Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1,8 GLX Automat '97 brak połączenia silnik skrzynia
Autor Wiadomość
marku 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLX Automat '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12-06-2010, 13:26   Carisma 1,8 GLX Automat '97 brak połączenia silnik skrzynia

witam
jako że od dłuższego czasu tu zerkam( choć bez logowania)- więc wpierw Witam wszystkich

Niestety ale tym razem jestem tu nie z ciekawości a z potrzeby- własnie sprawnie działajaca maszyna stała sie niesprawna-konkrety:

Dziś jadąc pod górkę, usłysząłem puknięcie i w tym momencie pojawił się luz na skrzyni- silnik kręci, lecz drążek w każdej pozycji daje coś jak N (luz?). do tego dziwnie luxniej chodzi, oraz słychac jakieś szumy ciche, których nie było wczesniej.
(po odstaniu auta-płyn w skrzyni ok, kałuży brak)
I tu pytanie , czy ktoś z forumowiczów spotkał sie z czymś takim?- dotychczas sadziłem że w automacie jak coś się ... to ja złapie na jakimś biegu i tyle, a tu objaw całkiem odmmiennny

Druga kwestia to naprawa-jeden serwis już mi zasugerował by lepiej zrobić podmiane ( zdaję sobie sprawe że w naprawa to będzie wydatek)
na necie jest trochę skrzyni lecz nie widzę wskazania do GLX- czy skrzyni mają w opisie że są pdo 1,8 GDI lub np z Carismy II są zamienne z automatem z 1997?

ew czy w rejonie Katowic jest jakaś polecana firma mogąca wyleczyć Carisme?

Poniewaz jest to auto które jednak ma być jeszcze na kilka lat -wolałbym zrobić to skutecznie
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-06-2010, 15:11   

Albo rozleciał się konwerter, lub jego napęd, albo poszło cos przy napędzie półosi, w Mysłowicach jest serwis automatów http://www.asbpalka.eu/kontakt.html ludzie sobie chwalą ten zakład.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
marku 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GLX Automat '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 2
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12-06-2010, 23:28   

dzięki za namiar: robertdg obdzwonię w poniedziałek

jak już postało trochę to zaryzykowałem i odpaliłem na zimnym:
przy przejsciu P-R-N-D słychać jakis szum ( jakby mocno wygłuszona wiertarka). a ogólnie teraz stale słychac trochę inny szum. (oczywiście zero przełożenia- ruchu)
Przy gaszeniu ( nawet na P,czy N) jest objaw taki jakby "ktoś, coś tę wiertarke złapał" -szybkie zatrzymanie

więc raczej półoś odpada
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.