki masz wszystkie luzy będą w tolerancji - piszę to opierając się na doświadczeniach z moimi motocyklami i z opowieści moich kolegów którzy też sami dłubią przy moto. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2009, 16:49
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | Myślę jednak że przy przebiegu jaki masz wszystkie luzy będą w tolerancji - piszę to opierając się na doświadczeniach z moimi motocyklami i z opowieści moich kolegów którzy też sami dłubią przy moto. |
Też mam nadzieję, że nie będę się musiał bawić płytkami i będzie to tylko kwestia kontroli Service manuala mam już przestudiowanego od deski do deski, ale wolałem zapytać, bo czasem jakaś złota rada ułatwia człowiekowi pracę |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-08-2009, 16:50
|
|
|
Grasshopper napisał/a: | bo czasem jakaś złota rada ułatwia człowiekowi pracę |
Manuale są cwane. Np napisane jest zdemontuj pokrywę przedniej głowicy. Ale żeby to zrobić w VTR trzeba tylko zdjąć gaźniki bo 2 śruby są w takim miejscu że nie sposób ich odkręcić inaczej. Dlatego masz rację że dobra rada jest na wagę złota. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2009, 19:52
|
|
|
Na manuala narzekać nie mogę - wszystko napisane ładnie krok po kroku razem z real zdjęciami Regulację będę robił przed następnym sezonem i wtedy się pochwalę jak mi poszło...
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
michalp
Mitsumaniak Moderator CZx

Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 512 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-08-2009, 20:04
|
|
|
Ekstra,
gratulacje! |
_________________ michalp
 |
|
|
|
 |
macieekg
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 377 Skąd: Głosków k. Piaseczna
|
Wysłany: 25-08-2009, 22:08
|
|
|
Super sprzęt. Strasznie mi się podoba.
Ale nie bałeś się od razu zaczynać od 100KM to trochę dużo jak na pierwszy sprzęt, (wnioskuje z tego co napisałeś). Chyba że już czymś wcześniej jeździłeś.
Oby się dobrze sprawował i nie wymagał częstych regulacji |
_________________ Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v |
|
|
|
 |
Grasshopper [Usunięty]
|
Wysłany: 25-08-2009, 22:51
|
|
|
Wyszedłem z założenia, że ważne są dla mnie wygląd i frajda z jazdy jaką daje motocykl . Jako, że nie mam zamiaru zmieniać go po roku, czy dwóch doszedłem do wniosku, że dobra będzie 600 + ogromna powściągliwość w operowaniu gazem + zachowanie resztek rozsądku. Po przejechaniu kilku kilometrów mogę tylko powiedzieć jedno - nie żałuję wyboru Każda wizyta w garażu równa się ogromnemu bananowi na twarzy i mam nadzieję, że jak najdłużej tak zostanie |
|
|
|
 |
|