Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] brak iskry i paliwa C4A 1.6
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-07-2010, 19:36   [CA4A 1.6] brak iskry i paliwa C4A 1.6

Witam. Mój colcik stał pare tygodni nie odpalany i padł mu aku. Wiec podłaczyłem nowy naładowany. nie odpala;
1.Silnik kreci
2.check engine wogole sie nie zapala
3.brak iskry
4.nie słysze zeby pompa sie załaczała
5.bezpieczniki sprawdzone
6.wymienione ECU i aparat zapłonowy

Jakis przekaznik ECU czy co :?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez karolgt 23-08-2010, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-07-2010, 20:18   

Sprawdź pompe paliwową, podłacz pod nia obce żródło zasilania i zobacz czy się załaczy, ewentualnie mozesz jeszcze sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu albo wału korbowego, prędzej stawiałbym na któryś z tych czujników jezeli twierdzisz że iskry nie ma, albo cewka.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 24-07-2010, 22:54   

Jeżeli CE sie nie zapala w ogóle po przekreceniu kluczyka to trzeba sie na tym skupić.Musisz sprawdzić wszystkie przekazniki i bezpieczniki pod maską.Jak są ok to ja nie wiem o co chodzi :D Może uszkodzenie wiązki.
Moze byc jeszcze tak ,że trafiłes na drugie uszkodzone ECU,ale pewnie sprawdzałeś.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-07-2010, 05:42   

robertdg napisał/a:
Sprawdź pompe paliwową, podłacz pod nia obce żródło zasilania i zobacz czy się załaczy, ewentualnie mozesz jeszcze sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu albo wału korbowego, prędzej stawiałbym na któryś z tych czujników jezeli twierdzisz że iskry nie ma, albo cewka.

no tak ale chyba check by sie zaswiecał nie ?
adamovicius napisał/a:
Jeżeli CE sie nie zapala w ogóle po przekreceniu kluczyka to trzeba sie na tym skupić.Musisz sprawdzić wszystkie przekazniki i bezpieczniki pod maską.Jak są ok to ja nie wiem o co chodzi :D Może uszkodzenie wiązki.

tak trzeba bedzie zrobić. i sprawdze czy zarowka checka sie nie spaliła... :P
adamovicius napisał/a:
Moze byc jeszcze tak ,że trafiłes na drugie uszkodzone ECU,ale pewnie sprawdzałeś.

ecu 100% sprawne w końcu z mojego lancera było na podmianke :D :D :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 27-07-2010, 00:24   

tam w nogach masz od ecu bezpieczniki środkowy rząd 10A bezpieczik od ecu
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-08-2010, 13:49   

Wiecie co sie okazało Ze wczesniej wykrecajac machanizm do szyb elektrycznych nie podpiałem panelu sterowania... NIewiem dlaczego ale bez tego nie dalo sie zapalic , a po podłaczeniu kontrolka sie zapaliła i odpalił od razu :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Colt jezdzi normalnie :shock: :shock: :shock:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.