 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1,8 GLX Automat '97 brak połączenia silnik skrzynia |
Autor |
Wiadomość |
marku
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GLX Automat '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2010 Posty: 2 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 12-06-2010, 13:26 Carisma 1,8 GLX Automat '97 brak połączenia silnik skrzynia
|
|
|
witam
jako że od dłuższego czasu tu zerkam( choć bez logowania)- więc wpierw Witam wszystkich
Niestety ale tym razem jestem tu nie z ciekawości a z potrzeby- własnie sprawnie działajaca maszyna stała sie niesprawna-konkrety:
Dziś jadąc pod górkę, usłysząłem puknięcie i w tym momencie pojawił się luz na skrzyni- silnik kręci, lecz drążek w każdej pozycji daje coś jak N (luz?). do tego dziwnie luxniej chodzi, oraz słychac jakieś szumy ciche, których nie było wczesniej.
(po odstaniu auta-płyn w skrzyni ok, kałuży brak)
I tu pytanie , czy ktoś z forumowiczów spotkał sie z czymś takim?- dotychczas sadziłem że w automacie jak coś się ... to ja złapie na jakimś biegu i tyle, a tu objaw całkiem odmmiennny
Druga kwestia to naprawa-jeden serwis już mi zasugerował by lepiej zrobić podmiane ( zdaję sobie sprawe że w naprawa to będzie wydatek)
na necie jest trochę skrzyni lecz nie widzę wskazania do GLX- czy skrzyni mają w opisie że są pdo 1,8 GDI lub np z Carismy II są zamienne z automatem z 1997?
ew czy w rejonie Katowic jest jakaś polecana firma mogąca wyleczyć Carisme?
Poniewaz jest to auto które jednak ma być jeszcze na kilka lat -wolałbym zrobić to skutecznie |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 12-06-2010, 15:11
|
|
|
Albo rozleciał się konwerter, lub jego napęd, albo poszło cos przy napędzie półosi, w Mysłowicach jest serwis automatów http://www.asbpalka.eu/kontakt.html ludzie sobie chwalą ten zakład. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
marku
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8 GLX Automat '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2010 Posty: 2 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 12-06-2010, 23:28
|
|
|
dzięki za namiar: robertdg obdzwonię w poniedziałek
jak już postało trochę to zaryzykowałem i odpaliłem na zimnym:
przy przejsciu P-R-N-D słychać jakis szum ( jakby mocno wygłuszona wiertarka). a ogólnie teraz stale słychac trochę inny szum. (oczywiście zero przełożenia- ruchu)
Przy gaszeniu ( nawet na P,czy N) jest objaw taki jakby "ktoś, coś tę wiertarke złapał" -szybkie zatrzymanie
więc raczej półoś odpada |
|
|
|
 |
|
|