| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Szyberdach |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | jack_a [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-06-2010, 11:52   Szyberdach |   
 |  
               | 
 |  
               | Wiem, temat był już poruszany, ale nie znalazłem nic na temat demontażu. Problem jest taki, że mój jest totalnie zgnity, uszczelka przepuszcza wodę i trzeba go wymienić. Znalazłem na szrocie Sigmę, ale nie wiem jak go w ogóle otworzyć, żeby ocenić jego stan (brak akumulatora i sterowania dachem) nic nie mówiąc o wymontowaniu.
 Czy ktoś z Was przerabiał ten temat?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Slaw   Forumowicz
 Śmigma
 
  
 Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 18 razy
 Dołączył: 25 Lut 2007
 Posty: 343
 Skąd: Suwałki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-06-2010, 17:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Musisz zdjąć podsufitkę,tak by było najlepiej.Trzeba zdemontować wszystkie korki ,górne boczki,panel ze światłami,uchwyty  nad drzwiami.Dodatkowo trzeba uważać na samą podsufitkę gdyż jest delikatna.Po zdjęciu jej będziesz widział ,które śrubki trzeba wykręcić aby go wyjąć. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Zajc3w   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Toyota Celica
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 05 Mar 2009
 Posty: 801
 Skąd: Londyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-06-2010, 17:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | żeby go otworzyć bez akumulatora trzeba ieć klucze imbusowe i pod kloszem oświetlenia wyciąć okrągłą zaślepkę(czasem jej nie ma). Pod zaślepką jest gniazdo na kluczyk imbusowy, bodajże 6. Kręcąc nim otwierasz/zamykasz/uchylasz. 
 Sam demontaż sław dobrze opisał. Dodam tylko ze trzeba odpiąć jeszcze 4 węże odprowadzające wodę - przydadzą się kombinerki do zdjęcia opasek sprężynowych.
 |  
				| _________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
 Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
 Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD  - sprzedana
 Sigma kombi '95 - sprzedana
 Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
 Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jack_a [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-06-2010, 21:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki panowie, będzie walka   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |