Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Blokada tylu w Pajero I
Autor Wiadomość
doc
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2010, 02:59   [2.5 TD] Blokada tylu w Pajero I

Czesc, czy do Pajero I, tych starych z tylem na resorach, mozna dokupic blokade tylnego mostu, a jesli tak, to jakiej firmy? Szukalem pod haslem ARB, ale nie widze.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-08-2010, 08:46   Re: Blokada tylu w Pajero I

doc napisał/a:
Czesc, czy do Pajero I, tych starych z tylem na resorach, mozna dokupic blokade tylnego mostu, a jesli tak, to jakiej firmy? Szukalem pod haslem ARB, ale nie widze.

Można zmotać od P2 tylny most.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
doc
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2010, 10:30   

I motanie jest w tym przypadku latwiejsze niz znalezienie gotowego kita, czy takich kitów w ogole nie ma?
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 26-08-2010, 11:06   

Wydaje mi się, że na pewno tańsze
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
doc
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2010, 14:41   

Jaki jest zakres takiej przerobki - trzeba zmieniac tylko mocowania (sprezyny - resory) i pociagnac sterowanie czy cos jeszcze? Wał, skrzynia - tu nie ma problemow?

Czytalem tez, ze latwiej wstawic most od L200, bo jest przystosowany do resorow.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-08-2010, 20:28   

doc napisał/a:
Jaki jest zakres takiej przerobki - trzeba zmieniac tylko mocowania (sprezyny - resory) i pociagnac sterowanie czy cos jeszcze? Wał, skrzynia - tu nie ma problemow?

Czytalem tez, ze latwiej wstawic most od L200, bo jest przystosowany do resorow.

A L200 ma blokadę? Od sprężyn łatwiej przystosujesz do resorów niż resory do spręzyn.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
doc
[Usunięty]

Wysłany: 26-08-2010, 21:36   

Ale L200 sa na resorach piorowych przeciez, a ja mowie o Pajero I z resorami... no i wydawalo mi sie, ze L200 mialy blokade, ale moge sie mylic.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-08-2010, 07:52   

doc napisał/a:
wydawalo mi sie, ze L200 mialy blokade, ale moge sie mylic.

tylko po 2006 roku i to nie we wszystkich wersjach.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.