 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: harpagan 15-10-2007, 02:23 |
Chodził i zgasł :( |
Autor |
Wiadomość |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2006, 12:20 Chodził i zgasł :(
|
|
|
Mianowicie: po wymianie uszczelki pod głowicą było wszystko ok-i, tzn. "palił na tyk" równa praca itd. po przejechaniu 10 km zaczoł "wiksowac" z obrotami od 500 - 1500, przyjechałem do domu i wziołem sie za regulacje obrotów w\g wskazań ze stronki Krzyzaka i tu pojawił się problem poniewaz po zdjęciu wtyczki z silniczka regulacyjnego autko nie chce odpalić. Od wczoraj walcze i "przeryłem" już chyba wszystkie opcje, dodam że kondessatory w ECU są wymienione! ,iskra jest (jak na moje oko troche słaba [ale wczesniej na takiej palił]), pompa podaje paliwo. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2006, 12:23 Re: Chodził i zgasł :(
|
|
|
promil69 napisał/a: | po zdjęciu wtyczki z silniczka regulacyjnego autko nie chce odpalić. |
wkręcałeś śrubkę główną?? |
|
|
|
 |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2006, 13:37
|
|
|
nie zdążyłem jej ruszyć bo po zdjęciu wtyczki już była "kicha", potem zaczołem nią kręcić w nadzieji że coś to zmieni i autko adpali.
Ciekawostka - auto "chwyta" czasami tzn. na 10 kręceń raz ma "ochotę odpalić" ale nic pozatym
Zauważyłem, że auto "gubi iskre" - raz jest raz nie ma - przy dłuższym kręceniu auto prawie zapala - juz nie mam siły pomału |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-10-2006, 18:29
|
|
|
No dobra, a po podpięciu silniczka odpala?
Iskra ucieka gdzieś (patrzałeś po ciemku podczas kręcenia?) |
|
|
|
 |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2006, 20:04
|
|
|
josie - właśnie, że nie odpala :/ iskra nie ucieka ale:
- iskra jest cały czas z tym, że przerwa na świecy musi być ustawiona na 0,30 mm w przeciwnym wypadku iskry nie ma wogóle (oczywiście nie odpala na takiej - tylko jak jest świeżo wkręcona to zaczyna przez chwile "łapać" ale potem chyba sie całkiem zalewa bo juz nic sie nie dzieje,
- proszę podajcie mi jaki macie opór na cewce, bo moim zdaniem właśnie cewka jest winna a nie mam innej żeby sprawdzić,
- kopułke też czyściłem i "troszke" podgiołem bolce (dopiero jutro będe miał nową)
- przewody WS wymieniane tydzień temu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2006, 20:07
|
|
|
no to faktycznie wygląda na cewkę - u mnie jest:
- pierwotne 0.8 oma
- wtórne 12 kOm |
|
|
|
 |
promil69 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2006, 08:05
|
|
|
No więc wynieniłem cewke i wszystko jest GREAT , obroty wyregulowane i silniczek znowu pięknie "chodzi", Wielkie dzięki za pomoc. Pozdro |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
|
|