Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Pompa paliwa
Autor Wiadomość
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 31-05-2010, 23:32   [CAxA] Pompa paliwa

Mam taki ciekawy problem.
W zimę moje 4G93 zaczęło wywalać CE. Początkowo błąd pojawiał się i znikał, aż do momentu zaświecenia się kontrolki na stałe. Nie gasła ona już wcale. Po resecie kompa przejechałem jakieś 100km i znów wróciła. Dioda pokazała błąd 44. W manualu CAXA ten błąd nie występuje. Strona Krzyżaka jak i parę innych źródeł wskazywały na pompę paliwa.
Temat został przeze mnie trochę zignorowany, aż do czasu przekładki silnika. Po przekładce jak można było się spodziewać błąd powrócił. Inny silnik, listwa wtryskowa, komputer i wiązka silnika dość mocno zawęziły szukanie przyczyny. Wczoraj wyleciała stara pompa paliwa zastąpiona używką. Dziś natomiast powrócił czerwony przyjaciel z zegarów.
Błąd nie jest wyrzucany w chwilę po odpaleniu, ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów, czasem na przestrzeni kilku dni. Raz wywalony błąd nie znika już wcale, aż do resetu kompa.
Na moje oko możliwości są dwie
- problem z wiązką
- problem z przewodami paliwowymi (np przytkane lub przygniecione)

Czarny nie przerywa i jeździ tak jak powinien.
O co chodzi ?
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-05-2010, 23:46   

harpagan napisał/a:
O co chodzi ?
Moze brak styku na ktorejs wtyczce, albo wilgoc we wtyczce, albo zasniedziale przewody we wtyczce, albo kabelki usniedziale trzymajace sie doslownie na wlosie. Sprawdz wtyczki i ciaglasc przewodow (byle nie miernikiem bo dysponuje za mala moca, albo zrob to recznie w miejscu polaczen albo mozliwego przygniecenia wiazki przez kanape, etc)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
l_i_p_a 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 93
Skąd: Płock/Warszawa
Wysłany: 31-05-2010, 23:50   

Jak masz obd2 to skontaktuj się ze mną to podepniemy pod kompa i zobaczymy co tam się dzieje. :) pzdr u mnie dzięki temu doszedłem o co chodziło z gaśnięciem :) zobaczymy odczyty z czujników itp. ;)
_________________

Made in Japan

 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 01-06-2010, 09:15   

harpagan napisał/a:
O co chodzi ?
Moze brak styku na ktorejs wtyczce, albo wilgoc we wtyczce, albo zasniedziale przewody we wtyczce, albo kabelki usniedziale trzymajace sie doslownie na wlosie. Sprawdz wtyczki i ciaglasc przewodow (byle nie miernikiem bo dysponuje za mala moca, albo zrob to recznie w miejscu polaczen albo mozliwego przygniecenia wiazki przez kanape, etc)

Wiązka i przewody paliwowe do sprawdzenia przynajmniej na oko jak tylko dostanę się do kanału. Pytanie gdzie jeszcze szukać.
Cytat:
Jak masz obd2 to skontaktuj się ze mną to podepniemy pod kompa i zobaczymy co tam się dzieje.

Odezwę się dzięki
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 01-06-2010, 10:01   

harpagan napisał/a:
W manualu CAXA ten błąd nie występuje.
Sprawdź w Carismie. To jest "Ignition coil and power transistor unit system"
Strona 13A-27
Kody błędów i numery procedur na stronie 13A-14
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 01-06-2010, 10:04   

Napisałem z pamięci a pamięć nie bardzo daję radę ... numer błędu to 42 nie 44
:error:
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-06-2010, 12:38   

Zmieniałeś ten zgnieciony przewód paliwowy ? Może na tym zwężeniu zebrało się trochę brudu z baku... Albo filtr paliwa skończył swój żywot i przytyka układ powodując, że pompa nie wyrabia.
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.