|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 24-02-2007, 11:42 |
Pajero - skrzynia |
Autor |
Wiadomość |
tomek_w [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2006, 12:40 Pajero - skrzynia
|
|
|
Witam jestem tu nowy , nabyłem niedawno 12letnie Pajero , chciałbym się dowiedzieć , coś o przełączeniach na skrzyni biegów , jest to moje pierwsze terenowe auto i jestem zielony , mam skrzynie super select , chcialbym sie dowiedziec co oznacza każde przłożenie i jak i kiedy można je załączać ? Moją pasją jest fotografia więc myślę , że w zamian za porady odwdzięczę się niezłymi zdjęciami na forum ...
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
 |
c24rny [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2006, 23:49
|
|
|
witaj
Super Select sluzy do zmieniania napedu bez potrzeby zatrzymywania sie, ale jest jeden mankament: podczas zmiany pojazd moze sie poruszac z max predkoscia 40 km/h.
Co do przelozen to sa 4:
2H - czyli 2 high - naped na tylnia os,
4H - czyli 4 high - zalaczony naped na przednia i tylna os,
N - neutral, czyli bieg neutralny
4L - czyli 4 low - zalaczony naped na przednia i tylnia os z redukcja
teraz tak: 2h uzywasz w momencie kiedy jezdzisz po asfalcie i po drogach ktore nie wymagaja uzywania napedu na 4 kola, 4h uzywasz w lekkim terenie, a w ciezszym natomiast uzywasz 4L. Zreszta troche praktyki i bedziesz znal to na pamiec |
|
|
|
 |
tomek_w [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2006, 07:33
|
|
|