Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Doładowanie
Autor Wiadomość
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 05-09-2010, 20:21   Doładowanie

Witam!!
jaka jest wartość doładowania w PSI VR4 91 rok
oraz mam malutki problem ze wskaznikami doładowania mianowicie oryginalny pokazuje mi (niby) 14 psi a wskaznik który został dołożony przez poprzedniego właściciela pokazuje troszkę ponad 8 psi ...... o co kaman ?? :shock:
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 05-09-2010, 20:30   

Seria 91-93r ma 8-9psi fabryczny wskaźnik przekłamuje nie jest w żaden sposób połączony z dolotem to taka zabawka nie ma nic wspólnego z rzeczywistym ciśnieniem doładowania.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 05-09-2010, 20:34   

czyli doładowanie w granicach 8 psi to norma ?? nie znam się na tym za bardzo dopiero co pogoniłem sl-ke tą ze zdjęcia i vr kupiłem ale że to mój pierwszy turbo wóz to zielony jestem :oops:

[ Dodano: 05-09-2010, 20:36 ]
a i jedna z turbin puszcza soki :| czy może to mieć także wpływ na doładowanie ??
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 05-09-2010, 20:36   

Spoko, 8-9 psi to poprawne doładowanie, tylko dodatkowy wskaźnik pokazuje rzeczywiste ciśnienie doładowania, co do turbin to daj do regeneracji jak puszcza olej bo padnie ci całkiem i będą większe koszta, regeneracja to ok 1200zł a masz turbinę jak nową tak że nie tak źle.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
Ostatnio zmieniony przez n3000 05-09-2010, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 05-09-2010, 20:39   

dzięki bardzo a wie ktoś gdzie w trójmieście można zregenerować turbo ??
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 05-09-2010, 20:43   

Znalazłem firmę w Gdańsku http://www.firma.gda.pl/f...sprezarki/1621/
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 05-09-2010, 20:50   

dzięki jeszcze raz :D
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 08-09-2010, 20:12   

jesli chodzi o turbo moge polecic Turbopama.pl

robilem u nich 2 projekty turbin , pierwsze to td04h16t - (na sprzedaz) o 3000gt (duzo wieksze niz seria)
oraz nowe ktore niedawno u nich zamowilem gt2871r

w sumie fajna obsluga.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 16-09-2010, 00:01   

dzięki bardzo slawekpurc, ..... a ile zapłaciłeś za nowe suszarki ??
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.