Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] problem z odpaleniem - źle podłączona wtyczka
Autor Wiadomość
lkowal 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Goleniów
Wysłany: 25-05-2010, 09:24   [CJ1A 1.3] problem z odpaleniem - źle podłączona wtyczka

Witam wszystkich.
Mam pewien problem - odwrotnie podłączyłem wtyczkę do aparatu zapłonowego z 7 - mioma pinami (aparat od modelu wcześniejszego z odłupaną obudową wtyczki). Od tego momentu mój misiek nie odpala - kręci, akumulator naładowany - po dłuższym postoju odpali na 3 sekundy, obroty nie przekroczą 500 i gaśnie. W trakcie kręcenia słychać jakby miał ochotę odpalić ale parska i nie odpala. Proszę o sugestie. Sprawdziłem czy paliwo dochodzi - jest ok - w momencie kręcenia pompka pracuje, wtryskiwacze pracują - zalewa świece.
Proszę o sugestie.
Pozdrawiam.
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 25-05-2010, 10:50   

Mogłeś uszkodzić tranzystor mocy poprzez złą polaryzację. W takim wypadku moduł zapłonowy byłby do wymiany.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
lkowal 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26-05-2010, 13:04   

Aby wyeliminować aprat zapłonowy wsadziłem drugi sprawny - efekt ten sam co wcześniej - nie odpala, parska.
Proszę o sugestie.

[ Dodano: 26-05-2010, 18:33 ]
Zrobiłem test komputera-nie zgłasza błędów.
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20-08-2010, 12:21   

hej! mam podobny problem, tylko że u mnie colcik raz odpala a raz nie, wczoraj musiałem go holować bo siostrze zdechł a dzis z rana odpalił i nawet jezdził :P ale za pół godziny już tylko kręcił i jest trak do teraz... jak chwile silnik pokręci to we wnętrzu strasznie smierdzi benzyną. O co tu chodzi, orientuje się ktoś? bo stacyjke sprawdzałem, komp jest ok, żadne błedy nie wyskakują, akumulator naładowany. proszę o szybką odpowiedz bo siostra już szału dostaje bez auta :P :D

Dzięki!
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
mani4c 
Forumowicz


Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-08-2010, 09:35   

Immobilaiser. To sprawdźcie w pierwszej kolejności. Podobne objawy mam na kiepsko dorobionym kluczyku do Colta. Na oryginalnym wszystko chodzi idealnie.
_________________
Skoda Fabia 6Y2 1.4 100 KM DOHC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.