Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wyciek ze sprzęgła
Autor Wiadomość
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2010, 13:34   wyciek ze sprzęgła

wczoraj zdechło mi sprzęgło - pedał zostaje w podłodze a sprzęgło ciągle załączone. W zbiorniczku pusto - musi być jakas nieszczelność. Jeśli dobrze widzę to przewód wychodzi ze zbiorniczka i leci na dół, potem wzdłóż grodzi auta a gdzie jest siłownik ? Od góry skrzyni jest do niego dostep czy od spogu auta?
_________________
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 01-08-2010, 23:14   

siłownik o ile dobrze pamiętam, powinien być od przodu auta. Czyli szukaj go na skrzyni od strony chłodnicy.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-08-2010, 09:52   

znalazłem znalazłem. Leje jak cholera. Znaczy już wymontowany. W IC są zestawy naprawcze.
Wygląda na to że uszczelka przy tłoczku się skończyła.
Nie mam pomysłu jak to sprawdzić poza opcją wymiany.
Generalnie jak przy wciśniętym tłoczku zatkam palcem wejście do siłownika, to tłoczek powoli sobie odjeżdza ale nei wiem czy to może być dowód. W sumie chyba tak bo jak podobnie robiło się ze strzykawką to tłoczek odjeżdzał tylko kilka mm a tu jedzie cały. W sumie tam ciśnienie chyba spore musi być

Istnieje taka opcja że padło np: łożysko w sprzęgle, z tego powodu tarcza spadła gdzieś za daleko i na skutek tego tłoczek cały wyskoczył z obudowy ?

Odpowietrzać to można na zgaszonym silniku prawda?
_________________
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11148
Skąd: Radomsko
Wysłany: 02-08-2010, 11:20   

gres napisał/a:
Istnieje taka opcja że padło np: łożysko w sprzęgle, z tego powodu tarcza spadła gdzieś za daleko i na skutek tego tłoczek cały wyskoczył z obudowy ?

jak to cały wyskoczył?
gres napisał/a:
Odpowietrzać to można na zgaszonym silniku prawda?

tak. :)
_________________

 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-08-2010, 11:53   

nie no nie wiem czy wyskoczył :)
poprostu się zastanawiam - przyczyną lania może być - albo wytarta uszczelka na tłoczku

albo gdyby tłoczek cały wyszedł z obudowy. Żeby wyjść cały musiałoby to ramie które pcha sprzęgło odskoczyć gdzieś za daleko ( na co na szczęście nie wygląda )

Dobrze że da się bez bo węże lpg mocno komplikują sprawę. Podobnie zresztą jak dolot

[ Dodano: 05-08-2010, 10:20 ]
dobra udało się
autko śmiga - uszczelka na tłoczku siłownika się skończyła :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.