[E34A 1.8TD] Przewód miedziany hamulcowy |
Autor |
Wiadomość |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 22-12-2010, 14:13 [E34A 1.8TD] Przewód miedziany hamulcowy
|
|
|
Witam dzisiaj zaświeciła mi się kontrolka od płynu hamulcowego ... zostawiłem auto w garażu ... zaczęło go ubywać.. zobaczyłem że przewód w tylnej części koła ma małą dziurkę ... (jest to tylne koło za pasażerem ... autko me to galant w sedanie ... chciałbym sam zabrać się za wymianę ...
czy wymiana jest trudna ?
ile przewodu miedzianego bym potrzebował i jak zakończonego ?
na co zwrócić uwagę przy wymianie? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-12-2010, 14:24
|
|
|
http://pwpnet.pl/index.php?l=pl |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-12-2010, 21:37
|
|
|
masz abs? - zakończenia przy pompie są inne niż przy przewodach elastycznych i korektorze
bez podnośnika czy kanału nie podchodź nawet do tego - jest mega ciężko
poza tym to dziwne, że padł - w tych autach są przewody miedziane i u mnie wytrzymują 20 lat (w nowszych Galantach są stalowe i rdzewieją, czego doświadczyłem w rekinie) |
|
|
|
 |
krzysciniakl
Nowy Forumowicz
Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 27 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 22-12-2010, 22:09
|
|
|
nie mam Abs-u ... wcześniej wymieniał mi mechanik jeden przewód .. tak mi się wydaje że go zagiął i dlatego teraz puszcza !! na ciasno wkładał nowy i tego zgiął ... nie chce znowu dawać by mi spartolili ... mam kanał podnośnik żabę również ... czy przy wymianie mogę natrafić na jakieś trudności ?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-12-2010, 22:13
|
|
|
jedynie takie, że nie będziesz mógł odkręcić przewodu - ja ciąłem flexem, potem nasadka 10 i schodziło bez problemu
do końcówek musisz mieć narzędzie (do tzw. zarabiania końcówek) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-12-2010, 22:33
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | do końcówek musisz mieć narzędzie (do tzw. zarabiania końcówek) | no chyba, że kupi gotowo zaprasowany przewodzuk o wymaganej długości |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-12-2010, 07:34
|
|
|
u mnie było tak zgnite miejsce mocowania korektora, że muszę go przenieść gdzie indziej - bliżej pompy ABS....
także gotowe przewody się nie nadają
po drugie - współczuję montowania gotowych, wygiętych przewodów - mam na myśli Galanta EA, bo może w E3 jest łatwiej |
|
|
|
 |
Struna Gryf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 11-01-2011, 13:24
|
|
|
Szukałem tematu dotyczącego hamulców. Z marnym skutkiem. dlatego spróbuje tutaj.
Zapaliła mi się kontrolka od ręcznego (początkowa migała, zapalała się i gasła), czasem było słychać dziwne szuranie przy hamowaniu jakby koniec klocków. Teraz szurania nie słychać a kontrolka pali się nadal. Zdjąłem kółka z przodu, klocki jak nowe, tarcze nieporysowane. Na ręcznym tył ładnie hamuje, zostawia równy ślad.
Nie wiem ki diabeł... Jakiś czujnik? Wlazło cuś w kółko? Bębny? Ręczny do podciągnięcia?? |
_________________ Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-01-2011, 13:35
|
|
|
Sprawdź ilość płynu hamulcowego w zbiorniczku. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Struna Gryf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 12-01-2011, 18:34
|
|
|
Nie, nie. To nie to. Coś podejrzewam z ręcznym, jakoś tak dziwnie luźno się go podciąga. |
_________________ Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12-01-2011, 20:07
|
|
|
Kontrolka zapala się gdy załącza się czujnik w zbiorniczku informujący o małej ilości płynu hamulcowego, albo jak dźwignia ręcznego jest podciągnięta. Kontrolka nie ma nic wspólnego z hamulcami. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Struna Gryf
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 13-01-2011, 16:29
|
|
|
Ok. Będę grzebał pewno w sobotę. Jak znajdę szkopuł to się podzielę. |
_________________ Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD |
|
|
|
 |
|