Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
24-02-2007, 11:42
Pajero - skrzynia
Autor Wiadomość
tomek_w
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2006, 12:40   Pajero - skrzynia

Witam jestem tu nowy , nabyłem niedawno 12letnie Pajero , chciałbym się dowiedzieć , coś o przełączeniach na skrzyni biegów , jest to moje pierwsze terenowe auto i jestem zielony , mam skrzynie super select , chcialbym sie dowiedziec co oznacza każde przłożenie i jak i kiedy można je załączać ? Moją pasją jest fotografia więc myślę , że w zamian za porady odwdzięczę się niezłymi zdjęciami na forum ...
Pozdrawiam
Tomek

c24rny
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2006, 23:49   

witaj :)
Super Select sluzy do zmieniania napedu bez potrzeby zatrzymywania sie, ale jest jeden mankament: podczas zmiany pojazd moze sie poruszac z max predkoscia 40 km/h.
Co do przelozen to sa 4:
2H - czyli 2 high - naped na tylnia os,
4H - czyli 4 high - zalaczony naped na przednia i tylna os,
N - neutral, czyli bieg neutralny
4L - czyli 4 low - zalaczony naped na przednia i tylnia os z redukcja
teraz tak: 2h uzywasz w momencie kiedy jezdzisz po asfalcie i po drogach ktore nie wymagaja uzywania napedu na 4 kola, 4h uzywasz w lekkim terenie, a w ciezszym natomiast uzywasz 4L. Zreszta troche praktyki i bedziesz znal to na pamiec ;)

tomek_w
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2006, 07:33