[E39A 4WD 2.0] Analiza spalin wartosci: co jest nietak? |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2010, 16:10 [E39A 4WD 2.0] Analiza spalin wartosci: co jest nietak?
|
|
|
witam silnik 4g63 byłem dziś na analizatorze spalin wartości jakie wyszły:
benzyna;
CO 0.42%
COcor 0.66% nie wiem co to jest (cor)
CO2 9.1%
HC 180ppm
O2 9.59%
lambda 1.671
gaz;
CO 0.28%
COcor ---%
CO2 11%
HC 79ppm
O2 4.71%
lambda 1.278
5 miesięcy temu robiłem anlizie na benzynie nie mam wydruku ale koleś powiedział ze jest wszytko super jak na rok'91 auta, a lambda wynosiła wtedy 1.003
gaz 2g mikser 32mm na przepustnicy
sonda NGK
czy to wina sondy ze ze jest tak ubogo czy co się dzieje z tym autem:(((
Proszę zwracać uwagę na polskie znaki i kulturę wypowiedzi.
MoRderator |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 21-06-2010, 22:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-06-2010, 22:06
|
|
|
kamils napisał/a: | czy to wina sondy ze ze jest tak ubogo czy co się dzieje z tym autem:((( |
Raczej gazu...
kamils napisał/a: | gaz 2g mikser 32mm na przepustnicy |
Zwężka na dolocie ?
Poza tym najłatwiejszym sposobem jest podpięcie dataloggera i sprawdzenie jaki odczyt daje lambda. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2010, 22:28
|
|
|
co znaczy wina gazu to ze jest mikser na przepustnicy gdyby nawet w praktyce zmniejszał przelot to mieszanka była by bogata wykres mam dzisiejszy z lambdy przy 2000rpm
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 21-06-2010, 22:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-06-2010, 23:26
|
|
|
Jak dla mnie pracuje prawidłowo. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
zbychu80
Nowy Forumowicz

Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
|
Wysłany: 22-06-2010, 08:22
|
|
|
0000000000000000 |
Ostatnio zmieniony przez zbychu80 20-11-2010, 12:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2010, 09:05
|
|
|
wydech jest minimalnie nieszczelny wydech jest zmieniony - strumiennica i koncowy wydech przelotowy i taki sam wydech był przy wczesniejszej analizie tylko teraz jest nieszczelny.
[ Dodano: 22-06-2010, 09:06 ]
na jałowym i przy 2500rpm |
|
|
|
 |
|