[1G 90-94] Nabijanie klimy Eclipse 1G |
Autor |
Wiadomość |
Lord Lukasz
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 2 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 28-06-2010, 11:51 [1G 90-94] Nabijanie klimy Eclipse 1G
|
|
|
Witam wszystkich, od wczoraj jestem posiadaczem eclipse G1, dzisiaj chcialem nabić klime i w 3 warsztatach nie wiedza jak sie za to zabrać, to że jest na R12 to wiem i chciałęm poprostu nabić R134 ale nie wiedzieli czy ten zawór widoczny po stronie kierowcy jest od niskiego czy wysokiego ciśnienia no i nie mogli znaleźć drugiego zaworu, jest taki czy nabija sie tylko poprzez ten jeden ??? z góry dzięki za podpowiedz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-06-2010, 12:42
|
|
|
Lord Lukasz napisał/a: | ale nie wiedzieli czy ten zawór widoczny po stronie kierowcy jest od niskiego czy wysokiego ciśnienia no i nie mogli znaleźć drugiego zaworu | zmień fachowców, bo zawory mają różną średnice głowek i nie da się ich pomylić, ponadto nie zawsze trzeba się podpinać pod HP i LP, w wielu autach wystarczy podpiąc się pod jeden zawór. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Lord Lukasz
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 2 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 28-06-2010, 13:43
|
|
|
wyboru duzego nie mam jeśli chodzi o nabijaczy klimy, tak czy tak mam rozumieć że jest tylko ten jeden zawór po lewej stronie ? |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-06-2010, 09:54
|
|
|
Są dwa zawory, drugi jest przy sprężarce. No i nabijanie r134a na żywca to nie jest dobry pomysł...najpierw trzeba ściągnąć stary czynnik i olej, dodać specjalnego preparatu, który zabezpieczy uszczelki i dopiero nabić nowym gazem. |
|
|
|
 |
bogus1303
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: białystok
|
Wysłany: 02-07-2010, 18:01
|
|
|
viader napisał/a: | Są dwa zawory, drugi jest przy sprężarce. No i nabijanie r134a na żywca to nie jest dobry pomysł...najpierw trzeba ściągnąć stary czynnik i olej, dodać specjalnego preparatu, który zabezpieczy uszczelki i dopiero nabić nowym gazem. | a jak ten preparat sie nazywa |
_________________ bogus1303 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-07-2010, 22:29
|
|
|
Mi się jakoś udało nabić klimę jakimś zamiennikiem, odpowiednikiem R12 bez dodatkowych uszczelniaczy czy preparatów. Poszło chyba 50tka oleju i 500gr czynnika |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|