pomocy z obrotami w GALU 2,4L-95r. |
Autor |
Wiadomość |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 24-08-2010, 20:14 pomocy z obrotami w GALU 2,4L-95r.
|
|
|
witam panowie posiadam mitsubishi galant wersja USA 2.4L wersja. LS - 95r.full opcja automat .gaz jeszcze stary.
potrzebuje pomocy od czego zacząć w tej regulaci i od jakiej i czego wymiany.
Wiec tak:
--gdy wsiadam rano odpalam zawsze na benzynie odpalac odpala spoko, obroty 800-900 ok,wrzucam na D prubuje ruszyć no i tak jak by szarpał i nie miał siły a silnik jak by sie miał udusic ale jak tak delikatnie rusze to ok jade no i jadę z 1km w trakcie czasami przysłabnie jak by nie miał siły ale czasami nieraz musze ustac na poboczu poprzełańczać raz na gaz raz na benzyne i potrzymać na obrotach ,czasem obroty spadaja na światełkach mało nie zgaśnie ,przejade z jakieś 2km przełaczam na gaz i jest bardzo dobrz (czyli jak tempreratura już troszke wzrośnie) a. póżniej nawet jak przełącze na benzyne to tez jest wpożądku
--tylko to jest najgorsze że jak juz troszke pojeżdzę temperatura jest ok to na światelkach oczywiście jak jest na D obroty sa wporzadku gdy ustanę juz gdzieś na parkingu przeżuce wiadomo na P albo na N obroty strasznie wzrastają gdzieś tak do 1400-1500
czyli zimny obroty małe ciepły za wysokie
-ok byłem u jednego cos mi tam czyścił w przepustnicy regulację gazu i benzyny tez mi robiono wolnych obrotów tez uczyłem według krzyżaka
-na gazie tez ze 3 litry wiecej zaczął palić albo i wiecej.
pomocy nie wiem czy żle wyregulowali czy silniczek krokowy czy sonda lamda czy wtryskiwacze czy przepływomierz czy czujnik temperatury silnika bo z tego co tak czytam na forum chyba jest.pomocy co bym sie w koszta nie władował. z góry dziękuje |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 24-08-2010, 21:51
|
|
|
odpal gala na benzynie daj na "D" i włącz klimę ... jak obroty spadną drastycznie i będzie miał problem z ich podniesieniem to oznaka że silnik krokowy padł .... jeszcze jeden test to dasz na "R" , właczasz klimę i dajesz mocniej gazu , puszczasz gaz ... jak zgaśnie to też oznaka że silnik krokowy padł .... |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 25-08-2010, 16:58
|
|
|
no dzięki za podpowiedz znaczy narazie nie mogę tego sprawdzić no ale z tego co pamietam to właśnie tak sie dziąło jak powłańczam klime odbiorniki jakieś inne to obroty spadają a jak przyjade do domu to przed zgaszeniem powyłańczam wszystko i faktycznie obroty sie podnoszą troszkę wyżej.
a nie wiesz gdzie i za ile można by było dostać taki silniczek krokowy ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-08-2010, 18:27
|
|
|
mixtura81 gruntowne czyszczenie przepustnicy napewno pomoże. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-08-2010, 18:34
|
|
|
mixtura81 napisał/a: | a nie wiesz gdzie i za ile można by było dostać taki silniczek krokowy ? |
tylko używany .. niestety musisz szukać na alledrogo
w ogóle to zrób jakąś fotkę twojego silnika bo widzę że masz jamerykańca
+ fotkę przepustnicy i co pod nią jest ..... bo może się okazać że my ci tu radzimy , i nic z tego nie będzie wynikać |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-08-2010, 23:59
|
|
|
ja sie troche przyczepie do wątku.
Na poczatku olalem temat ale teraz troche irytuje mnie przypadlosc mojego Gala 2.0 GLSI SOHC.
Mianowicie na wolnych obrotach na zimnym silniku ( tylko na zimnym ) nie trwa to dlugo ale przy gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu silnik sie zamuli dopiero po chwilce przygazowuje ( obroty na zinym są ok "Ssanie" dziala) jest strasznie duzo tematow o obrotach w galantach ale zaden nie pasuje do moich objawow. czy to normalka ? czy cos jest nie tak ? a jak tak to co ? |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 27-08-2010, 03:06
|
|
|
Krejzi, Hugo napisał/a: | gruntowne czyszczenie przepustnicy napewno pomoże. |
|
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 27-08-2010, 19:33
|
|
|
Krejzi, świece ? przebicie na kablach ? jak masz kopułkę to może wilgoć się dostała ? |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-08-2010, 19:40
|
|
|
przy najblizszej okazji wymienie swiece kopulke mam niestety, i gdzies tam mi w ogole olej ucieka pomalutku musze oringa zmienic uch dopiero co kupilem i tyle wydatkow, a od wczoraj nie jezdze bo tlumik sie gdzies przepalil i mocno halasuje chlip... ale dam rade |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 28-08-2010, 12:26
|
|
|
ok panowie dzisiaj sprubuje zrobić pare fotek silnika a co do czyszczenia przepustnicy to jak pisałem wcześniej była czyszczona " podobno" przez mechanika co coś tam z obrotami mi ustawiał. |
|
|
|
 |
Krejzi
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 414 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-08-2010, 13:33
|
|
|
to na 100% silniczek krokowy dokladnie przechodzilem przez to samo tydzien wczesniejm wyczyscilem przpustnice zrobilem silniczek ( u mnie nie krokowy, troche inaczej to rozwiazane ale jesli u Ciebie jest krokowiec to sprawa jest prosta ), regulacja obrotow i jest elegancko |
_________________ Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC
Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl |
|
|
|
 |
Arcadio
Nowy Forumowicz FAN ASB
Auto: Galant E5xA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: DC
|
Wysłany: 31-08-2010, 13:38
|
|
|
Czy jest gdzieś manual jak wyczyścić silniczek krokowy ? Bo ja mam z kolej podobnie - dławienie się na zminym na benzynie, potem po nagrzniau wyskoie oboty wolne na benz i na LPG - ok 1700... na neutralu, bo na D spadaja do ok. 1000... Auto jeździ jak głupie ale pali ok 20 litrów gazu na 100, co jest neco za dużó - dokłanie o jakies 8 litrów biroąc pod uwagę to gdfzie jeździłem i wasze opisu dot. spalania LPG w tym modelu. |
_________________ Pozdro - Arcadio
1. Renia Safrane 2.5 R5 ASB; 00' członek Safrane Klub Polska
2. Mitsu Galant 2.4 R4 ASB + LPG; 96' from USA |
|
|
|
 |
mixtura81
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 56 Skąd: płock
|
Wysłany: 01-09-2010, 16:14
|
|
|
no widzisz ja tez mam to samo co ty z obrotami.chyba galanty taką wade mają.ale wszystko da sie zrobić.też gadałem z taksówkażem i miał też podobny problem i tez silniczek wyczyscił cos tam wyrególował jakąś śróbka bo podobno lubi sie luzować i wszystko miła ok.
a panowie u mnie wczoraj jadac tak około 80 km/h zapaliła sie kontrolka check engine wszystkie płyny w stanie wiec nie wiem co może byc? czy może to być przyczyna sondy lambda.bo zaczął wiecej palić a i kopci z rury czy to tez moze byc przyczyną sondy ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-09-2010, 19:05
|
|
|
mixtura81 napisał/a: | czy może to być przyczyna sondy lambda.bo zaczął wiecej palić a i kopci z rury czy to tez moze byc przyczyną sondy ? | Tak! |
|
|
|
 |
|