[II 2.0 DID] Spadek mocy |
Autor |
Wiadomość |
gold123
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-07-2010, 22:53 [II 2.0 DID] Spadek mocy
|
|
|
czołem
Nieprzyjemna sytuacja, próbuje wyprzedzać, a tu auto nie jedzie. redukcja do 4 biegu nic nie daje. Przekroczenie 80km/h wydaje się niemożliwe. Wcześniej, przez kilkanascie minut było jechane 160/h na ekspresowym odcinku drogi.
Zjechałem na bok, parę minut silnik na chodzie, parę minut wyłączony. W czasie kiedy był na chodzie co chwila włączał się wentylator.
Po uruchomieniu problem nie wystąpił mimo kilku godzin dalszej jazdy i powrotu dwa dni później.
Chyba nie upał na zewnątrz był tego przyczyną ? I mam nadzieję, że nie ostatni przegląd...
pozdro |
_________________ --
Greg |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 19-07-2010, 23:36 Re: Spadek mocy
|
|
|
gold123 napisał/a: | czołem
Nieprzyjemna sytuacja, próbuje wyprzedzać, a tu auto nie jedzie. redukcja do 4 biegu nic nie daje. Przekroczenie 80km/h wydaje się niemożliwe. Wcześniej, przez kilkanascie minut było jechane 160/h na ekspresowym odcinku drogi.
Zjechałem na bok, parę minut silnik na chodzie, parę minut wyłączony. W czasie kiedy był na chodzie co chwila włączał się wentylator.
Po uruchomieniu problem nie wystąpił mimo kilku godzin dalszej jazdy i powrotu dwa dni później.
Chyba nie upał na zewnątrz był tego przyczyną ? I mam nadzieję, że nie ostatni przegląd...
pozdro |
Może to być kilka rzeczy: przytkany filtr paliwa, zawór EGR, albo coś z pompą paliwa. masz gwarancję? jeśli tak to szoruj do ASO. Na bank w sterowniku wyskoczył jakiś błąd. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 20-07-2010, 01:26 Re: Spadek mocy
|
|
|
gold123 napisał/a: | czołem
Nieprzyjemna sytuacja, próbuje wyprzedzać, a tu auto nie jedzie. redukcja do 4 biegu nic nie daje. Przekroczenie 80km/h wydaje się niemożliwe. Wcześniej, przez kilkanascie minut było jechane 160/h na ekspresowym odcinku drogi.
Zjechałem na bok, parę minut silnik na chodzie, parę minut wyłączony. W czasie kiedy był na chodzie co chwila włączał się wentylator.
Po uruchomieniu problem nie wystąpił mimo kilku godzin dalszej jazdy i powrotu dwa dni później.
Chyba nie upał na zewnątrz był tego przyczyną ? I mam nadzieję, że nie ostatni przegląd...
pozdro | typowy vagowski not lauf |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 20-07-2010, 04:43
|
|
|
Wstrzymaj sie z ASO.
Mialem tak 2 razy.I to wlasnie po szybkiej jezdzie.Przytkany chwilowo zawor EGR lub przeciazenie jednostki.
Chwilowe wylaczenie silnika pomaga-reset. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-07-2010, 09:17
|
|
|
Steff napisał/a: | typowy vagowski not lauf | dokładnie tak. Jeśli pojawiałby się częściej - ASO. Jeśli sporadycznie i pomaga jak pisze Gunner wyłączenie silnika - po prostu jeździć dalej. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
gold123
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-07-2010, 18:36
|
|
|
Dzięki za wypowiedzi.
Jeśli sporadycznie to reset.. heh..
Sporadycznie, to ludzie życie tracą, zwłaszcza w takich sytuacjach jak nagła utrata ciągu w połowie długości tira
Zdaje się, że ostatnio ktoś pozwał jedną ze znanych i szanowanych marek za to, że autko za paręset tysięcy odwaliło mu krótkotrwały zanik funkcjowania przy dużej prędkości o mało nie wysyłając gościa na tamten świat. |
_________________ --
Greg |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 21-07-2010, 00:38
|
|
|
tyle że to nie jest ałdi czy bmw tylko mitsu i stracisz tylko nerwa i paliwo na dojazdy do aso które nic nie poradzi |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
przem_
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 Di-D Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 32 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-07-2010, 09:10
|
|
|
Niemniej Gold123 pilnie obserwuj zachowanie wozu. Co charakterystyczne, zjawisko nie występuje podczas jazdy po mieście i pomniejszych drogach; natomiast przy większych (tzn. takich, jak normalnie jeździ się w trasie, bez ekscesów) prędkościach - podczas gwałtownego przyspieszania (wyprzedzanie) - w takich warunkach u mnie było to średnio co 60 km! Natomiast przez tydzień jazdy po Warszawie, po kolejnych wizytach w serwisie - ani razu. Później już wypracowałem sobie odpowiednie warunki do testowania i wieczorem, przy mniejszym ruchu, mogłem sobie to sprawdzić na kawałku przelotówki. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 21-07-2010, 09:52
|
|
|
Steff napisał/a: | tyle że to nie jest ałdi czy bmw tylko mitsu i stracisz tylko nerwa i paliwo na dojazdy do aso które nic nie poradzi |
Sprzedaj szrota nie męcz siebie i INNYCH |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 21-07-2010, 10:50
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Steff napisał/a: | tyle że to nie jest ałdi czy bmw tylko mitsu i stracisz tylko nerwa i paliwo na dojazdy do aso które nic nie poradzi |
Sprzedaj szrota nie męcz siebie i INNYCH | masz z boku przycisk ignoruj jak cie męczy czytanie ,sprzedawać nie zamierzam poczekam aż sie rozleci i postawie sobie w ogródku pomnik japońskiej motoryzacji
a o ASO bede pisał co mi sie podoba a że mam o nich takie a nie inne zdanie i mam swoje powody an nawet nagrania audio z tych rozmów ,które nadają na joe monstera |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 21-07-2010, 13:41
|
|
|
przem_ napisał/a: | Co charakterystyczne, zjawisko nie występuje podczas jazdy po mieście i pomniejszych drogach; natomiast przy większych (tzn. takich, jak normalnie jeździ się w trasie, bez ekscesów) prędkościach - podczas gwałtownego przyspieszania |
Od siebie tylko jeszcze dodam ze ,po "mapie" zjawisko sie nie powtorzyło. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 21-07-2010, 15:27
|
|
|
Gunner, masz wykres swój bo mocy masz fajnie ale niutona troszki mało |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 21-07-2010, 16:59
|
|
|
Nie narzekam.
Uwierz ,na polskie realia wystarcza.
Jak chce poszalec wsiadam w MX5
Co do wykresu ,niestety niemam,ale moge miec,jesli ci kolego baaardzo zalezy.Parametry byly dopasowywane do stylu i miejsca jazdy.
Z reszta ,moim zdaniem dłubali go odpowiedni fachowcy. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 27-07-2010, 02:13
|
|
|
gold123 napisał/a: | Nieprzyjemna sytuacja, próbuje wyprzedzać, a tu auto nie jedzie. redukcja do 4 biegu nic nie daje. Przekroczenie 80km/h wydaje się niemożliwe. Wcześniej, przez kilkanascie minut było jechane 160/h na ekspresowym odcinku drogi. |
Tak jak kolega Steff krótko odpowiedział-notlauf-to takie drugie imię TDI
Zaworek N75 do sprawdzenia i w dużej ilości przypadków czyszczenie "gruchy"...
Czasami pomaga "przetarganie" powozu na jakiejś autostradzie na maks-potrafia się sadze z kiery od turba wypalić.Tylko lepiej żeby nie był to za krótki odcinek drogi...
Co lepsi spece doradzają "wymianę" katalizy (innymi słowy wywalenie tegoż)-podobno pomaga,bo nie ma juz takiego dławienia na spalinach i turbo sie tak łatwo nie przeładowuje.... |
|
|
|
 |
Balugass
Nowy Forumowicz diesel power
Auto: outlander 2.0 DiD BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 23 Skąd: NGI
|
Wysłany: 27-07-2010, 22:51
|
|
|
jezeli po wyłaczeniu silnika i ponownym właczeniu dalej jest to samo to pewnie sie kierownice na turbo zapiekły w a4 z afn było widac to po sztandze na turbo a w misku nawet z latarka sie turbo nie zauwazy tak spasowane jak to zapieczone turbo to trzeba je wyciagnac i wyczyscic i pamietac zeby go od czasu do czasu fest przeciagnac na obrotach w pelnym bucie(u mnie srednio raz na dziec dostanie fest po garach i puki co turbo smiga jak trzeba |
|
|
|
 |
|