[EA5A 2.5] czy trudno jest wymontowac sterownik silnika? |
Autor |
Wiadomość |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 27-12-2008, 19:52 [EA5A 2.5] czy trudno jest wymontowac sterownik silnika?
|
|
|
witam,
czy duzo roboty jest z wymontowaniem sterownika (komputera) z EA5A?
pozdrawiam
Artur |
|
|
|
 |
Matik608
Mitsumaniak

Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 433 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 27-12-2008, 21:07
|
|
|
komp chyba gdzies jest od strony pasazera tam za schowkiem, tak gdzies czytalem tylko to byl opis do sigmy, nie wiem czy w galu jest tak samo. |
_________________ Był EA2A '98
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-12-2008, 21:39
|
|
|
W EA komputer znajduje się pod nagrzewnicą. Trzeba odkręcić boczne osłony centralnej konsoli, wczołgać się w miejsce nóg pasażera - 2 śruby i jedna z lewej strony.... Jak jest automat, to komp. automatu znajduje się nad kompem silnika i łatwiej wymontować oba, niż wyłuskiwać środkowy |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 27-12-2008, 21:43
|
|
|
Bartek napisał/a: | W EA komputer znajduje się pod nagrzewnicą. Trzeba odkręcić boczne osłony centralnej konsoli, wczołgać się w miejsce nóg pasażera - 2 śruby i jedna z lewej strony.... Jak jest automat, to komp. automatu znajduje się nad kompem silnika i łatwiej wymontować oba, niż wyłuskiwać środkowy |
serdeczne dzieki...
podsumowujac, nie ma tragedii z wymontowaniem tego cacka?
a sterowanie tempomatem jest w kompie silnika czy skrzyni?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-12-2008, 21:51
|
|
|
Ani tu ani tu
Jest osobny sterownik tempomatu.... Ogólnie dość dużo zabawek składa się na tempomat i uwaga są duże różnice przed i po lifcie '99 |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 27-12-2008, 21:53
|
|
|
Bartek napisał/a: | Ani tu ani tu
Jest osobny sterownik tempomatu.... Ogólnie dość dużo zabawek składa się na tempomat i uwaga są duże różnice przed i po lifcie '99 |
a gdzie znajde ten sterownik?
auto mam poliftowe z 99 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-12-2008, 21:59
|
|
|
Za ETACS ECU - dostęp paskudny - masz z nim jakiś problem, czy chcesz domontować tempomat? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 27-12-2008, 22:05
|
|
|
mam problem... w sensie nie dziala
objaw jest taki, ze nie wlacza sie przy wlaczonych biegach jezdnych, przy biegach postojowych wlacza sie ale jak wrzuce jakis bieg do jazdy to zaraz sie wylacza, podlaczalem go pod komputer w serwisie i tester nie sygnalizuje w ogole faktu wrzucenia biegu, ogolnie jest podobno jakis dziwny problem |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 17-04-2011, 11:45
|
|
|
Bartek napisał/a: | Ani tu ani tu
Jest osobny sterownik tempomatu.... Ogólnie dość dużo zabawek składa się na tempomat i uwaga są duże różnice przed i po lifcie '99 |
Bartek czy do auta 2.0 po lifcie 1999r pasują części z 2.5 przed liftem takie jak:
-auto-cruise vacuum pump assembly
-stop lamp switch
-clutch switch
-auto-cruise control-ECU
-vehicle speed sensor
-inhibitor switch
Czy lepiej szukać wszystkich części od 2.0 po lifcie z tempomatem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|