 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Blokada tylu w Pajero I |
Autor |
Wiadomość |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2010, 02:59 [2.5 TD] Blokada tylu w Pajero I
|
|
|
Czesc, czy do Pajero I, tych starych z tylem na resorach, mozna dokupic blokade tylnego mostu, a jesli tak, to jakiej firmy? Szukalem pod haslem ARB, ale nie widze. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-08-2010, 08:46 Re: Blokada tylu w Pajero I
|
|
|
doc napisał/a: | Czesc, czy do Pajero I, tych starych z tylem na resorach, mozna dokupic blokade tylnego mostu, a jesli tak, to jakiej firmy? Szukalem pod haslem ARB, ale nie widze. |
Można zmotać od P2 tylny most. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2010, 10:30
|
|
|
I motanie jest w tym przypadku latwiejsze niz znalezienie gotowego kita, czy takich kitów w ogole nie ma? |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 26-08-2010, 11:06
|
|
|
Wydaje mi się, że na pewno tańsze |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2010, 14:41
|
|
|
Jaki jest zakres takiej przerobki - trzeba zmieniac tylko mocowania (sprezyny - resory) i pociagnac sterowanie czy cos jeszcze? Wał, skrzynia - tu nie ma problemow?
Czytalem tez, ze latwiej wstawic most od L200, bo jest przystosowany do resorow. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-08-2010, 20:28
|
|
|
doc napisał/a: | Jaki jest zakres takiej przerobki - trzeba zmieniac tylko mocowania (sprezyny - resory) i pociagnac sterowanie czy cos jeszcze? Wał, skrzynia - tu nie ma problemow?
Czytalem tez, ze latwiej wstawic most od L200, bo jest przystosowany do resorow. |
A L200 ma blokadę? Od sprężyn łatwiej przystosujesz do resorów niż resory do spręzyn. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
doc [Usunięty]
|
Wysłany: 26-08-2010, 21:36
|
|
|
Ale L200 sa na resorach piorowych przeciez, a ja mowie o Pajero I z resorami... no i wydawalo mi sie, ze L200 mialy blokade, ale moge sie mylic. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-08-2010, 07:52
|
|
|
doc napisał/a: | wydawalo mi sie, ze L200 mialy blokade, ale moge sie mylic. |
tylko po 2006 roku i to nie we wszystkich wersjach. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|