Sworzeń wachacza |
Autor |
Wiadomość |
zuku19
Forumowicz

Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 121 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-07-2010, 18:43 Sworzeń wachacza
|
|
|
Szlag mnie dziś trafił , chciałem wymienić sworznie , kupiłem nowe iiii się okazało że za małe,
i teraz tak : w JC sworznie średnica 39, w Harcie 40, na allegro 43, a ja mam 42 , czy może mi ktoś z was coś podpowiedzieć. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 22-07-2010, 20:45 Re: Sworzeń wachacza
|
|
|
zuku19 napisał/a: | Szlag mnie dziś trafił , chciałem wymienić sworznie , kupiłem nowe iiii się okazało że za małe,
i teraz tak : w JC sworznie średnica 39, w Harcie 40, na allegro 43, a ja mam 42 , czy może mi ktoś z was coś podpowiedzieć. |
Był taki temat już . Prawidłowy rozmiar to około 43. IC ma źle skatalogowane. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zuku19
Forumowicz

Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 121 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-07-2010, 21:23
|
|
|
Zawsze google pokazują taki temat , ale nic nie znalazłem . |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-07-2010, 21:36
|
|
|
Ja jak wymieniałem w sigmie to kupowałem od sonaty z silnikiem 3litrowym, chyba sonata II.
Już gdzieś o tym pisałem.
Chłopakom w hipolu kiedyś mówiłem który pasuje do sigmy, nie wiem czy sobie to w program wrzucili... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
zuku19
Forumowicz

Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 121 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-07-2010, 21:40
|
|
|
No tak tylko jak pojadę do serwisu to będą chcieli numer VIN, od sonaty, ech
Maretzky85 podpiął byś sigmę pod kompa?
[ Dodano: 22-07-2010, 21:52 ]
właśnie oglądałem sworzeń do sonaty i jest identyczny nawet pierścień zabezpieczający jest taki sam. |
|
|
|
 |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-07-2010, 21:54
|
|
|
Nie będą chcieli VIN-u. Powiedz ze chcesz do sonaty 95r z 3 litrowym silnikiem wersja europejska. Ja kiedyś oświeciłem na temat pasujących do sigmy sworzni panów z Nippon auto ale nie wiem czy coś im z tej wiedzy pozostało. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-07-2010, 22:01
|
|
|
zuku19, w serwisie hyundaia mogą chcieć VIN, ale w inter carsie już nie. Powiedz tylko co potrzeba to Ci to wydadzą
Z podpięciem do kompa nie ma problemu, a co Ci potrzeba wiedzieć ?
Z resztą nie zaśmiecajmy tematu, pisz PW z opisem co Ci potrzeba |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Piotr Z
Mitsumaniak

Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 293 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-07-2010, 22:15
|
|
|
oj Panowie wszystko już było wystarczą chęci aby poszukać /forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=28410&postdays=0&postorder=asc&highlight=sworze%F1+wachacza&start=15
[ Dodano: 22-07-2010, 22:17 ]
forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=28410&start=15
[ Dodano: 22-07-2010, 22:19 ]
lukasz12 napisał/a: | No wymieniliśmy dziada dzisiaj. Dla podpowiedzi powiem tyle że pasuje sworzeń od Sonaty 1995, średnica 43 mm, co dziwne wszystko udało nam się odkręcić bez większych problemów. Sworzeń z katalogu INTERCARS nie pasuje jest nieco mniejszy (40 mm). |
[ Dodano: 22-07-2010, 22:24 ]
Wysłany: 23-09-2009, 13:50
jak większość z nas zdazyła się już przekonać sworzeń w katalogu intercars do sigmy jest za mały, jak pisali koledzy pasuje od sonaty z roczkiów 93-95 numer katalogowy intercars CBKH - 14 J 10503CTR
_________________ |
_________________ Pozdrawiam
Piotr
pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 |
|
|
|
 |
zuku19
Forumowicz

Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 121 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-07-2010, 23:59
|
|
|
Widocznie słabo szukałem
Dziękuję wszystkim za pomoc , bo te lekkie stuki w zawieszeniu mnie drażnią. |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2010, 22:09
|
|
|
a wszystkie sigmy bez względu na rocznik i czy z czy bez ECS-u mają taką samą średnice tych sworzni |
|
|
|
 |
Piotr Z
Mitsumaniak

Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Kwi 2008 Posty: 293 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-07-2010, 22:44
|
|
|
tak średnica jest taka sama dla każdej z wwersji |
_________________ Pozdrawiam
Piotr
pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 25-07-2010, 23:05
|
|
|
Sedan tak, wydaje mi się że mam wahacz od kombi i tam na oko jest 40 mm, na pewno otwór jest mniejszy niż ten w moim. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Piotr
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 13 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-07-2010, 09:09
|
|
|
ja mam od maximy dopasowany. te miałem z nim problem a na dodatek w komplecie nie było tej gumki bo byla oddzielnie do kupienia |
|
|
|
 |
|