Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sygnał informujący o włączonych światłach
Autor Wiadomość
gruku 
Forumowicz
gruku

Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Iława
Wysłany: 21-05-2010, 17:13   Sygnał informujący o włączonych światłach

Witam
Mam pewien problem, dotyczy on sygnału który pojawia się kiedy mamy załączone światła i zgaszony silnik, w momencie otwarcia drzwi. Przestał mi ten sygnał działać czy wie ktoś co mogło się uszkodzić? Mam jeszcze jeden problem wozi samochód na koleinach miał wymienione sworznie z przodu ale dalej wozi. Pzr.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-05-2010, 17:25   

Jezeli brak buzera jest zgodny z brakiem oswietlenia to krancowka drzwi do naprawy albo wymiany, w przeciwnym wypadku buzer do wymiany

Znoszenie na koleinach, zalezne od kol, opon, zbieznosci, cisnienia w kolach, etc., trzeba posprawdzac te rzeczy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 21-05-2010, 17:45   

Może gumy w wahaczach wleczonych? Jak mi padły to też mi na boki auto woziło.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-05-2010, 20:36   

A gdzie znajduje sie ten buzer? Też mi nie działa.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
Faraday 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 252
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 21-05-2010, 21:05   

W mojej Cari od początku nie było tego buzerka, co mnie mocno zdziwiło.
Nawet tak wyszydzane auto, jak Fiat Uno miało automatyczne wyłączanie świateł po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki... a tutaj nic. Ani dźwięku ani wyłączenia. Światła świecą sobie w najlepsze.
Trochę to dziwne.

Wiem, że w mojej Cari jest coś nie tak z krańcówkami w przednich drzwiach. Albo ktoś pokombinował coś z nimi albo się zepsuły. Światełko na środku też nie bardzo działa z tymi drzwiami (przygasa przy otwarciu...) - muszę to sprawdzić.

No ale buzerek musi być! Bez tego ani rusz!
Kto wie gdzie coś takiego się znajduje??

Co do noszenia po drodze - ja też tak mam. W lipcu przegląd i wtedy sprawdzę dokładnie co jest grane.
Auto jest moim zdaniem zbyt mocno wrażliwe na jakość nawierzchni dróg, szczególnie na koleiny. Kierownicą trzeba kontrować czasami dość mocno aby utrzymać właściwy tor jazdy. To nie jest fajne! :doubt:
 
 
sylmak 
Forumowicz


Auto: carisma 1.6 GLX 16V 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 91
Skąd: legnica
Wysłany: 21-05-2010, 21:23   

Ja naprawiłem buzera przez wyciągnięcie czujnika w drzwiach od kierowcy oraz jego rozebranie rozgięciu blaszek (jeśli dobrze pamiętam) i przeczyszczenie WD- 40. Przy demontażu trzeba uważać na wyskakującą sprężynkę. Po takim zabiegu problem został zażegnany.
_________________
Jazda to moja pasja :)
 
 
gruku 
Forumowicz
gruku

Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Iława
Wysłany: 22-05-2010, 15:36   

Witam
Problem sygnału został rozwiązany, wygląda na to, że włącznik drzwiowy ma podwójne styki ponieważ lampka się zapalała a nie podawał sygnału na buzer wystarczyło kilkanaście razy poruszać włącznikiem. :)Ale dalej nurtuje mnie problem znoszenia na koleinach. Koleiny czuję na kierownicy dość wyraźnie.
 
 
 
Centosz 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 426
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-05-2010, 15:58   

Tak sie zastanawiam.Przecież na koleinach każde auto będzie znosić.A jak jedziesz po równej drodze to też auto znosi?
 
 
 
demise 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 16V 96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Pisarowce
Wysłany: 22-05-2010, 16:15   

gruku jaki masz profil opony to jest też ważne??
 
 
gruku 
Forumowicz
gruku

Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 45
Skąd: Iława
Wysłany: 22-05-2010, 16:39   

158/65/14 takie jakie sa zalecane no wiem że będzie znosić ale zastanawiam się nad jedną rzeczą a mianowicie kierownica ucieka przy wjeździe na koleiny sama. Ogólnie kierownica chodzi super luźno itd tylko że każdą górkę, nierówność czuje na kierownicy przenosi sie wszystko na nią. Miałem ustawianą zbieżność ogólnie na prostej delikatnie mnie sciąga w prawo ale to delikatnie bardziej mi chodzi o te skoki kierownicy na nierównościach.
 
 
 
jaxan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma, Colt, L300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 256
Skąd: Rzeszów - Niechobrz
Wysłany: 22-05-2010, 21:16   

gruku, robiłeś zbieżność? Mi to wygląda właśnie na brak zbieżności. A jak robiłeś to może warto spróbować u innego speca.

Co do czujnika krańcowego, to zrobiłem u siebie to samo jakiś czas temu i działa bez zarzutu :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
Kameleon1986 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 87
Skąd: Łódź - Radogoszcz
Wysłany: 14-06-2010, 19:54   

Co prawda jeżdżę Cari od niedawna, ale ostatnio wybrałem się nią w trasę i jak to na większości polskich dróg, były i koleiny i nierówności i dziury, ale nie zauważyłem żeby uciekała mi mocno kierownica. W poprzednim aucie (Ford Escort) problemy z uciekającą kierownicą pojawiły mi się dwa razy, pierwszy raz, jak po wymianie drążka kierowniczego miałem źle ustawioną zbieżność, a drugi raz, gdy również w układzie kierowniczym pojawiły mi się luzy. Moim zdaniem powinieneś sprawdzić te dwie rzeczy.
_________________
Pomogłem? Kliknij "Pomógł" :)
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 16-06-2010, 00:01   

też miałem escorta (klątwa) i potwierdzam te same objawy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.