Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
obnizenie przodu
Autor Wiadomość
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2009, 22:20   obnizenie przodu

:twisted: Macie może jakieś sprawdzone sposoby na obniżenie zawieszenia z przodu?
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 27-03-2009, 20:57   

Można też podnieść tył bo często w Galach siedzi za nisko i przód obniży się na swoje miejsce.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 27-03-2009, 20:59   

Kupić zestaw sprężyn i przy okazji zmienić amorki. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2009, 19:13   

No właśnie tył mi siedzi i mnie to z deka drażni.
Kiepsko to wygląda. W takim razie jak podnieść zadek?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-03-2009, 21:34   

pem77 napisał/a:
W takim razie jak podnieść zadek?


Kupić nowe sprężyny,sprawdzić stan amortyzatorów,jeśli są zużyte wymienić również.

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 28-03-2009, 22:03   

pem77 napisał/a:
No właśnie tył mi siedzi i mnie to z deka drażni.
Kiepsko to wygląda. W takim razie jak podnieść zadek?

U mnie od czasu zagazowania tył się obniżył, na razie o dziwo nic nie trze ale w najbliższej przyszłości trzeba będzie wybulić ok. 260zł za tylne sprężynki.
A jak się ma wymiana sprężyn na nowe (wyższe) do pracy amortyzatorów? Nic im się nie będzie działo w nowych warunkach?
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
nemezis 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Elbląg
Wysłany: 05-09-2009, 23:07   

No właśnie...czy wymiana sprężyn tylnych gwarantuje podniesienie tyłu? Nawet po obciążeniu tyłu butlą gazową??
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42007
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 06-09-2009, 09:20   

Ja wymieniłem sprezyny na nowe oryginalne z tyłu i nic jak siedzial tak siedzi :-X Moim zdaniem trzeba zalozyc minimalnie dluzsze lub twardziejsze.. Pozdro :wink:
_________________

 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 06-09-2009, 12:51   

Ja na tył założyłem lesjoforsy i poszedł do góry, niewiele bo ok. 4cm ale zawsze. Za to 5 osób + bagaż + gaz - nie ma problemu. Ogólnie jestem zadowolony z wymiany.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
nemezis 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 10
Skąd: Elbląg
Wysłany: 06-09-2009, 16:51   

taka odpowiedz mnie interesowała :wink:
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42007
 
 
i_Lolek 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 13-05-2010, 02:43   

siudii napisał/a:
Ja na tył założyłem lesjoforsy i poszedł do góry, niewiele bo ok. 4cm ale zawsze. Za to 5 osób + bagaż + gaz - nie ma problemu. Ogólnie jestem zadowolony z wymiany.

gdzie kupowałeś sprężyny.
znalazłem właśnie Lesjoforsy i sie zastanawiam czy ich nie kupić.
http://moto.allegro.pl/it...ant_87_92r.html
amortyzatory mam jeszcze dobre.
a może ma ktoś doświadczenia z dorabianymi na zamówienie twardszymi/dłuższymi sprężynami ?
albo czy można dobrać jakieś inne np. od sigmy kombi.
zależy mi na tym żeby tył był wysoko.
ewentualnie czy sa jakies dłuższe amortryzatory ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-05-2010, 09:32   

i_Lolek napisał/a:
a może ma ktoś doświadczenia z dorabianymi na zamówienie twardszymi/dłuższymi sprężynami ?
jak zrobią Ci za twarda i sztywna sprezyne, to tył bedzie Ci kangurzył, najbardziej w momencie zaladowania auta, takze w tej dziedzinie trzeba miec pojecie cosie robi, ew mozesz dobrac sprezyny z innego auta.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
i_Lolek 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 13-05-2010, 10:01   

robertdg napisał/a:
i_Lolek napisał/a:
a może ma ktoś doświadczenia z dorabianymi na zamówienie twardszymi/dłuższymi sprężynami ?
jak zrobią Ci za twarda i sztywna sprezyne, to tył bedzie Ci kangurzył, najbardziej w momencie zaladowania auta, takze w tej dziedzinie trzeba miec pojecie cosie robi, ew mozesz dobrac sprezyny z innego auta.

widziałem na tym forum posty o dorobieniu sprężyn, ale nie chciałem pisać w tej samej sprawie w kilku topikach. też jestem sceptykiem co do jakości i żywotności takich sprężyn, dlatego jeśli nikt nie potwierdzi że jest ok. to sobie to daruję
a dobranie z innego samochodu, to tak też brzmiało jedno z moich pytań. wiem że kombi mają mocniejsze. ale galantów E33A nie było. były Sigmy produkowane równolegle. bo to że da sie od czegoś podpasować to sie domyślam. pytanie od czego by pasowało ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-05-2010, 10:10   

ja bym zapukal do drzwi koncernu VAG, ponadto znam kilka osob co jezdza na sprezynach dorabianych przez firmy tym sie zajmujace i nie narzekaja.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dave89 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLSi [E33A] 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 49
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 13-05-2010, 22:56   

Ja w kwietniu kupiłem w InterCarsie sprężyny do tyłu OBK i amorki olejowe kayaby. Tył siedział strasznie jak wsiadły 2 osoby to prawie hakiem orałem asfalt ale po wymianie tył jest tak wysoko jak przód różnica z jazdy na wybojach ogromna na plus i przy dużych szybkościach 150-160km/h autko ładnie płynie po drodze. :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.