Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Przewód miedziany hamulcowy
Autor Wiadomość
krzysciniakl 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 27
Skąd: Chrzanów
  Wysłany: 22-12-2010, 14:13   [E34A 1.8TD] Przewód miedziany hamulcowy

Witam dzisiaj zaświeciła mi się kontrolka od płynu hamulcowego ... zostawiłem auto w garażu ... zaczęło go ubywać.. zobaczyłem że przewód w tylnej części koła ma małą dziurkę ... (jest to tylne koło za pasażerem ... autko me to galant w sedanie ... chciałbym sam zabrać się za wymianę ...
czy wymiana jest trudna ?
ile przewodu miedzianego bym potrzebował i jak zakończonego ?
na co zwrócić uwagę przy wymianie?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-12-2010, 14:24   

http://pwpnet.pl/index.php?l=pl
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-12-2010, 21:37   

masz abs? - zakończenia przy pompie są inne niż przy przewodach elastycznych i korektorze
bez podnośnika czy kanału nie podchodź nawet do tego - jest mega ciężko
poza tym to dziwne, że padł - w tych autach są przewody miedziane i u mnie wytrzymują 20 lat (w nowszych Galantach są stalowe i rdzewieją, czego doświadczyłem w rekinie)
 
 
krzysciniakl 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 1.8 td gls sedan 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 27
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 22-12-2010, 22:09   

nie mam Abs-u ... wcześniej wymieniał mi mechanik jeden przewód .. tak mi się wydaje że go zagiął i dlatego teraz puszcza !! na ciasno wkładał nowy i tego zgiął ... nie chce znowu dawać by mi spartolili ... mam kanał podnośnik żabę również ... czy przy wymianie mogę natrafić na jakieś trudności ??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-12-2010, 22:13   

jedynie takie, że nie będziesz mógł odkręcić przewodu - ja ciąłem flexem, potem nasadka 10 i schodziło bez problemu
do końcówek musisz mieć narzędzie (do tzw. zarabiania końcówek)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-12-2010, 22:33   

Krzyzak napisał/a:
do końcówek musisz mieć narzędzie (do tzw. zarabiania końcówek)
no chyba, że kupi gotowo zaprasowany przewodzuk o wymaganej długości ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-12-2010, 07:34   

u mnie było tak zgnite miejsce mocowania korektora, że muszę go przenieść gdzie indziej - bliżej pompy ABS....
także gotowe przewody się nie nadają
po drugie - współczuję montowania gotowych, wygiętych przewodów :) - mam na myśli Galanta EA, bo może w E3 jest łatwiej :)
 
 
Struna Gryf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 11-01-2011, 13:24   

Szukałem tematu dotyczącego hamulców. Z marnym skutkiem. dlatego spróbuje tutaj.
Zapaliła mi się kontrolka od ręcznego (początkowa migała, zapalała się i gasła), czasem było słychać dziwne szuranie przy hamowaniu jakby koniec klocków. Teraz szurania nie słychać a kontrolka pali się nadal. Zdjąłem kółka z przodu, klocki jak nowe, tarcze nieporysowane. Na ręcznym tył ładnie hamuje, zostawia równy ślad.
Nie wiem ki diabeł... Jakiś czujnik? Wlazło cuś w kółko? Bębny? Ręczny do podciągnięcia??
_________________
Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-01-2011, 13:35   

Sprawdź ilość płynu hamulcowego w zbiorniczku.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Struna Gryf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12-01-2011, 18:34   

:D
Nie, nie. To nie to. Coś podejrzewam z ręcznym, jakoś tak dziwnie luźno się go podciąga.
_________________
Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-01-2011, 20:07   

Kontrolka zapala się gdy załącza się czujnik w zbiorniczku informujący o małej ilości płynu hamulcowego, albo jak dźwignia ręcznego jest podciągnięta. Kontrolka nie ma nic wspólnego z hamulcami.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Struna Gryf 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 13-01-2011, 16:29   

Ok. Będę grzebał pewno w sobotę. Jak znajdę szkopuł to się podzielę.
_________________
Dawniej Opel Frontera Off Road Extreme
Dziś Mitsu Galant 1.8 TD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.