Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LDA po czyszczeniu i pompka paliwa 1,9 TD
Autor Wiadomość
marbrz 
Nowy Forumowicz
Mariusz Brzeziński

Auto: Carisma 1,9 TD (1997)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 20
Skąd: Suchedniów
Wysłany: 24-07-2010, 14:11   LDA po czyszczeniu i pompka paliwa 1,9 TD

Witam.
Może ktoś z kolegów podpowie czy jest gdzieś możliwość dostania membrany do ręcznej pompki paliwa w cari 1,9 TD, lub też czy jest jakiś zestaw naprawczy do tego? Niestety po wymianie filtra i kilkakrotnym zapompowaniu ze starości padła membranka i z jazdy koniec. Ewentualnie gdzie można dostać jakiś tani zamiennik.
I drugie pytanie odnośnie mocy samochodu. W trakcie drogi, dość długiej 1800 km, po około połowie silnik stracił moc. By wyprzedzić auto nie pomagało nawet redukowanie na 3 bo i tak szedł jak mół. Od czego zacząć przegląd?
Ostatnio zmieniony przez marbrz 29-07-2010, 16:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 24-07-2010, 23:49   

mół to LDA zacznij nie tylko puszczają membrany a również potrafi paść trzpień
potem wyczyść egr lub zaślep. Wypadało by również sprawdzić błędy a w sczególności zawór przestawiający kąt wtrysku
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2010, 11:02   

Mam taka uzywana pompke. Jak cos odezwij sie na pw.
 
 
marbrz 
Nowy Forumowicz
Mariusz Brzeziński

Auto: Carisma 1,9 TD (1997)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 20
Skąd: Suchedniów
Wysłany: 26-07-2010, 15:59   

Dzięki za podpowiedzi. Z pompką już się udało, załatwiłem "nowy " uchwyt do filtra. Z resztą niestety brak czasu i odpowiedniej wiedzy więc prośba o namiar na jakiegoś mechanika w Kielcach lub okolicach, który już takie rzeczy przerabiał.

[ Dodano: 29-07-2010, 16:35 ]
No i udało mi się samemu pobawić z naprawą. Szkoda, że dopiero po 3 latach odkąd kupiłem tą cari zobaczyłem jak się naprawdę nią jeździ. Okazało się, że głównym powodem zamulenia był zablokowany trzpień LDA, choć EGR też za czyste nie było zbytnio. Samochód ma teraz odejście tylko martwi mnie jedna rzecz która po czyszczeniu LDA pozostała a mianowicie na określonej pozycji obrotów na biegu 3 co jakiś czas trzeszczą zawory. Co zrobić by to zlikwidować? Póki co próbuję dokręcać śrubę na LDA i raz pomaga a potem znów terkocze. Co do błędów jakie mi wystukało to są 17 i 51. Jak się zabrać do ich usunięcia?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.