Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] wyciek oleju
Autor Wiadomość
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-06-2010, 09:40   [E33A 2.0] wyciek oleju

Witam, w dziwnym miejscu pojawił mi się wyciek oleju. od strony kierowcy pod kierownicą. Wyczułem to dotykając dźwignię od przedniej maski. Praktycznie na całej szerokości na zakończeniu plastiku jest olej. Czy ktoś wie skąd ten wyciek?
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 18-06-2010, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-06-2010, 10:21   

pompa hamulcowa? pompa sprzęgła? - raczej nic innego nie wchodzi do środka by spowodować tam wyciek...
nawet od tych elementów jest dość daleko od dźwigni maski, więc zaskoczenie...
 
 
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-06-2010, 11:34   

możliwe że pompa sprzęgła, bo sprzęgło tzn ten ostatni element pracujący przy podłodze jest cały z oleju. Gdzie znajduje się pompa? kompletne sprzęgło wymieniałem 50 tys. km wstecz, mam nadzieję że nie zmęczyło się.
 
 
qattro18 
Forumowicz

Auto: E32A
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 18-06-2010, 12:09   

no to sprzęgło masz ok tylko pompa ma dość sprawdz poziom płynu bo pewnie się kończy i staniesz bez sprzęgła
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-06-2010, 12:21   

moja WWW - opisałem regenerację pompki sprzęgła
 
 
Darou 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant1.8i EXE E32A
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-06-2010, 12:29   

dzięki, właśnie zapoznaję się z tym opisem.

[ Dodano: 18-06-2010, 12:45 ]
tak żeby się upewnić to jeszcze dodam że od jakiegoś czasu przy ruszaniu często słyszałem pisk, czy to może mieć też coś wspólnego z pompką?

[ Dodano: 26-04-2011, 08:50 ]
Hej, chciałbym powrócić do tego tematu. W ostatnich dniach zwiększył mi się wyciek z pod kierownicy i sprawdziłem kolor na chusteczce, porównałem z płynem do wspomagania układu kierowniczego i jest identyczny. Czy to wina maglownicy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.