Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
24-02-2007, 11:42
Pajero - skrzynia
Autor Wiadomość
tomek_w
[Usunięty]

  Wysłany: 09-10-2006, 12:40   Pajero - skrzynia

Witam jestem tu nowy , nabyłem niedawno 12letnie Pajero , chciałbym się dowiedzieć , coś o przełączeniach na skrzyni biegów , jest to moje pierwsze terenowe auto i jestem zielony , mam skrzynie super select , chcialbym sie dowiedziec co oznacza każde przłożenie i jak i kiedy można je załączać ? Moją pasją jest fotografia więc myślę , że w zamian za porady odwdzięczę się niezłymi zdjęciami na forum ...
Pozdrawiam
Tomek
 
 
c24rny
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2006, 23:49   

witaj :)
Super Select sluzy do zmieniania napedu bez potrzeby zatrzymywania sie, ale jest jeden mankament: podczas zmiany pojazd moze sie poruszac z max predkoscia 40 km/h.
Co do przelozen to sa 4:
2H - czyli 2 high - naped na tylnia os,
4H - czyli 4 high - zalaczony naped na przednia i tylna os,
N - neutral, czyli bieg neutralny
4L - czyli 4 low - zalaczony naped na przednia i tylnia os z redukcja
teraz tak: 2h uzywasz w momencie kiedy jezdzisz po asfalcie i po drogach ktore nie wymagaja uzywania napedu na 4 kola, 4h uzywasz w lekkim terenie, a w ciezszym natomiast uzywasz 4L. Zreszta troche praktyki i bedziesz znal to na pamiec ;)
 
 
tomek_w
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2006, 07:33   

Dzieki wielkie , ale ja spisalem teraz oznaczenia i u mnie jest ciut inaczej 2H i 4H , to jest ok ale później mam 4HLC i 4LLC ... i oczywiscie N , ale to juz wiem :) ... prosze o pomoc raz jeszcze ... bo wcześniej autem osobowym jeździłem tam gdzie terenówki , a teraz poprzeczke pewnie podniose i jak się zakopie to już nic mnie nie wyciągnie .. :D
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-10-2006, 23:41   

tomek_w napisał/a:
to jest ok ale później mam 4HLC i 4LLC ...

4HLc- oznacza włączony napęd na cztery koła i zablokowany centralny mechanizm różnicowy
4LLc- 4WD, blokada centralnej różnicówki i włączony reduktor
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.